Beastlordi ja sen kamat
Itse ole käytellyt tällaisia: MoT, GW, The goretooth, Armour of damnation/gaze of gods ja horn of the great hunt. (Horni nyt ei niin hyödyllinen ole). Ja sitten tällaista: The Slaughterer´s blade ja grown of everlasting conguest, tuota ei tapa millään, mutta kamat käyvät kalliiksi.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Mjoo, itse suosin great weaponia, shieldiä, hevi armouria, dark heartia ja armor of neil youngia. Halpa ja no lyä kovaa. Tilanteesta riippuen sitten käytetään hand weaponia tai geeweetä.
Khorgorin kirveiden hintaa olen itsekkin ihmetellyt, sehän on ihan järkyttävän kallis yhdestä lisä lyönnistä ja rerollista. Khornen beastlord voisi olla kiva noilla perus kaksoiskirveillä, tosin geewee olisi viälä kivempi (kuten yleensä).
Khorgorin kirveiden hintaa olen itsekkin ihmetellyt, sehän on ihan järkyttävän kallis yhdestä lisä lyönnistä ja rerollista. Khornen beastlord voisi olla kiva noilla perus kaksoiskirveillä, tosin geewee olisi viälä kivempi (kuten yleensä).
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Mjoo, mulla on yleensä kökkimässä bestigor ryhmässä, se on kieltämättä aika tyyris porukka silloin. Dark heartilla pääsee aikast usein hyökkäämäänkin. Herdissä olen pitänyt parikin kertaa. Paniikki/Unryly ei ole kiva juttu.
Minojen kanssa se on ainakin niiden hyvän liikkeen tärvelemistä, tosin jos lordilla olisi dark heart
.
Minojen kanssa se on ainakin niiden hyvän liikkeen tärvelemistä, tosin jos lordilla olisi dark heart
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Laita pelkkä gaze of the gods ja great wepa (+ehkä chaos armour, riippuu jääkö pisteitä yli) ja Herdiin. Hyvin liikkuva, pilkkoo kärryt, loharin tappaja (haasteeseen, wardi blokkaa haavoja ja resolla karkuun), voi haastaa ja tasoisekseen lordiksi suhteellisen halpa. Et paljoa menetä vaikka pääsisi kuolemaankin.
Paniikeista sen verran, että käyttäähän tuo ryhmä kenun ld'tä eli kasia. Unruly nyt kuuluu asiaan
.
Suurin ilo tässä on se, että beast-armeijaan saa kyllä lyöntivoimaa monsterien muodossa ja halpa kenkku säästää pisteitä muuhun kivaan.
Paniikeista sen verran, että käyttäähän tuo ryhmä kenun ld'tä eli kasia. Unruly nyt kuuluu asiaan
Suurin ilo tässä on se, että beast-armeijaan saa kyllä lyöntivoimaa monsterien muodossa ja halpa kenkku säästää pisteitä muuhun kivaan.
Deep in this water.
Beast- lordin kamat
Minusta toinen ase voisi olla parempikin Beast- lordilla, kuin GW.
Stenghti vitosella woundaa kuitenkin suurinta osaa vastustajista
kolmosella tai kakkosella ja siitä saa vielä lisä attackin, eikä tarvitse
iskeä viimeisenä.
Beast- lordin pitäminen Bestigor yksikössä rajoittaa sen liikettä huomattavasti herdiin verrattuna, mutta lisää iskutehoa moninverroin
Stenghti vitosella woundaa kuitenkin suurinta osaa vastustajista
kolmosella tai kakkosella ja siitä saa vielä lisä attackin, eikä tarvitse
iskeä viimeisenä.
Beast- lordin pitäminen Bestigor yksikössä rajoittaa sen liikettä huomattavasti herdiin verrattuna, mutta lisää iskutehoa moninverroin
Chaos armour, kilpi ja great weapon on aika halpa ja kelvollinen valinta. Dark heart sitten joskus päälle.
Noilla kamoilla jo saadaan mukava 2+ lähis save, tai sitten 4+ ja S7. Gazea en pistäisi, yleensä otan pedoillani erittäin harkiten chargeja vastaan.
Kilpi kannattaa jokatapauksessa mielestäni aina ottaa, sen verran halpa saven parantaja se on, varsinkin magiatonta asetta kantavalle jalkaisin liikkuvalle pedolle.
Noilla kamoilla jo saadaan mukava 2+ lähis save, tai sitten 4+ ja S7. Gazea en pistäisi, yleensä otan pedoillani erittäin harkiten chargeja vastaan.
Kilpi kannattaa jokatapauksessa mielestäni aina ottaa, sen verran halpa saven parantaja se on, varsinkin magiatonta asetta kantavalle jalkaisin liikkuvalle pedolle.
- Stormdaemon
Tässä minun suunnittelemaani varustusta. Kallista, kyllä, mutta elämä on (isä työskentelee IPOYlle, eli samalla DNAlle...). Kaikissa pipoissanikin lukee noin.
The Great fang
Armour of Damnation
Heavy Armour
Shield
The Slaughterer's blade
Crown of Horns
Chaos Armour
Shield
"Petoja" ritarijyriä vastaan ja suojauskin kunnossa. Koittakaapa vain tappaa vaikka you 2. ilman charrujen apua tai Chosen/Inner Circle ritareita. Eikä onnistumista taata silloinkaan...
The Great fang
Armour of Damnation
Heavy Armour
Shield
The Slaughterer's blade
Crown of Horns
Chaos Armour
Shield
"Petoja" ritarijyriä vastaan ja suojauskin kunnossa. Koittakaapa vain tappaa vaikka you 2. ilman charrujen apua tai Chosen/Inner Circle ritareita. Eikä onnistumista taata silloinkaan...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Jos ihan oikeasti haluaa lähes kuolemattoman Petolordin, voisi seuraava kombo toimia:
-Armour of Damnation
-Slaughterer's Blade
-Gaze of Gods
Tapettua tuota ei oikeasti saa kirveelläkään, vaatii re-rollit osumiseen, 4+ wardi, ja saa vielä itse 4+:lla takaisin haavoja niitä aiheuttaessaan.
Kaverini kehitteli Lordin omaan petolistaansa, ja tällainen kaveri isossa Petoherdissä onkin aika tehokas karkote mm. Lohikäärmelordeille, joita Team Lippajärvellä (ja turnauksissakin) tapaa useamman kuin yhden. 360 LoS, pohjana lordeja vastaan 2 riviä, ylivoima sekä lippu, ja kaiken lisäksi vielä Lordi, joka ei kuole sitten millään. Ainoa heikkous on Leadership 8, mutta kaikkea ei voi saada.
-Armour of Damnation
-Slaughterer's Blade
-Gaze of Gods
Tapettua tuota ei oikeasti saa kirveelläkään, vaatii re-rollit osumiseen, 4+ wardi, ja saa vielä itse 4+:lla takaisin haavoja niitä aiheuttaessaan.
Kaverini kehitteli Lordin omaan petolistaansa, ja tällainen kaveri isossa Petoherdissä onkin aika tehokas karkote mm. Lohikäärmelordeille, joita Team Lippajärvellä (ja turnauksissakin) tapaa useamman kuin yhden. 360 LoS, pohjana lordeja vastaan 2 riviä, ylivoima sekä lippu, ja kaiken lisäksi vielä Lordi, joka ei kuole sitten millään. Ainoa heikkous on Leadership 8, mutta kaikkea ei voi saada.