VC armeijan vampyyri + necromancer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mika

VC armeijan vampyyri + necromancer

Viesti Kirjoittaja Mika »

Jeps, aikaisemmin maalamani mordeheim necromancerin lisäksi nämä kaksi muodostavat VC armeijani charrut. Mordheim figuja koko porukka. Kuten aikaisemmin kertoilin, koko armeijassa käytetään suht´rajoitettua palettia, eli mustaa, valkoista, harmaata ja ruskeaa lähinnä. Joihinkin väreihin olen lisännyt harmaata kuolleen vaikutelman lisäämiseksi ja korostukset ja varjostukset on melkein kaikki tehty lisäämällä mustaa/valkoista perussävyyn. Inkkejä yritän tässä armeijassa käyttää mahdolisimman vähän, metalleihin nyt tietysti. Eipä siinä kummempia, kommentoikaa vapaasti.

Kuva
Kuva
Kuva
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

no tarvitseeko näitä edes kommentoida? jälkesihän on mahtavaa, värivalikoimasi loistava.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Todella loistavaa työtä, beissaus vielä korostaa hyvin tunnelmallista väripalettia.

Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Itse en pidä oikein necromanserin naamasta, mutta muuten aivan loistavaa työtä. Nuo vamppyyrin housut ovat todella hienot :D, minkä bloodlinen vamppyyri tuo on?
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

olen sanaton. ei saa laittaa tuollaista tänne. kiikuta suoraan gwlle.
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

WOW. Kertakaikkiaan loistavaa mikalaatua. Värimaailma on upea. Niin aidonnäköisiä figuja. Menetän vielä yöuneni tuon vamppyyrin takia.
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Millos alat järjestämään figunmaalauskursseja :D

Loistavaa ja tunnelmallista jälkeä. Pidän todella paljon väriteemasta ja figujen yleisilmeestä. syksyiset baset luovat viimesilaukset. Onko nuo lehdet woodland scenicsin fall leaves? Itse olen myös Mordheim Skaveneilleni yrittänyt tehdä syksyisiä baseja mutta en ole kunnon lehtiä löytänyt
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Wow. On kyllä mahtavia. Ainut mistä keksisi parannettavaa, olisi tuo Vampyyrin rintapanssari, se on sotkuisen näköinen. Muuten tuosta onkin paha lähteä parantamaan :P

-Jori.
"If it bleeds, we can kill it."
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Erinomaista maalaustyötä, mutta tuo vasemman puoleinen on hiton oudossa asennossa tuossa hautakiven päällä. Jalat voisivat olla vähän ilmavammin, kädetkin ovat vähän sumpussa, mutta tämä on tietenkin figun, ei maalarin vika. Oikean puoleinen on aivan täydellinen, siitä en sano mitään.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Mainiota työtä. Maalauksesta ei oikein voi moittia mitään. Ihon sävyt ovat täydelliset, värimaailma iskee kuin miljoona volttia, ja olet tavoittanut vampiiri-tunnelman uskomattoman hyvin. Henkilökohtaisesti tahtoisin sanoa, että olet paras figumaalaaja tällä foorumilla. Ei siksi että blendit olisivat smootheimmat, vaan siksi että maalauksesi ovat tajuttoman tyylikkäitä, realistisia, synkkiä, teemallisia, kauniita ja pelottavia samaan aikaan. Jessus sentään.

Mutta missä ovat selkäkuvat? Olisi mukava nähdä niitäkin, sillai kokonaiskuvan saamiseksi. Miten muuten olet tehnyt nuo lehdet baseissa? Käytätkö paljoa oikeista lehdistä vai teetkö ne jostain muusta?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Thorgal

Viesti Kirjoittaja Thorgal »

aivan jumalattoman siistejä
"Have the lambs stopped screaming yet, dear?"
"Lambs? What lambs? Great! Now I'm hungry!"
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Aivan helvetin hienoa työtä. Mahtavaa. Vilpittömät onnitteluni.
Jupsuli

Viesti Kirjoittaja Jupsuli »

Mahtavaa. Paras foorumin maalaaja ehdottomasti! Minua kiinnostaa, mistä olet tuon hautakiven saanut/tehnyt, vai kuuluuko figuun? Mielestäni sinun muissakin VC:ssä on hautakiviä, joita ei regimenteissä tule; mistä teet niitä?

Aloitin eilen itse VC:n keräämisen ja olen fanittanut tuotoksiasi ja yrittänyt ottaa vaikutteita. Ruosteen maalaus ohjeesi toimi ainakin loistavasti.
fitzy

Viesti Kirjoittaja fitzy »

Teidättekö mistä tunnistaa Mikan maalaamat napit?

No siitä että kun katsoo kuvat mieleen tulee sana: Mika :) , vaikka ei ole edes taiteilijan nimeä etukäteen katsonut. Nyt on joka kerta käynyt näin, joten oli pakko tuoda asia julki. Jälleen kerran loistavaa jälkeä. Onnittelen.
~Dulce et decorum est pro patria mori~
Ei ois sotu mitään ilman figunarkkia :)
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

M.I.K.A.-laatua! M.I.K.A.=Mahtava. Ihmeellinen. Korea. Animoitu. (Viimeinen ehkä tuulesta temmattu. ;) )

Kaunista jälkeä!
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Mitä nyt sanoisi kun jää suu auki katsomaan noiden figujen maalausta. Ei oikeen voi sanoa muuta kuin täydellistä!
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Aivan mahtavat värit on noissa. Täydellistä jälkeä muutenkin, eipä keksi juuri mitään huonoa sanottavaa :)
Mitä aika on ?
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Kiitos kiitos vaan kaikille palautteesta, tässähän menee ihan sanattomaksi.. Tosin näistä napeista pidän itsekin erittäin paljon, kaikki napsahti mukavasti kohdalleen vaikka valitsin värit oikeastaan sitä mukaa kun maalasin, tietty pidättäytyen armeijan väreissä. Ja kyllä mun maalausjäljessä vielä paljon paranneltavaa löytyy, blendit voi AINA olla smoothimmat, freehandejä välttelen tahallani, yms.. Mutta olenkin tarkoituksella keskittynyt tuomaan mun figuissa esille sen mitä osaan mielestäni hyvin, eli realistisuus ja synkkä mutta toimiva värimaailma. Karamelliväreistä ja NMM kyhäelmistä olen luopunut kokonaan, koska ne ei mun mielestä sovi tuohon realistiseen ilmeeseen.

Kai tuosta vampyyristä Von Carsteini tulee pelikentällä, tosin tuo mordheim nappi ei taida erityisesti edustaa mitään bloodlineä.
Basen lehdet ovat erään toisen maalarin idea, ja erinomainen sellainen, eli ne ovat koivun siemeniä. Loppukesästä ja syksyisin koivuihinhan ilmestyy näitä siemeniä sellaisina "patukoina", eli ei muuta kun keräilemään. Näin myöhään niitä ei ehkä enää löydä käyttökelpoisina, maatuvat aika nopeasti. Itse keräsin n. kuukausi sitten, ja silloinkin joutui jo etsimään. Siemenet ovat suoraan oikean kokoisia ja ovat jopa hieman erikokoisia keskenään joka lisää realistisuutta, senkun vaan liimaa alustaan kiinni ja he o hiinä. Ruoho on kyllä woodland scenicsin valmistetta. sävyjä burnt grass ja harvest gold sekoitettuna.

Jupsuli, hautakivien alkuperää en osaa sanoa, bitz boksista löytyi, eli ei tullut vampyyrin mukana. Citadelin tekemä palikka kylläkin, enempää en ikävä kyllä tiedä.. Mutta jos voin muuten auttaa epäkuolleiden maalailussa, niin kysy vaan ihmeessä. Hieno homma että ruosteenmaalausohje toimi!

Ps. kamerasta sippasi akut kun otin kuvia, jonka takia selkämyskuvat jäi ottamatta, mutta otan kyllä lisää samalla kun saan tuon lurkkiyksikön valmiiksi ja kuvattua.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

yhdyn kaikkiin edellisiin sanomalla että ovat yksinkertaisesti mahtavia,upeita ja hienoja
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Osqillator

Viesti Kirjoittaja Osqillator »

TÄYDELLISTÄ.
Heeyee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”