Kerääkö kukaan rohanii?
-
Easterling
Kerääkö kukaan rohanii?
jos keräät rohanii ja tiädät niistä paljon
niin mitä tähän tarkalleen ottaen pitäis viä lisätä?
8x rohan jousiampujia
8x rohan käsiase-kilpi tyyppejä
8x rohan keihäs-kilpi tyyppejä
2x ratsastaja jousella ja kilvellä
2x ratsastaja keihäällä ja kilvellä
2x ratsastaja käsiaseella ja kilvellä
ratsastava theoden
eomer
eowyn
niin mitä tähän tarkalleen ottaen pitäis viä lisätä?
8x rohan jousiampujia
8x rohan käsiase-kilpi tyyppejä
8x rohan keihäs-kilpi tyyppejä
2x ratsastaja jousella ja kilvellä
2x ratsastaja keihäällä ja kilvellä
2x ratsastaja käsiaseella ja kilvellä
ratsastava theoden
eomer
eowyn
Jaa, että Rohan pelaajilta kysytään, no tässä yks semmone.
Itse ainakin sanoisin, että se mitä pitää lisätä riippuu pelityylistäsi.
Yksi, mikä on ihan hyvä ajatus, voisi olla yksi banneri, siittä on aina jonkinlaista hyötyä, jos osaa käyttää oikealla tavalla.
Heroille kannattaa laittaa kilvet, niin ne pysyvät paremmin elossa ja Theodenille armored horse, niin ei lähde ratsu heti ensimmäisen nuolisateen jälkeen alta.
Mutta niin, jokainen taplaa tyylillään.
Itse ainakin sanoisin, että se mitä pitää lisätä riippuu pelityylistäsi.
Yksi, mikä on ihan hyvä ajatus, voisi olla yksi banneri, siittä on aina jonkinlaista hyötyä, jos osaa käyttää oikealla tavalla.
Heroille kannattaa laittaa kilvet, niin ne pysyvät paremmin elossa ja Theodenille armored horse, niin ei lähde ratsu heti ensimmäisen nuolisateen jälkeen alta.
Mutta niin, jokainen taplaa tyylillään.
- WarhammerMan
Olen aivan samaa mieltä.WarhammerMan kirjoitti:Kannattaisi hankkia lisää ratsastajia, ja myös kaikille sankareille jalka sekä ratsu versiot. Banneri on hyvä idea, varsinkin jos ostat Gamlingin ja annat hänelle Rohan bannerin. Muuten näyttää jo aika vaaralliselta Rohan armeijalta.
No se on mun mielestä aika täydellinen loota, jos on rahaa. Saa ne kuitenkin halvemmalla kun erikseen ostaen. Heroks sitten vaikka Eomer ja Eowynin voi ottaa, Eowyn on halpa ja sillä on siihen nähden aika hyvät heroic statit. Ja en tiie tarviiko niitä jalka-Rohaneita paljon sitä 24 enempää jos ottaa listaan ne kaikki 18 Rideriä ja Eomerin ja Eowynin. Eomer ainakin hepalla, paljon parempi sillä.
Pelasin kaikki neljä MoM-skenaariota läpi kahdessa tunnissa ja mukana ajassa on maastojen asettelut yms. Molemmat pelaajat ovat kylläkin pelanneet paljon, eli sääntöjen opetteluun ei tarvinnut varata aikaa. Kyllä nuo kuitenkin yhdessä illassa pystynee pelaamaan vaikkei toinen/kumpikaan sääntöjä tuntisikaan.jaakko16 kirjoitti:Kestääkö muuten yksi peli kuinka kauan?
Alkuperäiseen kysymykseen Rohanista: itse käytän reilusti suurempaa ratsuväkeä (10-12 ratsastajaa) ja pienempää määrää jalkaväkeä. Riippuu tietysti pelityylistäsi, minulle ratsuväkipainotteisempi armeija sopii parhaiten.