muokatut?
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Yleinen sääntö että kunhan sinulla on vastustajan lupa niin saat käyttää niitä. Itse käytän muokkaamiani nightguard yksikköä lähinnä incubeina vaikkeivat ole saman näköisiä.
Turnaus oloissa tilanne on vain että sinun pitää kysyä kaikilta turnauksen osallistujilta lupa mikä on käytännössä mahdotonta.
Eli jos teet sen näköisiä että maalattuna ne näyttävät enemmän muunnelluilta kuin täysin itsetehdyiltä niin voin helposti "huijata" vastustajaasi.
Turnaus oloissa tilanne on vain että sinun pitää kysyä kaikilta turnauksen osallistujilta lupa mikä on käytännössä mahdotonta.
Eli jos teet sen näköisiä että maalattuna ne näyttävät enemmän muunnelluilta kuin täysin itsetehdyiltä niin voin helposti "huijata" vastustajaasi.
- The Captain
- Valvoja
Jos kyse on konversioista, niin kyllä, niitä voi ja saa käyttää. Jopa GW itse kannustaa taiteelliseen hulluun luovuuteen figujensa kanssa. Kunnianhimoisimmat figuttajat konvertoivat jokaista armeijansa nappia, ja vain umpipösilö rupeaa valittamaan, ettei niillä saa pelata.
Taiteellisuudella on kuitenkin rajansa. Figun pitää konvertoitunakin esittää sitä, mikä se on pelissä, eli lasertykkiä olallaan kantava avaruusmariini ei kovin hyvin toimi power fistiä heiluttavana komentajana, vaikka olisi kuinka hieno konversio.
Taiteellisuudella on kuitenkin rajansa. Figun pitää konvertoitunakin esittää sitä, mikä se on pelissä, eli lasertykkiä olallaan kantava avaruusmariini ei kovin hyvin toimi power fistiä heiluttavana komentajana, vaikka olisi kuinka hieno konversio.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
Kyllä, ja kyllä, kunhan lopputulos näyttää suunnilleen siltä kuin sen kuuluukin.zezuz kirjoitti:eli pystynkö tekemään esim. space marinesta jonku chaos sorcererin? ja voinko tehdä vaikkapa green stuffilla koko figun itse?
-
Sami Jumppanen
Näin mitään tietämättömänä, onko tällä hommelilla tarkoituksena se, että kukaan ei voi hämätä vastustajaa ja saamaan tämä tekemään jotakin tyhmää?The Captain kirjoitti:Kyllä, ja kyllä, kunhan lopputulos näyttää suunnilleen siltä kuin sen kuuluukin.zezuz kirjoitti:eli pystynkö tekemään esim. space marinesta jonku chaos sorcererin? ja voinko tehdä vaikkapa green stuffilla koko figun itse?
Ideana kyllä taitaa olla että kaikki näyttää suunnilleen siltä miltä sen kuuluu näyttää. Varmaankin juuri sen takia ettei onnistu hämäämään, ja koska se olisi proxy. Ja sitähän ei haluta?
Raja on tosin melko hämärä, en hyväksyisi Nurglingia Unclean Onena, mutta hyväksyn Nurglingin kokoisen Yöntuojan, jonka kaveri on väsännyt alusta asti itse. Se on sen verran tyylikäs ratsastaessaan Scarabilla...
Raja on tosin melko hämärä, en hyväksyisi Nurglingia Unclean Onena, mutta hyväksyn Nurglingin kokoisen Yöntuojan, jonka kaveri on väsännyt alusta asti itse. Se on sen verran tyylikäs ratsastaessaan Scarabilla...
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
- The Captain
- Valvoja
Tarkoituksena on kaiketi se, että figun olisi kivaa näyttää siltä, mitä se yrittääkin esittää. Ilman mitään erehdyttämistarkoitustakin on huomattavan ankeaa, jos kaaos-sorcerer näyttää muovailuvahaköntiltä tai grotilta. Ainakin minulle pääpointti on esteettinen.Sami Jumppanen kirjoitti:Näin mitään tietämättömänä, onko tällä hommelilla tarkoituksena se, että kukaan ei voi hämätä vastustajaa ja saamaan tämä tekemään jotakin tyhmää?The Captain kirjoitti:Kyllä, ja kyllä, kunhan lopputulos näyttää suunnilleen siltä kuin sen kuuluukin.zezuz kirjoitti:eli pystynkö tekemään esim. space marinesta jonku chaos sorcererin? ja voinko tehdä vaikkapa green stuffilla koko figun itse?
tuskin porukka armeijaa konvaa sen toivossa että vastustaja hämääntyisi ,itse ainakin muokkaan figuja jos niissä on jotain mistä en pidä tai sitten tahdon vain jotain erillaisuuksia etteivät perusjampat olis niin tylsän samanlaisia...Sami Jumppanen kirjoitti:Näin mitään tietämättömänä, onko tällä hommelilla tarkoituksena se, että kukaan ei voi hämätä vastustajaa ja saamaan tämä tekemään jotakin tyhmää?The Captain kirjoitti:Kyllä, ja kyllä, kunhan lopputulos näyttää suunnilleen siltä kuin sen kuuluukin.zezuz kirjoitti:eli pystynkö tekemään esim. space marinesta jonku chaos sorcererin? ja voinko tehdä vaikkapa green stuffilla koko figun itse?
big or small,we loot it all.hmph..
minä tämän topicin kyllä kirjoitin mutta zezus oli kirjautunut sisään...
no pitäisi kuitenkin kysyä että kun muokkasin yhdestä spacemarinesta inquisitorin jolla on power armor mutta tämä ei kuitenkaan näytä miltään niistä olemassa olevista inquista niin onko tämä hyväksyttävä, kuitenkin siitä huomaa että se on inqu ja sillä on samat pointsit ja muut.
off topic: kävikkö ostamassa ne maalit ja ruohot? (for zezus).
no pitäisi kuitenkin kysyä että kun muokkasin yhdestä spacemarinesta inquisitorin jolla on power armor mutta tämä ei kuitenkaan näytä miltään niistä olemassa olevista inquista niin onko tämä hyväksyttävä, kuitenkin siitä huomaa että se on inqu ja sillä on samat pointsit ja muut.
off topic: kävikkö ostamassa ne maalit ja ruohot? (for zezus).
zezus on minun serkku ja olin käymässä viikonloppuna.gawd kirjoitti:mitä kummaa?grey knight hero kirjoitti:minä tämän topicin kyllä kirjoitin mutta zezus oli kirjautunut sisään...
niin ja että kyllä oikeestaan zezus sitä ihmetteli joten ajattelin laittaa tänne kysymyksen kun se ei uskonu mua.
no se kuitenki sanoo etten sais käyttää sitä inqua jnka värkkäsin,(vai tiedättekö mitään muuta tapaa laittaa inqulle power armor?, paitsi gk,sta muokkaamalla mutta ei oo ylimääräsiä.) vaikka kyllä ihmettelen kun sille sopis kuitenki ne mitä oli siellä codexin showcasessa.
siinä tais olla tämän hetkiset asiat.
totta kai voit käyttää, ittekkin tein palatinen SM:stä. enkä mä usko että sille mitään tarvii muokata, eiks suunilleen kaikilla sm:llä oo aika power armourin näkönen jo päällä.grey knight hero kirjoitti:zezus on minun serkku ja olin käymässä viikonloppuna.gawd kirjoitti:mitä kummaa?grey knight hero kirjoitti:minä tämän topicin kyllä kirjoitin mutta zezus oli kirjautunut sisään...
niin ja että kyllä oikeestaan zezus sitä ihmetteli joten ajattelin laittaa tänne kysymyksen kun se ei uskonu mua.
no se kuitenki sanoo etten sais käyttää sitä inqua jnka värkkäsin,(vai tiedättekö mitään muuta tapaa laittaa inqulle power armor?, paitsi gk,sta muokkaamalla mutta ei oo ylimääräsiä.) vaikka kyllä ihmettelen kun sille sopis kuitenki ne mitä oli siellä codexin showcasessa.
siinä tais olla tämän hetkiset asiat.
kirjotat vaan vaik jotain riimuja sen haarniskaan.
saa olla aika ahdas mielinen jos rupeeaa suurennus lasilla etsimään kaikkia varusteita pienen ukkelin päältä.
ja itse olen muokannut assat armeijaani kun ne alku peräiset näyttää hanurista karanneilta.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1