Joops. Eli kun tuossa on tota Nidi-codexia tullut silmäiltyä, niin heräsi kysymys jotta millä nidipelaajat perustelevat sen, ettei yhdellä monsulla kaksi twin-linked Devoureria ole yksi twin-linked Devourer? Meinaan että kirjassahan sanotaan kahden saman bioaseen muuttumisen yhdeksi twin-linkatuksi, niin miten aseen jo oleminen TL estäisi kahden sellaisen muuttumisen yhdeksi?
Periaatteessahan siitä tulisi se twin-twin linked, mutta sellaista termiähän ei taida 40k maailmassa olla, eikä noppia muutenkaan heitellä yhtä useampaa kertaa uusiksi.
Tavallaan hassua kun missään turnauksissa tätä ei olla kuitenkaan sen enempää pohdittu.
-A
Nidit ja kahdet TL-Devourerit
Nidit ja kahdet TL-Devourerit
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Amazing Slug
Re: Nidit ja kahdet TL-Devourerit
1 != 2Abu kirjoitti:yhdellä monsulla kaksi twin-linked Devoureria ole yksi twin-linked Devourer?
mot
- Henri Ketonen
Paljon epavirallista tietoa etta 2 tl MC asetta on tosiaankin 2 tl asetta.
Esim GW sivuilt loytyy ja black Gobbo vai mika sen lehden nimi nyt oli esiteltiin 10 kertaa ampuvaa fexia (2dev + spinebank)
Ja juuri se etta mitaan twin, twin linked aseita kun ei ole niin tuskin niist semmoisia tulis.
Ei oo kukaan ainakaan missaa turnaukses mitaa valittanu, ei edes GTs missa omaa listaa tutkittiin suht tarkasti ku 1 poydas olin.
Syysta tai toisest siel Scandi GTs ei taas salittu 2 Adrenal glandia samalle vaikka se nyt on enemmistolle suht selvaa etta eri hinta ja eri tehtava=eri biomorphi samasta nimesta huolimatta.
Esim GW sivuilt loytyy ja black Gobbo vai mika sen lehden nimi nyt oli esiteltiin 10 kertaa ampuvaa fexia (2dev + spinebank)
Ja juuri se etta mitaan twin, twin linked aseita kun ei ole niin tuskin niist semmoisia tulis.
Ei oo kukaan ainakaan missaa turnaukses mitaa valittanu, ei edes GTs missa omaa listaa tutkittiin suht tarkasti ku 1 poydas olin.
Syysta tai toisest siel Scandi GTs ei taas salittu 2 Adrenal glandia samalle vaikka se nyt on enemmistolle suht selvaa etta eri hinta ja eri tehtava=eri biomorphi samasta nimesta huolimatta.