Uudet pisterajat
Uudet pisterajat
Elikkä GT:hen näyttää tulevan uudet pisterajat ja näistä otiin jo huhuttu TLA:ssa.Kysymys kuuluu miten Suomessa?Aijotaanko Fanaticeissa ja muissa hieman isommissa lotri turnauksissa käyttää uutta pisteytystä?Tietenkin kotiturnaukset ovat oma asiansa, mutta kiinnostaapahan vain...Niin ja sitä utta pisteytystä voipi ihailla tuolla.
http://uk.games-workshop.com/tournaments/lotr-promo/1/
http://uk.games-workshop.com/tournaments/lotr-promo/1/
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Enpä tiedä, olishan se kiva kun tulis 600 pojoa, Aragornia ja Boromirakin voisi näkyä useammin, ja muutenkin vaihtuisi vähän armeijalistat. Ihan mukavahan tuo varmaan siis olisi, nouseekohan muuten figurajakin kuuteenkymmeneen, muuten esim. hobiteista (jos kukaan nyt hobitteja turnaukseen vie) voi olla todella vaikea tehdä 600pisteen listaa, jossa saisi olla vain 50 figua, mutta luulen että tuo raja nousee kuuteenkymmeneen. Mightiakin luulisi tulevan listoihin lisää, kun on enemmän varaa ottaa heroja. No, itse kannattaisin tuota 2 x 600pts hässäkkää.
Uskaltaakohan jo ruveta tekemään 600pts listoja
Uskaltaakohan jo ruveta tekemään 600pts listoja
Kuulin myös huhuja, että kun lotrihan perustuu niihin heroihin ja nyt tuosta 600 pisteestä puolet pitäisi käyttää heroihin, mikä olisi mielestäni aika tyhmää...Ehkä noita listoja voisi jo miettiä, mutta suomalaisethan itse päättävät käytetäänkö uutta rajoitusta vai ei.
Hmm, Tesjoella ainakin voitaisiin kokeilla tuota 600+600, 50 figua maks-systeemiä. Sopisi jotenkuten teemaankin(eli lisää kovempia heroja). Saapa nähdä missä muodossa tuo Suomeen rantautuu. Tommin puheista olin ymmärtävinäni että pisterajat säilyisivät mutta modelirajaa tiputettaisiin saman efektin luomiseksi peliaikaa pidentämättä. Tai jotain.
noh, jos näyttää että aika loppuu niin otetaan sitten vaikka vika scenu vain kerran tai jotain.
Jos meinaat seuravaan Tesjoen turneeseen pistää uudet pisterajat niin olisi kiva jos turnausta siirrettäisiin, koska sadan pisteen edestä joukkoja ei synny tyhjästä, varsinkin kun hyviin, että pahoihin tuo muutos on tehtävä ja pahojen armeija ei ole vielä edes valmis...
Ei nosteta. Tuon uudistuksen idishän oli painottaa herojen määrää, eikä tehdä hordeja. Lisäpisteet merkitty sääntöihin jo. Tilahakemusta ei ole vielä jätetty joten siirto onnistuu kyllä vielä. Mutta olisivatko ihmiset sitten muka halukkaita tulemaan Tesjoelle juuri ennen uutta vuotta(jolloin ainakin jotkut meinaa juhilia)? 
Kyllä se varmaan käy mulle, mutta tammikuun alussa sopisi ehkä paremminOberon_ kirjoitti:Ei nosteta. Tuon uudistuksen idishän oli painottaa herojen määrää, eikä tehdä hordeja. Lisäpisteet merkitty sääntöihin jo. Tilahakemusta ei ole vielä jätetty joten siirto onnistuu kyllä vielä. Mutta olisivatko ihmiset sitten muka halukkaita tulemaan Tesjoelle juuri ennen uutta vuotta(jolloin ainakin jotkut meinaa juhilia)?
Samaa mieltä, sillä se viime vuotinen tammikuun alussa pitämäsi turnaus veti pikkuisen väkeä oberon
, mutta vähintään päivällä voisi siirtää (ja minä olen muutenkin niin nolife, että en juurikaan uutta vuotta juhli...Joulun juhlintakin tiivistyy niihin päiviin, jolloin on vielä jouluruokaa, kuusi kyllä pysyy kunnes se on täysin kalju
).Tässä on olisi jo ainakin kaksi tulijaa, kuten huomaneet.
Jos pisterajaan palataan niin mitä myöhemmin turnaus on sitä parempi se on minulle jos tuo uusi pisteytys otetaan, mutta herra turnauksen pitäjä sanokoot onko se nyt tasan 600-600 vai voiko se olla 590-610?
Ja jos itse aiheeseen palataan niin mitä mieltä olette tuosta pisteytyksessä?Toimiiko?Mielestäni figu rajaa pitäisi nostaa, koska nyt saisi helfi armeijaan miltein 50 figua ja se on aikas epäreilua mordoria vastaan, jonka herot hyvä kun pärjäävät haltsuille...Se massaetu mielestäni pitäisi säilyä, muuten menee tasapaino siinä pieni eliitti armeija=suuri massa armeija suhteessa.
Jos pisterajaan palataan niin mitä myöhemmin turnaus on sitä parempi se on minulle jos tuo uusi pisteytys otetaan, mutta herra turnauksen pitäjä sanokoot onko se nyt tasan 600-600 vai voiko se olla 590-610?
Ja jos itse aiheeseen palataan niin mitä mieltä olette tuosta pisteytyksessä?Toimiiko?Mielestäni figu rajaa pitäisi nostaa, koska nyt saisi helfi armeijaan miltein 50 figua ja se on aikas epäreilua mordoria vastaan, jonka herot hyvä kun pärjäävät haltsuille...Se massaetu mielestäni pitäisi säilyä, muuten menee tasapaino siinä pieni eliitti armeija=suuri massa armeija suhteessa.
Onhan tuolla jo Elladanin 40 figun haltialista jonka herot ei kyllä kovia ole, myönnetään. -->ihan 50 figua ei saa jos meinaa muullakin kuin F5 massalla jyrätä. Oma 600pts listani on vaan 30 figua iso ja teemaisa: veikat+elrond+massaa
Mie olen kylklä ihan tyytyväinen ja kun haltiafiguja ei ole, niin pahisten massaetu säilyy. Örkitkin saavat sen 50 figua nyt täyteen, ihanaa.
Ja kyllä, kuten jo turneesääntöihin jo jo laitettu, rajat on 610-590. Onko teillä ihmisillä muka omistuksessa&maaleissa tasan ne figut mitä edellisessä turnauksessa tarvitsette eikä mitään muita kun kerran tulee tuollainen hätä 600pts listoihin siirtymisestä? Yhyy reilu kaksi kuukautta aikaa ja ainakaan alemmilla luokilla joulua lähestyttäessä työtkin vähenee.
Ja kyllä, kuten jo turneesääntöihin jo jo laitettu, rajat on 610-590. Onko teillä ihmisillä muka omistuksessa&maaleissa tasan ne figut mitä edellisessä turnauksessa tarvitsette eikä mitään muita kun kerran tulee tuollainen hätä 600pts listoihin siirtymisestä? Yhyy reilu kaksi kuukautta aikaa ja ainakaan alemmilla luokilla joulua lähestyttäessä työtkin vähenee.
Jaaha... Syrjikää lisää gobbo pelaajia, jos pisterajat tulevat 600 ja modellirajoitus pysyy 50, niin minun pitää ostaa varmaan uusi armeija... HUOH.... Kääpätkin saavat jotain muutakin kuin heroja nyt
, mutta se olisi todella harmittavaa jos modelliraja pysyisi 50 (ja leipälävet umpeen elffien pelaajat, miltä itse tuntuisi pelata samalla määrällä modelleita mitä vastustajalla on ja ne ovat vielä tuplasti parempia).
Trolli tai kaksi lisääUnghol the Ninth kirjoitti:Jaaha... Syrjikää lisää gobbo pelaajia, jos pisterajat tulevat 600 ja modellirajoitus pysyy 50, niin minun pitää ostaa varmaan uusi armeija... HUOH....
Ajattele. Gobbo armeija kolmella luolapeikolla. Hauska näky vastustajalle...Tai ei
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Suosittelen siis ennemmin että turnaus pidetään joulukuun puolella, sillä täällä päin alkaa tentti viikko heti loppiaisen jälkeen (joten tammikuun puolella en pääse turnaukseen ja samalla estyisi muutaman muun pelaajan tulo).bottiins kirjoitti:itse en pääse jos se on juuri ennen uuttavuotta. eli jos se siirtyy päivän alkuperäisestä päivästä. mutta ehkäpä jos se siirtyy tammikuun alulle voin jopa päästäkkin. tosin silloin on jo loma täälläpäin loppunut
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
No jaa. En nyt tiedä tuleeko niistä käyttökelvottomia, sillä esim. mordorilla on monta sellaista heroa jota ei tule koskaan käytettyä niiden kalleuden vuoksi, kuten gothmog. Myös ringwraithit yleistyvät tuon 100 pisteen lisäyksen ansiosta. Myös trolleja näkee nyt enemmän.klonkku kirjoitti:Taidan olla tylsimys kun nyt jo tuntuu siltä kuin suorastaan inhoaisin tuota uudistusta, mikäli se tulee käytäntöön. Sen jälkeen aika moni pahisarmeija olis käyttökelvoton, ei pienintäkään mahdollisuutta esim. haltioita vastaan. Ja minullahan on tietenkin Mordoria ja Moriaa.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.