Viisi Palkkionmetsästäjää
Höh? Miksi ne muka olis pitäny tappaa? Eihän ne ollu pahiksia. Ainakaan kovin pahoja. Se Hakimhan lopetti sen merirosvopelleilyn, ja minkäs Pilke sille mahtoi että kaaos oli pilannut sen ruumiin? Vähän kyllä huononi loppua kohden, mutta muuten ihan hyvä paketti. Tai mikäpä minä olen vikisemään, kun en itse edes uskalla kirjoittaa mitään tänne.
-
Modsognir Surmavasara
- Viesti:
Tarina oli mielestäni hyvä eikä loppukaan huono ollut.
Pari aisiaa oli mitkä tosin häiritsi.
Pilkkeen tarina oli vähän irtonainen ja sitä olisi voinut vähän jalostaa enemmä.
Toiseksi suorastaan toivoin että Mom mom parka olis parantunut ja ollut äkänen sille skavenille ja sitten vaikkapa syönyt sen kun ei parempaa keksi. näin olisi matteo pelastunut (ehkä)...
Ja olisihan sen peikon voinu mukaa ottaa porukkaa ku muutkin kaaoksen otukset kelpaa
se ois piristäny tuota porukkaa kummasti 
Mutta ennenkaikkea hyvä stoori ja Mordheimin tulevia tapahtumia odotellaan jo kovasti!!
Pari aisiaa oli mitkä tosin häiritsi.
Pilkkeen tarina oli vähän irtonainen ja sitä olisi voinut vähän jalostaa enemmä.
Toiseksi suorastaan toivoin että Mom mom parka olis parantunut ja ollut äkänen sille skavenille ja sitten vaikkapa syönyt sen kun ei parempaa keksi. näin olisi matteo pelastunut (ehkä)...
Ja olisihan sen peikon voinu mukaa ottaa porukkaa ku muutkin kaaoksen otukset kelpaa
Mutta ennenkaikkea hyvä stoori ja Mordheimin tulevia tapahtumia odotellaan jo kovasti!!
Figther´s never quit
Quitter´s never fight
Quitter´s never fight
-
Rotten sound
-
Skrixqueek