FB kenttä ehdotus
-
Palava Nuoli
- Viesti:
FB kenttä ehdotus
Niin... Ajattelin tehdä semmosen kentän missä olisi hajalla oleva linna ja joitakin poltettuja taloja linnan edessä (niinkuin linnakaupunki tai muu vastaava) ja kuolleita empirejä? miltäs kuulostaa? 
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Palava Nuoli
- Viesti:
-
Palava Nuoli
- Viesti:
mustaa ja eri sävyjä harmaata, riippuen siitä, kuinka vaalean/tumman siitä haluat. Kuulostaa hyvältä.. itelläni ei ole aikaa/kärsivällisyyttä tehdä noin paljon kaikkea, mutta hyvä että joillain on 
laitathan prosessista sitten kuvaa?
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Ideasi on mallan vainio, mutta tee ihmeessä ne rauniot ja mielellään linnakin erillisille alustoille :!:
Ei maaleilla niin väliä, materiaali se on mikä ratkaisee.Palava Nuoli kirjoitti:Ainiin nyt muistin mitä piti sanoa... kun ekaa kertaa oon tekemäs tommost kivi seinää niin mitä maaleja siihen kannattas käyttää?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Palava Nuoli
- Viesti:
jep.. kuvia tulee aikanaan.s2pid kirjoitti:mustaa ja eri sävyjä harmaata, riippuen siitä, kuinka vaalean/tumman siitä haluat. Kuulostaa hyvältä.. itelläni ei ole aikaa/kärsivällisyyttä tehdä noin paljon kaikkea, mutta hyvä että joillain on
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
No ite oon tehny seuraavalla (hyvin yksinkertaisella, mutta mielestäni ihan näyttävällä) tavalla:Palava Nuoli kirjoitti:Ainiin nyt muistin mitä piti sanoa... kun ekaa kertaa oon tekemäs tommost kivi seinää niin mitä maaleja siihen kannattas käyttää? :oops:
1.Chaos Black spray
2.Codex graylla drybrushausta siihen päälle
3.Valmis