shagrat ja joku TAU
shagrat ja joku TAU
http://photobucket.com/albums/a140/jpp13/
Ja kaikki varmaan tietääkin, että kuvan saa isommaksi klikkaamalla sitä.
Kommenttia.
Ja kaikki varmaan tietääkin, että kuvan saa isommaksi klikkaamalla sitä.
Kommenttia.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Tau stealt suitista.
Väriteema on erittäin erikoinen, mutta oranssi-sininen(-musta) yhdistelmä mättää vähän. Oranssi-valkoinen(-musta) saattaisi kontrastiltaan toimia paremmin. Oranssi ja sininen kuitenkin on vastavärit ja noin kylmän ja lämpimän värin sekoittaminen ei ihan toimi.
Siirtokuva on vähän huonosti laitettu ja näkyy liian selkeästi että se on siirtokuva.
Alustalle kun teet vielä jotain niin on hienoa jälkeä.
Vielä highlight niin alkaa olla kiitettävää.
Väriteema on erittäin erikoinen, mutta oranssi-sininen(-musta) yhdistelmä mättää vähän. Oranssi-valkoinen(-musta) saattaisi kontrastiltaan toimia paremmin. Oranssi ja sininen kuitenkin on vastavärit ja noin kylmän ja lämpimän värin sekoittaminen ei ihan toimi.
Siirtokuva on vähän huonosti laitettu ja näkyy liian selkeästi että se on siirtokuva.
Alustalle kun teet vielä jotain niin on hienoa jälkeä.
Vielä highlight niin alkaa olla kiitettävää.
Huonosti maalattu??? Mielestäni HYVIN maalattu, mutta HUONOSTI väritetty.Shas`Vre kirjoitti:jahah. mielestäni on tuo tau nyt pahasta raiskatun näköinen. rumat väriyhdistelmät, eikä edes hyvin maalattu. Taun kerääjän, kuten esim minun silmissä toi on kamala.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Voi harmi. Se on siis mielestäni ruma? Ei vaiskaan.Shas`Vre kirjoitti:jahah. mielestäni on tuo tau nyt pahasta raiskatun näköinen. rumat väriyhdistelmät, eikä edes hyvin maalattu. Taun kerääjän, kuten esim minun silmissä toi on kamala.
Taidat edustaa sitä " Vomit Brown kunniaan!" - koulukuntaa?
Muitakin väriyhdistelmiä nääs sattuu olemaan olemassa...
Miellyttävät värit, täytyy sanoa. Minä en näistä värien sommittelusta kai paljoa ymmärrä, mutta tiedän kyllä, mikä on mielestäni hieno ja mikä ei. Ja tämä on hieno.
Jetpackin voisit toki lisätä, mikäli se ei sinua haittaa...
-When the hand of Fate points you, it has chosen your Destiny