Biel-Tan vs. Tyranids
Sarjassamme mielenkiintoisia oivalluksia. Court of the Young King ja useampi Dire Avenger - Exarch. (Jos niitä nyt saa useampia.) Koska Exarcheja on eniten, Defend alkaa toimimaan, ja meillä on Avatar, johon osutaan vain kuutosilla. Olkaapa hyvä, aloittakaa idean rikkominen sääntöteknisellä puolella.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Miks avatariin osuu vain 6sil?
Se on MC ja lasketaan omaksi unitiksi closiksessa.
Eli jos mun lentava tyrantti nyt haluaa sinne tappelemaan niin se joko menee btb avatarin kans ja vetaa sita ja vain sita turpaan, tai sit se ei mene sen kaa btb jollain se ei myoskaan mun tyrantia lyo, hoidan sen sit myohemmin.
Se on MC ja lasketaan omaksi unitiksi closiksessa.
Eli jos mun lentava tyrantti nyt haluaa sinne tappelemaan niin se joko menee btb avatarin kans ja vetaa sita ja vain sita turpaan, tai sit se ei mene sen kaa btb jollain se ei myoskaan mun tyrantia lyo, hoidan sen sit myohemmin.
Hanki wraithlord. Sen korkea Toughnes (8) takaa sen ettei se kuole klosikseessa helpolla. Varusta se tähtikanuunalla ja liekkarilla niin saat tapettua vähän isommatkin tyrkythelposti.
Viimeksi muokannut I.H., Ti 16.05.2006 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
vompovompatti
Sekoitatko kenties toiseen craftworldiin vai onko "puska jussi" joku yleisnimitys eldarille?cadia XII kirjoitti:asiahan on nyt nii että biel tani puska jussit on hyviä IGtä vastaa mutta tyranidit on aika hyviä pusikko raiskaajia kans , joten paljon tuivoimaa tarvitaa
Biel tanilla saa todella monipuolisen armeijan tai sitten juuri niin suppean kun vain haluaa. Osaajia löytyy siis kaikkeen mitä pöydällä voi tehdä
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Ensinnäkään majorityllä ei ole väliä retinuen ja noiden powereiden kanssa - yksikin riittää.Coridus kirjoitti:Sarjassamme mielenkiintoisia oivalluksia. Court of the Young King ja useampi Dire Avenger - Exarch. (Jos niitä nyt saa useampia.) Koska Exarcheja on eniten, Defend alkaa toimimaan, ja meillä on Avatar, johon osutaan vain kuutosilla. Olkaapa hyvä, aloittakaa idean rikkominen sääntöteknisellä puolella.
Jos kuitenkin luet säännöt, huomaat, että tuo Exarchin Defend toimii vain siihen modeliin, eikä suinkaan koko squadiin.
Codex: Eldar kirjoitti:...he does so, he strikes last but enemy models must roll a 6 to hit HIM.
wanhan liiton örkki pomo
en oikein saanu irti mita edellises viestis yritettiin sanoa mut siis se defend ei todellakaan suojaa avataria, mikali se oli viela epaselvaa.
Mikali tommonen Bieltan vs nidi matsi on etukateen tiedos voi olla bansheet suht heikos asemas jos nidi pelaaja heittaa yhen T7 fexin mukaan.
Reaperit on yleensa aika hyvii ainakin omia nidejani vastaan mut tyrantti VCil tai biovoret (oho) voi teha pahaa jalkea.
Avatar, wraithlordit, reaperit, mindwar seer kaikki hyvia.
Falcon, starcannonil ja sisal 2 fusion blasteria guardianeil vois toimia, varsinkin ampuvaa (mut ei mitenkaan kovin hyvin)
En tiia tost bieltanist nidei vastaan, aspectit vaikuttaa hieman tehottomilta.
Dragonit kuolee heti ku on ampunu, bansheet, no S3.....
skorpit ihan jees mut hitaita, jos siel on esim devilfexei ne liikkuu taaksepain ja ampuu samaa tahtia ku skorpit etenee.
Useammis nidi armeijois ei ole mitaan biovoreja, dark reaperit syo miest....oo nidia.
Skimmerit monen nidi armeijan heikkous, vypereit, serpenteja ja falconeit kehii.
Pysy kaukana ja ammu, aseet ei vaan aina riita.
Mikali tommonen Bieltan vs nidi matsi on etukateen tiedos voi olla bansheet suht heikos asemas jos nidi pelaaja heittaa yhen T7 fexin mukaan.
Reaperit on yleensa aika hyvii ainakin omia nidejani vastaan mut tyrantti VCil tai biovoret (oho) voi teha pahaa jalkea.
Avatar, wraithlordit, reaperit, mindwar seer kaikki hyvia.
Falcon, starcannonil ja sisal 2 fusion blasteria guardianeil vois toimia, varsinkin ampuvaa (mut ei mitenkaan kovin hyvin)
En tiia tost bieltanist nidei vastaan, aspectit vaikuttaa hieman tehottomilta.
Dragonit kuolee heti ku on ampunu, bansheet, no S3.....
skorpit ihan jees mut hitaita, jos siel on esim devilfexei ne liikkuu taaksepain ja ampuu samaa tahtia ku skorpit etenee.
Useammis nidi armeijois ei ole mitaan biovoreja, dark reaperit syo miest....oo nidia.
Skimmerit monen nidi armeijan heikkous, vypereit, serpenteja ja falconeit kehii.
Pysy kaukana ja ammu, aseet ei vaan aina riita.
Muilla sama vika, eli väännetäänkö vielä rautalangasta? Mun mielestä se, että laittaa suoran lainauksen codexista on ihan tarpeeksi asiaa selventävä seikka. Ilmiselvästi olen väärässä.BugsOwn kirjoitti:en oikein saanu irti mita edellises viestis yritettiin sanoa mut siis se defend ei todellakaan suojaa avataria, mikali se oli viela epaselvaa.
Defend vaikuttaa ainostaan Dire Avenger Exarch -modeliin, ei muuhun squadiin. Vain Exarch -modeliin, ei siis muihin modeleihin. Retinuessa vain Exarchit itse hyötyvät Defendistä. Avatar tai muut retinuen jäsenet eivät hyödy defendistä, vain Dire Avenger Exarch, jolle on ostettu defend. Avatar ei hyödy defendistä. Vain Exarch itse hyötyy defendistä. Defend hyödyttää vain Exarchia itseään. Vain Exarch-model hyötyy Defendistä.
wanhan liiton örkki pomo
- Death Jester
Joo mäki oon kokeillu tota wraithlord+council tyylii ja jos pidät coucilin piilossa jossain lähellä voit auttaa wrairhia osumaan uudestaan ja ottamaan uudestaan sen 3+ armor seivin mikä on aik pro. Sit parille warlocille augment (jos joku kerää ulthwee) tublaat taikojen rangen ja napsit charrut pois vähän matkan päästä.Shalafi kirjoitti: Muut yksiköt liikkuneet tuon wraithlordi + council porukan taustalla tai edellä tykinruokana.
Ja sille wraihille ehottomasti just se starkannon nidejä vastaan. Tommone yhdistelmä siinä edessä pitää tyranidit ainaki vähän aikaa piilos ja toimii liha muurina.
"Death Jester Uuuh miten mahtava figu..." - Ari
"Ainiin pitäähän tässä vielä kehua tuo kuolon narri maasta taivaaseen" -Yrittäisit edes
D
"Ainiin pitäähän tässä vielä kehua tuo kuolon narri maasta taivaaseen" -Yrittäisit edes
D