"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black Templar: vows

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jeijo

Black Templar: vows

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Niin ajattelinpa kysyä mitä mieltä olette uusista valoista ja niiden pistehintaa verrattuna laatusuhteeseen? Omasta mielestäni Uphold the honour of the emperor on parantunut huomattavasti kun taas accept any challenge, no matter the odds on huomattavasti huonontunut, varsinkin pistehintaan nähden. Mielipiteitä kiitos!
Soi viulu
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Accept any challengea on tullut käytettyä uusilla säännöillä. Lähinnä siksi että pelaan jatkuvasti marineita/necroneita vastaan. Abhor the witch vaikuttaisi myös ihan hyvältä, jos nyt kaveripiirissä psyykkereitä käytettäisiin.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Uphold the honour on ihan hyvä valinta, koska siinä ei näy mitään suurta heikkoutta. 10+ pointilla kaikille 6+ Invu? Kyllä kiitos. Antaa jotain saumaa Tähtikanuunoita vastaa. Tietenkin jotkut haluavat pitää cover seivinsä, but their problem.

Accept any challenge on hyvä, mutta maksaa paljon. Mutta tämän vowin kanssa Avatarit helisee ja muut suuri WS:heiset, kun korkea WS ei enään pelastakkaan. Voi se kyllä olla ikävää, kun bolter miehet hyökkii sen Genestealer broodin kimppuu, vaikka ampuminen tekisi enemmän hyvää. But thats life.

Abhor the witch on outo. En suosittelisi.

Suffer not the unclean on hieman niin ja näin. Onko -1 I +1 S arvoista? Viisampi tietää.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Templareita vähän kustiin uudessa vow-systeemissä. Entiseen joustavaan tyyliin verrattuna ne pitää valita (ja maksaa) nykyään jo listaa tehdessä, mikä kusee vähän vaihtoehtoisia valoja (abhor the witch, esmes.)
Kyllä se 3+ osuminen (accept any challenge) on kympillä paras vala mitä löytyy. Varsinkin niille fisteille se tekee hyvvee. 6+invu taas on varsin kökkönen nykyään, kun coversaveja saa aika kivasti. Suffer Not the unclean taas on siitä välistä, mutta AAC ajaa kyllä sen ohi.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

eikäs tämä preferred enemy toimi vain tavalliseen sakkiin, siis avatarin ollessa character ja monstrous creaturet eivät kärsi tästä Accept any challenge no matter the odds. varsinkin kun melkein kaikissa armeijoissa on näitä kovia monstrous creatureita ja pumpattuja charactereita?
Soi viulu
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Siinähän sanotaan että
...having the Preferred Enemy special rule againts the enemy army.
Army on ihan koko konkkaronka, ei vain normaalit soturit hmm?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Vitsikirja s.75 kirjoitti:This ability will not help when attemting to hit independent characters, monsterous creatures or vehicles without a weapon skill charateristic.
Selvää pässinlihaa.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Näin juuri, tuo 3+ osuminen meni kyllä alakanttiin, kun se muuttui preferred enemyksi, eikä pysynyt "ihan omana templari juttuna". Nyt saavat indepit, avatarit yms muita monstrous creatureja unohtamatta myllyttää templareita pelkäämättä 3+lla osuvia fistejä. Sääli, mutta näin se vain on.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”