12kpl Chaos Warruja
Noita nimenomaan kentällä katselee. Maalattu todella hyvin ja värit toimii.
Tossa on verrattu Jakob Nielsenin figuihin, heittäkääs joku se osoite.
jooh, olen laiska enkä löytänyt sitä googlesta 5min aikana. en jaksa kuulla nyt ollenkaan kettuilua joiltain 12-vuotiailta "käytä googlea". Ei siinä katu-uskottavuuspisteet nouse jos rupee pätemään.
edit: ääh, aika suoria kopioita ): Harmi sinänsä mutta ei se kyllä haittaa kummemmin, maalaus kuitenkin pelastaa oman idean uupumisen.
Tossa on verrattu Jakob Nielsenin figuihin, heittäkääs joku se osoite.
jooh, olen laiska enkä löytänyt sitä googlesta 5min aikana. en jaksa kuulla nyt ollenkaan kettuilua joiltain 12-vuotiailta "käytä googlea". Ei siinä katu-uskottavuuspisteet nouse jos rupee pätemään.
edit: ääh, aika suoria kopioita ): Harmi sinänsä mutta ei se kyllä haittaa kummemmin, maalaus kuitenkin pelastaa oman idean uupumisen.
Viimeksi muokannut Late M, Ma 24.10.2005 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.jrn-works.dk/ -> tutorials tai galleryLateksimajava kirjoitti:Tossa on verrattu Jakob Nielsenin figuihin, heittäkääs joku se osoite.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
juurikin näin.Taitavat olla undivided tyyliin sudittu?
kiitos kaikkia piristävästä palautteesta. satuin mieltymään noihin nielsenin warruihin ja en keksinyt mitään mitä haluaisin omissa warruissani tehdä erilailla! pakko sanoa että ei noista olisi tullut noinkaan hienoja ilman jakobin hienoja tekniikoita. mutta mutta.. ei se mun mielistä mikään rikos ole, sillä kyllähän figujen maalaus perustuu muitten keksimien tekniikoiden omaksumiseen/matkimiseen.
viittojen "kökköisyys" saattaa johtua siitä että blendit on tehty vaan kahessa vaiheessa shadow grey----- SG+ bone---- SG+ enempi bonea mut ei mua ainakaan häiritse
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
aika pirun nätti
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Huippu hienoja figuja. Aluksi figusta näkee heti metallit, jotka kiiltaa upeasti. Takaa katsottunakin näyttää upealta. Kaikki on baseen asti loistavasti maalattu. Virheitä vaikeaa löytää. Minä näin siinä ekassa kuvassa pienen yksityiskohdan, jota et ehkä ole huomannut. Miekassa olevat lovet ovat varjostamatta. Jos korjaat sen, Figu on täydellinen.
Kun tai jos maalaat koko armeijasi yhtä hyvin, nostan sinulle hattua. Keep on wörkking!
Kun tai jos maalaat koko armeijasi yhtä hyvin, nostan sinulle hattua. Keep on wörkking!
-
Hodarimies