Ogrejen koko
Ogrejen koko
Eli ovatka ogret man-sized? jos eivät niin eikös silloin ole large targetteja? Eli kysymys perustuu vastaavaan tilanteesees; Delf Vs. OK
bullit ovat gnoblar sceenin takana, jos ovat largeja niin voiko gnoblareitten yli ampua, ja jos ovat man-sized niin exet hän tappaa ne ihan turhankin helposti?
bullit ovat gnoblar sceenin takana, jos ovat largeja niin voiko gnoblareitten yli ampua, ja jos ovat man-sized niin exet hän tappaa ne ihan turhankin helposti?
Eivät kumpiakaan. Warhammerin kokotaulukko menee suunnilleen näin:
-Small (pari swarmia joista erikseen näin sanotaan).
-Man sized. Kaikki 20/25mm basella olevat.
-Cavalry. Kaikki 25x50mm basella olevat.
-Ogre/monster sized. Kaikki 40/50mm basella olevat.
-Large target. Kaikista joista näin sanotaan erikseen, 50mm+ baset.
-Small (pari swarmia joista erikseen näin sanotaan).
-Man sized. Kaikki 20/25mm basella olevat.
-Cavalry. Kaikki 25x50mm basella olevat.
-Ogre/monster sized. Kaikki 40/50mm basella olevat.
-Large target. Kaikista joista näin sanotaan erikseen, 50mm+ baset.
Tähän tekevät poikkeuksen Skavenin weapon teamit. Eivät ole Cavalrya, vaikka semmoisella basella ovatkin.Rejector kirjoitti:-Cavalry. Kaikki 25x50mm basella olevat.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Ogret eivät ole large targetteja eli gnoblarit voivat screenata ogreja, mutta ogret eivät myöskään ole man sized, joten kiling blow ei näihin toimi.bullit ovat gnoblar sceenin takana, jos ovat largeja niin voiko gnoblareitten yli ampua, ja jos ovat man-sized niin exet hän tappaa ne ihan turhankin helposti?
"Weapon teams consist of two Skaven models mounted on a single cavalry base. Treat them exactly like cavalry models, except where otherwise specified" toteaa armeijakirja asetiimi-sivulla. Kyllä se vähän Alessio-ratsuväeltä näyttäisi.Sìlentium kirjoitti:Tähän tekevät poikkeuksen Skavenin weapon teamit. Eivät ole Cavalrya, vaikka semmoisella basella ovatkin.Rejector kirjoitti:-Cavalry. Kaikki 25x50mm basella olevat.
it is apparent the intent has been revealed
Kumma kyllä, niillä on 360 asteen näkökulma, tai minua on kusettu silmään, tämähän ei Cavilla normaali juttu ole.
Ja minä kun kerrankin yritin päästä pätemään ^^.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
- The Captain
- Valvoja
Weapon teamit ovat eri juttu kuin jezzailit, mutta niillekin on määritetty erikseen 360° LoS.Mahvo kirjoitti:Johtuu ihan siitä, että Warplock Jezzailseilla on myös se taikasana "Skirmishers" special ruleissaan.Sìlentium kirjoitti:Kumma kyllä, niillä on 360 asteen näkökulma, tai minua on kusettu silmään, tämähän ei Cavilla normaali juttu ole.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.