Bigshootalliset warbiket vs. lähitaistelu warbiket
Bigshootalliset warbiket vs. lähitaistelu warbiket
Elikkä örkkipelaajat+muutkin, kummat ovat teidän mielestä paremmat? warbiket joilla on bigshootat vai warbiket joilla ei ole bigshoottia vaan niillä on lähitaistelu aseita, ketjuja, ankkureita ymm.
itse tykkään että bigshootattomat ovat tyylikkäämpiä mutta en tiiä onko ne parempia? joten tarvitsen teidän apua valinnassani...
kiitos etukäteen.
itse tykkään että bigshootattomat ovat tyylikkäämpiä mutta en tiiä onko ne parempia? joten tarvitsen teidän apua valinnassani...
kiitos etukäteen.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
lagitus vei jalat suustani.. big shootat ei tosiaan mariineja tapa (todettu on jo, eikös?), mutta odotas kun pääset ampumaan jotain, millä ei ole terminator armoria tai power armoria. ne kun kaiken lisäksi eivät saa edes savea.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Cacodemoni
Bigshootalliset tottakai! Nopeat bigshootat voivat hyvin päästä pelin alussa rankaisemaan +5/+6 saven vastustajia todella tehokkaasti.
Jos on Mariinit tai joku muu +2/+3 saven omaava vastassa, jätetään pyörät kotiin ja ostetaan choppia senkin edestä.
Jos on Mariinit tai joku muu +2/+3 saven omaava vastassa, jätetään pyörät kotiin ja ostetaan choppia senkin edestä.
Muistakaa, tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä ihmisiä.
Sure eagles can soar, but a weasel never gets sucked into a jet engine!
Sure eagles can soar, but a weasel never gets sucked into a jet engine!
-
TranssiApina
Jghjh
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
No nyt oon tullu siihen tulokseen että pidän bigshootat mun bikeissä mutta converttaan niille jätkille ihan näön vuoksi katjuja yym.
niillä siis ei oo mitää asiaa pelissä mut ne o hienon näkösiä.
ensimmäinen luomus o tommone kuski joka heiluttaa toisessa kädessä ketjua minkän toinen pääty on lävistänyt krootin pään MUAHHAHAHA
niillä siis ei oo mitää asiaa pelissä mut ne o hienon näkösiä.
ensimmäinen luomus o tommone kuski joka heiluttaa toisessa kädessä ketjua minkän toinen pääty on lävistänyt krootin pään MUAHHAHAHA
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
-
TranssiApina