"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB vai 40k

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Marduk

FB vai 40k

Viesti Kirjoittaja Marduk »

Onko "järkevää" vaihtaa FB:sta 40k:hon? Olen ostanut vain yhden yksikön warruja joten hirveästi rahaa ei ole mennyt hukkaan. Olen tosissani miettinyt vaihtamista, sillä 40k tuntuu kiinnostavammalta. Minulla on tällä hetkellä faban sääntökirja kaaos warru yksikkö ja HC:n armybookki.

Eli onko vaihtaminen järkevää? 40k kiinnostaa niin pirusti.
Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn! Kill! Maim! Burn!
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

no jos et päättää osaa valitse kummatkin , ei me voida sanoo mitä alat ostaa...
big or small,we loot it all.hmph..
DJ_Silverpig

Re: FB vai 40k

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Marduk kirjoitti: Eli onko vaihtaminen järkevää? 40k kiinnostaa niin pirusti.
:roll:

Mitäs luulisit?

Tottakai valitset harrasuksesi sen mukaan mikä kiinnostaa. Mikä estää vaihtamaan 'kytkoohon. Se ostettu warruboxi vai!?

FaBa ja 40koo ovat melkoisen erilaiset pelit, joista jokaisella on omat mielipiteensä. Sinä valitset sen kumpi paremmin figuhalusi tyydyttää.

Monilla vasaroijilla on harrastus jakautunut molempiin osa-alueisiin, joillakin vähän enemmän toiseen. Ihan miten itse tykkäät.
Possu
Druzhina Captain
Valvoja

Re: FB vai 40k

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Jokainen itse valitsee harrastuksensa mieltymyksensa mukaan. Jos 40K kiinnostaa, niin valitsee sitä. Jos haluat kysyä jotain 40K:sta, niin muotoilee kysymystäsi tarkemmin, että muut osaisivat neuvoa paremmin.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”