"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aloittelijan Minas Tirithiä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Tzalkan

Aloittelijan Minas Tirithiä

Viesti Kirjoittaja Tzalkan »

Noniih, olen tässä jonkin aikaa lukenut tätä uutta sääntistä ja mietittyäni pitkään olen päätynyt komentamaan Minas Tirithin joukkoja. Pitkään olen miettinyt mitä ottaisin armeijaani ja olen päätynyt kahteen eri vaihtoehtoon. Näillä pitäisi haastaa sitten armeijallinen Uruk-haita. Mutta sen pitemmittä löpinöitä tässä on listat.

Minas Tirith I 600 pts

Imrahil 135

Captain of Minas Tirith 55
-Shield

Captain of Dol Amroth 55

4 Fountain Guards 44
-Shields

4 Knights of Dol Amroth 36

5 Warriors of Minas Tirith 40
-Spears

-Spears

6 Warriors of Minas Tirith 48
-Shields

7 Warriors of Minas Tirith 56
-Spears

9 Citadel Guards 90
-Longbows

Total 599

Tämä oli sitten hiukan massahtavampi armeija ja tässä sitten toinen hiukan Hero-painotteisempi.

Minas Tirith II 600

Imrahil 135

Gimli 90

Legolas 95
-Armour

4 Fountain Guards 44
-Shields

4 Knights of Dol Amroth 36

-Spears

-Spears

6 Warriors of Minas Tirith 48
-Shields

7 Warriors of Minas Tirith 56
-Spears

2 Warriors of Minas Tirith 16
-Bows

Total 600

Kumpi on parempi 1 vai 2? Kaikki kommentti on tervetullutta. Ja myös yleisimmät taktiikat Rautapihaa vastaan myös kelpaa.
Revi siitä
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

itse varmaan 1 ottaisin mutta hevosen antaisin imrahilille ja captain of dol marothille....ja lisäisin varmaan bannerinkin...
big or small,we loot it all.hmph..
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Ensinnäki eikö keihäs minasseilla ole kilpiä? Meinasit kaikki keihäs minissit konffata? Tokassa listassa 2 bowilla varustettua minassia aivan turhia, eivät saa mitään aikaan.

Ja listoista saisi paljon selvemmät jos samoilla aseistuksilla olevat unitit pistäisit samoihin kasoihin. Esim kaikki keihäs minassit yhdeksi kasaksi. Nyt on niin vaikea lukea tuota listaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”