mitä kaikkee mun kannattaa ostaa??? (aloittelija kysyy)
mitä kaikkee mun kannattaa ostaa??? (aloittelija kysyy)
joo tuotanoin kysyisin et minkälaisia ukkoja mun viel kannattais chaos mariineihini ostaa, kun on :
1 havoc squad
1 tactical squad
1 rhino ja
chaos lord
1 havoc squad
1 tactical squad
1 rhino ja
chaos lord
- Stormdaemon
Hmmm... Kenties toinen Troop Choice ja ainakin Obliteratori (kenties 2) vaikuttavat suhteellisen varmoilta. Kohta tämä kuitenkin siirretään 40000 Perusteisin, joten kaipa minunkin pitää sitten raahautua sinne jatkamaan listaani... (Kannattanee myös kertoa mitä listaa keräät. Esim. Night Lordeilla Raptorit ovat [ainakin minusta] milteipä välttämättömyys...)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Warcrafter
ööh... kenties sääntökirja ja kodexi. Jos sinulla on ne jo niin kannattaa nyt täyttää ne kaksi trooppi valintaa (pakollinen HQ kun sinulla tuntuu olevan). puuttuu vielä yksi trooppi. Oletkos vielä kunnolla harkinnut millä legioonalla pelaat ?
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
- Warcrafter
öö... se sääntökirja olsi kyllä kannattanu ostaa ihan ensimmäiseksi. Jo sillä perusteella että siitä olisit oppinut kaikki säännöt. Ja sen takia että siinä on niin paljon massarevinnäistä että armeijan päättäminen juonen perusteella olis onnistunut paremmin (en sillä ettei black legion olisi hyvä valinta vaan sillä että tietäisit enemmän sen taustasta ennen valintaasi)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"