onko teillä ideaa??
Black Templars vs Tyranidis
Black Templars vs Tyranidis
No sain lahjaksi Black Templars Battle forcen ja minä olen tehnyt kaikki ja kohta maalannut kaikki. Ajattelin haastaa kaverini Tyranidi armeijan ja siinä on 2 carnifeksia,hive tyranid, 8 geneä, 12 hormista. Ja taktiika on vähä huono... koska semmosta ei oo!!!
.
onko teillä ideaa??
onko teillä ideaa??
-
vompovompatti
Dredi on varsin hyvä. Missilellä ja Lascannonilla siitä saa vähän apua tankkeja ja isoi mörköi vastaan. Crusader isoila pysyillä ei oikein toimi, ampuvat lähintä ja juoksevat vihollisia päiten vähän turhan helposti. Preda(t) on on myös ihan kätevä beeteillä. Mutta drediä suosisin.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Teet pari pientä squadia, joissa vaikka lascannon ja plasmacannon.
Sitten just joku dredi antaa kyytiä isoille pojille, ja vielä varmuudeksi kannatta ottaa vähän lähistelijöitä pilkkomaan/blokkimaan liian lähelle päässeitä alieneita.
Pitäkää Keisarin kunniaa yllä
Sitten just joku dredi antaa kyytiä isoille pojille, ja vielä varmuudeksi kannatta ottaa vähän lähistelijöitä pilkkomaan/blokkimaan liian lähelle päässeitä alieneita.
Pitäkää Keisarin kunniaa yllä
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- Brood Lordi
Pysyt kaukana isoista örmyistä niin kuin on sanottu ja yritä tappaa lähimpänä olevat. 
One death is TRAGEDY. Million deaths is STATISTIC
Blow-up som' BrAiNs
Blow-up som' BrAiNs