Hunting Hounds
-
Mr. Tabasco
Hunting Hounds
Elikkäs Empiren Cult of Ulricille saa näitä tyyppejä. Tässä pari kysymystä niistä:
-Saako kyseisiä yksiköitä suoraan kaupasta, vai pitääkö ne konffata?
-Ovatko ne koiria/susia vaiko ihmisiä?
-Saako kyseisiä yksiköitä suoraan kaupasta, vai pitääkö ne konffata?
-Ovatko ne koiria/susia vaiko ihmisiä?
Moi.
-
Mr. Tabasco
http://shop.fantasy.cz/images/sklady/maggot%20det.GIF
tuommoisia haukkuja maggotilla...
tuommoisia haukkuja maggotilla...
big or small,we loot it all.hmph..
-
Mr. Tabasco
löytyyhän lotristakin isompia hauvoja...
http://www.figurinepainters.com/materiali/wargs1.jpg
http://www.figurinepainters.com/materiali/wargs1.jpg
big or small,we loot it all.hmph..
- The Captain
- Valvoja
Lisäksi suden näköiset koirat vain sopivat Middenheim/Cult of Ulric -teemaan. Idea taitaa olla niinkin itsestäänselvä, että lähes kaikilla Ulrikaaneilla on susia koirien sijasta (vrt. Mustanaamio: "Ei Devil ole koira, se on susi.").Fängi kirjoitti:Voi nuo LoTR hauvelit olla melkisen pienikokoisia. Nuohan tulevat 25mm alustoilla. Itse tein ronskisti vaan Wolfridereiden susista vähän erilaisilla väreilä, ei ole kukaan tullut kitisemään figuista. Mordheimin witchhuntereilla on myös jonkin sortin koiria.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Minua ahdistaa suunnattomasti kaiken mahdollisen ja mahdottoman proksyttäminen gobbosusilla, joten päädyin hankkimaan Fängin mainitsemia Mordheimin Warhoundeja. Hintakaan ei ole paha, ovat halvempia kuin esim teutogen guardit ja yksikköön tarvit vain kaksi blisteriä. Gobbosudet taitavat tulla vähän halvemmaksi vain, jos saat myytyä ylimääräiset gobot jollekin.
Farmer Faggotin houndeja olin harkinnut käyttäväni alunperin, mutta luovuin ajatuksesta nähdessäni kyseisiä viguja - ne ovat aivan liian pieniä.
Farmer Faggotin houndeja olin harkinnut käyttäväni alunperin, mutta luovuin ajatuksesta nähdessäni kyseisiä viguja - ne ovat aivan liian pieniä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- The Captain
- Valvoja
No niinhän minäkin olisin tehnyt, mutta kun GW kerran sitä suositteli, niin eihän se sitten käy. Samoin kuin en käytä Mordheimin flagellanteja Wolf-kineinä tai militiaa Warriors of Ulricina.jullevi kirjoitti:Minua ahdistaa suunnattomasti kaiken mahdollisen ja mahdottoman proksyttäminen gobbosusilla, joten päädyin hankkimaan Fängin mainitsemia Mordheimin Warhoundeja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Mr. Tabasco
-
Mr. Tabasco