Chaos Basilisk(WIP)
Chaos Basilisk(WIP)
http://photobucket.com/albums/y272/Meta ... /WIP/?sc=1
Siinä on konvertoitu basilisk inron warrioreille.
Kommenttia.
Siinä on konvertoitu basilisk inron warrioreille.
Kommenttia.
Only if Bible were steampunk.
- Warcrafter
Varsin simppeliä ja toimivaa.
Parhainta kaaosta saadaan aina aikaan kun kaivetaan bitsboksi ylösalasin ja isketään kaikenlaista detailia niskaan
Parhainta kaaosta saadaan aina aikaan kun kaivetaan bitsboksi ylösalasin ja isketään kaikenlaista detailia niskaan
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Petturikaartille "lost & damned"-listalla tai Iron Warriorsseille.King lizard kirjoitti:Hold on a minute.... Onkos tuo mahdollista? basiliski on imperial guardille, joten mun mielestä on mahdotonta saada sita kaaos space marineille?
Oikein.King lizard kirjoitti: ps. olen yhä vain örkki peluri.
Lisko on oikein hieno. Itselläni on myös hankintalistalla ja tästä luultavasti lainaan joitakin ideoita. Lisää kuvia kun on maalia pinnassa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- The Captain
- Valvoja
Sinulla on valokuva konvertoidusta basiliskista, ja kysyt, onko se mahdollista. Epäiletkö kyseessä olevan fotomanipulaation tms.?King lizard kirjoitti:Hold on a minute.... Onkos tuo mahdollista?
Onneksi tätä peliä ei pelata sinun mielipiteittesi perusteella. Eikä mikään pakota ihmisiä tekemään figuja, jotka toimivat tiettyjen pelisääntöjen mukaan.basiliski on imperial guardille, joten mun mielestä on mahdotonta saada sita kaaos space marineille?
ps. olen yhä vain örkki peluri.
Eli älyä siihen galleriakommentointiin, kiitos.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
BioHazard
Do you see? ''olen yhä vain örkki peluri'' Siis tarkoitin sääntöjä.The Captain kirjoitti:Sinulla on valokuva konvertoidusta basiliskista, ja kysyt, onko se mahdollista. Epäiletkö kyseessä olevan fotomanipulaation tms.?King lizard kirjoitti:Hold on a minute.... Onkos tuo mahdollista?
Onneksi tätä peliä ei pelata sinun mielipiteittesi perusteella. Eikä mikään pakota ihmisiä tekemään figuja, jotka toimivat tiettyjen pelisääntöjen mukaan.basiliski on imperial guardille, joten mun mielestä on mahdotonta saada sita kaaos space marineille?
ps. olen yhä vain örkki peluri.
Eli älyä siihen galleriakommentointiin, kiitos.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Juu-u... Mielestäni erittäin hieno konffaus. Vähän kylläkin pistää silmään toi, kun oot pistänyt track-guardeille vähän lisäystä ja niiden palojen väliin jää pieni rako (eli telojen päällä olevien suojien välissä on rako). Toi kannattaa ehdottomasti konffata joko greenstuffilla (mikä saatta kumminkin näyttää vähän tökeröltä), taikka liimaamalla jotakin siihen päälle, kuten esim. joku siitä lähtevä ketju.
Toi on näköjään metalli soturien (Iron Warrior) tankki, päätellen luukusta törröttävästä päästä. Mielestäni tähän voisi harkita vähän lisää demonimanifestia esim hitusen sulattamalla osaa rungosta (sytkärillä). Tästä on viittauksia WD:n artikkelissa, jossa Iron Warriors pelaaja tekee turnausarmeijaansa. Toinen mielestäni siisti vaihtoehto olisi tehdä samanlainen kuin esim. Hellcannonilla on, eli ketjuja, jotka ovat kiinnitetty tankin runkoon ja pultattu maahan pitämään tankkia paikallaan. Tämä sopisi varsinkin basiliskille.
Toi on näköjään metalli soturien (Iron Warrior) tankki, päätellen luukusta törröttävästä päästä. Mielestäni tähän voisi harkita vähän lisää demonimanifestia esim hitusen sulattamalla osaa rungosta (sytkärillä). Tästä on viittauksia WD:n artikkelissa, jossa Iron Warriors pelaaja tekee turnausarmeijaansa. Toinen mielestäni siisti vaihtoehto olisi tehdä samanlainen kuin esim. Hellcannonilla on, eli ketjuja, jotka ovat kiinnitetty tankin runkoon ja pultattu maahan pitämään tankkia paikallaan. Tämä sopisi varsinkin basiliskille.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho