Kirkuva Kello Harmaan Näkijän kamuksi?
-
Skrixqueek
Kirkuva Kello Harmaan Näkijän kamuksi?
onko tästä laitteesta hyötyä vai hajoaako se heti?
onko se liian kallis (pist. siis)?
onko se SaD vai reilupeli kapine?
2000p vai 3000p armyyn? kanttiiko edes 2000p armyyn?
onko se liian kallis (pist. siis)?
onko se SaD vai reilupeli kapine?
2000p vai 3000p armyyn? kanttiiko edes 2000p armyyn?
- Githgulcag
Koko armeija frenzyyn ja jezzailit meleeseen, kysykää pikulta.... ;)
Itse olen miettinyt grey seer plus kello plus silmä eikä muuta magiaa, 9 noppaa on paljon ja jää loppu hero choicet kaikkeen hauskaan.
Tosissaan voittoontähtäävään skavenarmeijaan en ottaisi koko seeriä, noppa määrää vähän turhan paljon kun se skaven lista nyt ei niin hyvä ole warppisalaamaa lukuunottamatta.
Itse olen miettinyt grey seer plus kello plus silmä eikä muuta magiaa, 9 noppaa on paljon ja jää loppu hero choicet kaikkeen hauskaan.
Tosissaan voittoontähtäävään skavenarmeijaan en ottaisi koko seeriä, noppa määrää vähän turhan paljon kun se skaven lista nyt ei niin hyvä ole warppisalaamaa lukuunottamatta.
-
Skrixqueek
ajattelin, että seer ja 2 warloa.
pisteet repisin heivaamalla kolmannen warlon ja turhahkon wf-throwerin pois (olen tappanut vain yksikön dryadeja ja 2 ironbrekua - blääh)
ehkäpä selviän vain kahdella clannari unitilla. sitten ainakin pojot riittäisi ja muutenkin tuo taulukko on niin velmu, että tekisi kokeilla (terroria aiheuttava skaven unitti - wheee!)
skaven magiassa hyviä on vain 'leap ja 'lightning.
pisteet repisin heivaamalla kolmannen warlon ja turhahkon wf-throwerin pois (olen tappanut vain yksikön dryadeja ja 2 ironbrekua - blääh)
ehkäpä selviän vain kahdella clannari unitilla. sitten ainakin pojot riittäisi ja muutenkin tuo taulukko on niin velmu, että tekisi kokeilla (terroria aiheuttava skaven unitti - wheee!)
skaven magiassa hyviä on vain 'leap ja 'lightning.
- Henri Ketonen
Toki siitä on hyötyä, mutta täysin random vehje... kun kolmea noppaa viskoo (ja vähempään ei sorruta) siinä voi tapahtua mitä tahansa. Hyvin potentiaalinen pelinratkaisija. Niin ja tietysti siitä tulee ne magic ressat ym perussetit.onko tästä laitteesta hyötyä vai hajoaako se heti?
Mikään hauska ei ole liian kallista, jos miulta kysytään. Riippuu tietenkin siitä, mitä haluaa tehdä. Tämän tilalle voi toki ottaa sen 10 jezzailia ja ampua kaverilta cavarlyn poies, mutta kellolla voi toisaalta heittää 13 ja voittaa pelin.onko se liian kallis (pist. siis)?
Reilupeli kapine henkeen ja vereen. Kahdessa (vai kolmessa) viimeisimmässä pelissäni se on poksauttanut oman seerin siitä päältä. Niin, kyllä D3 S2 tappaa, ei siinä wardit auta perkele.onko se SaD vai reilupeli kapine?
Yhteenvetona sanottakoon, että en liiemmin käytä. Ei siksi, että se olisi liian kallis tms., vaan siksi, että seeri menettää mahdollisuutensa skitterleapata ja juosta ympäriinsä. Ja kun se ei osaa liikkua, niin se ei enää saa pestilent breathista eikä vermintidesta mitään irti. Seeri on hauskimmillaan jalan.
Deep in this water.
-
Skrixqueek
minun nopillani on salaliitto.Henri Ketonen kirjoitti:Hei! Mitä nössöilyä Sotavasarassa nyt taas muhii? Skavenmagiassa on Plague, mikä tappaa kummankin armeijat. Aivan varmasti tappaa pisteidensä edestä porukkaa.Skrixqueek kirjoitti:skaven magiassa hyviä on vain 'leap ja 'lightning.
saan kerran kymmenestä pelistä plaguen, mutta sitä castatessa sitten vielä miscastataan.
koska olen kuitenkin köyhä, en voi uusia noppakantaani täydellisesti.
lucky taas ei saa saastua, joten sitä ei käytetä!