"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

(edit)Delves 2000pts [pitkästä aikaan]: hieman erilainen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Malakian kirjoitti:
puolisukeltaja kirjoitti: Kyllähän ne kannattaa sinne metsän taakse sijoittaa majailemaan missä ne eivät sitten mitään teekään, ja joku ritariyksikkö tulee hakemaan pelin viimeisillä vuoroilla
Tuollaista nyt on aivan turha spekuloida. Kaikki kuitenkin riippu minne ne sijoittaa ja miten käyttää. Jos olet vain saanut tapatettua aina kaikki exesi ja siksi vihaat niitä niin. Toisaalta ryhmä cold oneja voisi aina olla paikalaan, mutta minusta 2 infantryblockia kannattaa ottaa.
Nojaa, nyt täytyy tunnustaa etten ole edes koskaan käyttänyt exejä, figujen puutteesta johtuen. Totuus kuitenkin on, että tuon kokoinen exeblokki maksaa pirusti eikä kestä mitään. Mutta omapa on valintasi, jospa lopetettaisiin tämä väittely tähän.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Valitat että delffit ovat faban huonoin armeija, kai nyt jos tuollaisella pelaa. Eihän tolla listalla tee mitään... ...Ainoat hyödylliset kapistukset kentällä ovat pulttikset ja dark riderit.

Aloitetaan Coresta, 2x20 spearmenia tekevät tehtävänsä todella hyvin, ja paljon halvemmalla kuin corsairit ja executionerit.

Sitten, miksi sinulla ei ole kentällä Xbow warruja, yksi delffien parhaista yksiköiöstä 4+ saveillaa. Ampuvat alas vihollisen lentävät kamat jotka hakee pulttiksia, sekä pystyvät klosiksessa pienellä kikkailulla vaikkapa Driderien tai toisen Xbow blokin kanssa viemään isojakin yksiköitä (Eivät tosin välttämättä mitään chosen knighteja edestä... ...mutta eivät kyllä maksakkaan niin paljoa). Myöskin suojelevat flankkeja hyvin ja ampuvat lujaa.

Pegasos noblet ovat aivan liian kalliita nyt siihen hommaan mihin ne on tarkoitettu, elikkä hoitamaan vihollisen kevyet yksiköt ja sotakoneet + että toinen on kenraali pakosti jolloin vielä sata extraa tiputuksesta, nuo kuitenkin tippuvat aika helpolla. Ainoastaan maximi mundane panssarit ja GW toimii loistavasti, tosin itselläni on yksi enemmän, mutta kuitenkin.

Toi BsB... eh. joo, sulta ei nyt tuppaa päästä yksikään tarpeeksi kovaa lyövä yksikkö klosikseen kuitenkaan niin toi hydra banner on aika turha. Cold onet tapetaan ampumalla, tai sitten vastustajan ritareilla jotka eivät ole tyhmiä... ...exet taas, noh jalkaväkeä joka maksaa paljon ja omaa huonon saven. Sekin ammutaan romuksi aika varmasti.

Chariotit ovat kai ihan jees, tosin itse en ainakaan löytänyt mitään syytä miksi niitä tarvitsisi. Anyway, jos tykkää niin mikä minä olen sanomaan.

Harpyijat tosin ovat aivan liian pienessä yksikössä 5 T3 lentäjää LD6? vai 7?. Vihollisen jouset joita itse ylenkatsot ampuvat yhden laukauksen ja noi on ulkona kentältä.

Pulttiksista ei oikeastaan mitään valitettavaa...

Edit// Taidankin postata delffilistani jolla menestys on ollut kohtuu hyvää.

Niin ja spearmeneistä... ...mun spearit ovat pariinkin otteeseen pienellä tuella kurmottaneet liskoja, sekä bretonniaa close combatissa.
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

juu tuota en ole mikään eilisenpäviän delfipelaaja.
Myönnän, että lista ei ole kummoinen, mutta teinkin sen vain kokeilumuodossa. Xbowit puuttuvat koska olen kyllästynyt niiden toimimattomuuteen T4 vastaan.

Kyllä omat spearmaninikin ovat lyöneet chosenit lähiksessä ja ironbreakerit ei se siitä kiinni ole...

Pelitestasin listaani viimelauantaina (eilen). Tzeentchin heavymagia mortalia vastaan (17 power dicea). Kaikki taijat pääsivät läpi 0 miscastia. Exet hakkasivat toisiaan ja ottivat dmg aika pahasti. Hajosivat sitten neljännellä vuorolla. Corsairit levisivät chosenien rymistelyyn, mutta nekin siivottiin pois bolttiksilla. Hydrabanner söi knihtiryhmän( En silti kokenut hydrabanneria mitenkään tarpeelliseksi.)

Noh lopputulos oli kuitenkin Draw. Vaikka minulla olisi ollut maageja en olisi saanut siltikään tarpeeksi dispellattua vastustajan loistuja. Perus magialistoissa taas on vielä vähemmän magiaa, joten ei mitään hätää. Minusta Draw on aika hyvä suoritus ilman maageja.

Vaihtoehtoisesti voisin ottaa kaikken infantryn pois ja tilalle xboweja lisää draiderseja kaikki sankarit pegasokselle +4lvl maagi...

Listani on huono ja minä hyvä - tai toisinpäin ;)

-jos viitsit niin laitappa oma listasi ihan vaan mielenkiinosta esille.
Viimeksi muokannut Finklestein, Su 06.11.2005 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Mayhemia

Oletan että te molemmat olitte huonoja... ...kyllä huonollakin listalla voi voittaa, ja hyvä pelaaja melkein minkälaisella armeijalla tahansa, mutta toi sun listas on ihan täysromu. En ymmärrä miksi et voi ottaa niitä armeijan hyviä puolia niin kuin kaikki muut vaan itket että armeija on huono.
Finklestein

Tai sitten olin vaan parempi...

Tämä oli ensimmäinen lista missä en käyttänyt xboweja ja spearmaneja - tiedoksi.
Mayhemia

Malakian kirjoitti:Tai sitten olin vaan parempi...
Ei kiinnosta
Tämä oli ensimmäinen lista missä en käyttänyt xboweja ja spearmaneja - tiedoksi.
Jaah, jos väität että delffit ovat huono armeija niin et vain osaa.
Finklestein

Nazreg Moonsinger kirjoitti: Jaah, jos väität että delffit ovat huono armeija niin et vain osaa.
Ja miten tämä liityi mihinkään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”