"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O&G giant

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
WereWolff

O&G giant

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

Elikkäs tuli pulma kun lueskelin o&g armybookkia, niin en saanut selkoa miten giantin special iskut toimii.joten te viisaammat voisitteko autta minua tässä pulmassa?
dolmio

Viesti Kirjoittaja dolmio »

no giantilla on kaikkia jänniä hommia esim se voi syödä vastustajan pois peli kentälta ellei tämä ole large target,se voi hypätä ilmaan jolloin se tippuu alas joten kaikki äijät katuu jonkin matkan päästä ja se voi ottaa vastustajansa kauniiseen käteen ja lyödä sitä nuijalla. on vielä paljonkin erikois hommia mitä giant voi tehdä mutta en juuri nyt muista enempää.
nöf...
WereWolff

kyllä minä nuo tiedän mutta esim heitetäänkö siin jotain osumista?!?!?!?!?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

daemon kirjoitti:kyllä minä nuo tiedän mutta esim heitetäänkö siin jotain osumista?!?!?!?!?
Nuo saa selville ihan lukemalla sen jättiläisen hyökkäyssäännöt rauhassa ja ajan kanssa, vaikka jonkun kanssa joka osaa englantia jollet itse osaa kovin hyvin.

Eli joka closisvuoron alussa heität d6:sta, ja riippuen vastustajan koosta katsot taulukosta mitä jätti tekee. Osumishyökkäyksiä jätin ei tarvitse heittää erikoisiskuilleen.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
WereWolff

kiitos!!!!
Vladimir von Carstein

Viesti Kirjoittaja Vladimir von Carstein »

se voi änkeä jätkiä housuihinsa...
"He who runs away
lives to paint another day"
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Kumpaa taulukkoa giantti muuten käyttää swarmeihin. Kun tuo pick up and... tuntuu vähän erikoiselta swarmeille. Luulen että se on se normaali taulukko mutta miten on?
King of bretonnia kirjoitti:se voi änkeä jätkiä housuihinsa...
Eipäs voi. Kannattaisi tutustua edes vähän armeijakirjaan ennen kuin alkaa tuollaista soopaa selittämään. ;)
"Chaos is the only true answer"
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Snortling kirjoitti:
Eipäs voi. Kannattaisi tutustua edes vähän armeijakirjaan ennen kuin alkaa tuollaista soopaa selittämään. ;)
Kyllähän se voi. O&G kirja s.23

Taistelet pikkuotuksia vastaan, heität 3:Pick up and... heität sitten 6, tulee pick another. Siinä lukee näin:
The Giant stuffs the victim hurriedly into his bag or under his shirt (or down his trousers if they´re really unlucky)... Se on toki vain fluffia, mutta sitä kai King of bretonnia juuri tarkoitti.

Kannattaako kritisoida muita jos ei itsekään ole varma?

OMAEDIT: Eihän tuollaisesta hernettä nenään vedetä, korjataan vain siltä varalta että KoB huomaa olevansa oikeassa. :P
Viimeksi muokannut Harri, Ke 09.11.2005 22:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
T-Moe

Viesti Kirjoittaja T-Moe »

Tossa joskus naureskeltiin kavereiden kanssa että kuuluuko Brettien Green Knight kumpaan taulukkoon taistellessaan jättiä vastaan.. jos kuuluu pikkumiehiin niin sittenhän sen voi tunkea vaikka takataskuun vaikka kuinka ethereali olisi..
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Pulse kirjoitti:
Snortling kirjoitti:
Kyllähän se voi. O&G kirja s.23

Taistelet pikkuotuksia vastaan, heität 3:Pick up and... heität sitten 6, tulee pick another. Siinä lukee näin:
The Giant stuffs the victim hurriedly into his bag or under his shirt (or down his trousers if they´re really unlucky)... Se on toki vain fluffia, mutta sitä kai King of bretonnia juuri tarkoitti.

Kannattaako kritisoida muita jos ei itsekään ole varma?
Perkule... Tuo siis oli vain näsäviisastelun sekaista huumorin tynkää, kun luulin että king of bretonnia oli vain muistanut väärin tuon "stuff into bag" kohdan. Ei siis tarvite vetää hernettä nenään.
"Chaos is the only true answer"
Yögobbo

Viesti Kirjoittaja Yögobbo »

Krooked Moon kirjoitti:Tossa joskus naureskeltiin kavereiden kanssa että kuuluuko Brettien Green Knight kumpaan taulukkoon taistellessaan jättiä vastaan.. jos kuuluu pikkumiehiin niin sittenhän sen voi tunkea vaikka takataskuun vaikka kuinka ethereali olisi..
Mistä olet saanut käsityksen, että mikään jätin hyökkäyksistä toimisi etherealeihin, lukuunottamatta Yell and Bawlia? Giantin hyökkäyksethän eivät ole maagisia.
T-Moe

Viesti Kirjoittaja T-Moe »

Koska minä olen jumala ja sinä olet kuraa.. No eipä mulla oikeastaan mitään käsitystä ollut, kunhan vitsailin. Onneksi sinäkin hyvän vitsin osasit pilata tärkeällä tiedollasi ;)
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Säännöt”