Kuinka tälle...
- Keisarin Tahto
Kuinka tälle...
Viitta http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10 ja ukkosvasara...? Antakaa joitakin ehdotuksia niin voin sitten ehkä miettiä niistä hyvän...
Otsikoinnista taisi joku mainita aikaisemminkin...
Viittaa en lisäisi lainkaan. Joku ehdottaa varmasti että "tee green stuffist", mutta itse en pidä tätä lainkaan hyvänä ehdotuksena. Nimittäin jos hallitset jo green stuffin käytön, olisit keksinyt sen varmaan itsekin - ja jos et hallitse, ei kannata ensimmäisenä projektina alkaa pilaamaan hienoa figua. Viitan skulptaus ei ole mikään helppo nakki.
En tiedä miltä kyseinen vigu näyttää takaapäin. Siihen saattaa olla mahdollista liimata joku muovinen viitta (esim chaos maraudereilta), mutta näillä on yllättäen tapana näyttää siltä kuin vigun selkään olisi liimattu viitta - ei kovin hyvältä siis.
Thunder hammerin saanee vaihdettua suht helposti tuon kepakon tilalle. Kepakosta leikkaat pään pois ja pinnaat tilalle thunderhammerin pään ja lisäät tarvittaessa vähän vartta. Thunderhammerin saat esimerkiksi uusilta assault terminaattoreilta.Kun teet uuden aiheen, nimeä se kunnolla.
Vältä ehdottomasti "kysymys!" tai "mä en hiffaa!" -tyylisiä otsikoita. Koita huviksesi esimerkiksi "En ymmärrä miten regrouping toimii".
Viittaa en lisäisi lainkaan. Joku ehdottaa varmasti että "tee green stuffist", mutta itse en pidä tätä lainkaan hyvänä ehdotuksena. Nimittäin jos hallitset jo green stuffin käytön, olisit keksinyt sen varmaan itsekin - ja jos et hallitse, ei kannata ensimmäisenä projektina alkaa pilaamaan hienoa figua. Viitan skulptaus ei ole mikään helppo nakki.
En tiedä miltä kyseinen vigu näyttää takaapäin. Siihen saattaa olla mahdollista liimata joku muovinen viitta (esim chaos maraudereilta), mutta näillä on yllättäen tapana näyttää siltä kuin vigun selkään olisi liimattu viitta - ei kovin hyvältä siis.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Keisarin Tahto
Ideana oli se että vaihtaisin storm bolterin thunderhammeriin ja jos suinkin mahdolista laittaisin sille viitan koska on tyhmää että sillä on adamatine mantle vaikka silä ei olisikaan. Pyrin luomaan peantä realistisuutta ja kyllä minä jonki verran osaan käsitellä green stuffia mutta ei niistä niin hienoja tule kun gw:n tekeleet... Tärkein tässä tilanteessa ny olisi kuitenkin se viitta... vasara olidi ihan kiva kun sit sillä ei ole enään niin huono strenght joten sanokaa jos satuisitte tietämään jonkun sopivan modelin miltä saa hyvän viitan joka on sopiva terminaattorile...