Ohan nääkin ihan hienoja. Etenkin NMM näyttää näissä paremmalta - varsinkin siksi, että nyt miekat näkyy kunnolla. Idea alkaa hahmottua, tekniikassa viel löytyy hiomista.
NMM:s hyvä juttu oli toi kovan kontrastin löytyminen. Ihan reilusti saa siis vetää tummasta valkoseen. Mun makuun noi on melko sinisiä, kenties vois laittaa siihen valkosen ja sinisen väliin pikkasen harmaata & tummaan päähän mustaa, ei sinistä. Tosin sininenkin NMM toimii ihan kivasti, ei siinä mitään. Ite vaan tykkään enemmän sellasesta musta-harmaa-valko-NMM:stä.
Paikoin figuja "vaivaa" ehkä pieni tasaisuus. esim. noi panssarit näytti melko flateilta. Niihin kyllä voi laittaa vähän vaihtelua. Mut ei silti, toimiihan ne tollasinakin. Ihoonkin saisi paikoin kenties lisätä vaik joko valkosta pintaan, tai ennemminkin jotain tummaa varjoihin (ite oon käyttänyt mm. harmaata & dark fleshtonea - Dwarf fleshistä oon pysynyt kaukana, se on ihan kauhee sävy, imo). Hiuksetkin kyl menee tällasinään, mut jotain kimmeen tapasta vois lisäillä niihin kohtiin, joista sellanen vois oikeesti heijastia. Myös huulien kimme on unohtunut - Nyt näyttävät pikkasen 'pellehuulilta' jotka ois ikäänkuin maalattu kasvojen päälle, alahuulen kimme tekee ihmeitä. Aiheesta muuten artikkeli, jonka varmaan oletkin jo lukenut:
http://www.wegotgame.net/jen/face_guide.html
Mut ihan kivoihan nää oli. Kyl se sieltä pikkuhiljaa alkaa löytyä.