"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Dragon Vampire Lord...

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Keisarin Tahto

Blood Dragon Vampire Lord...

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Kertokaa joku ihan sika hyvä varustus Blood dragon vampiere Lordille...(Mä oon miettinyt kyll myös vähäsen fluffia siltä kannalta että voisi otta myös niitä blood linessejä että se olisi "Miekkamestari")(tarkoitin tollla että se ei olisi kaikkein epätaitavin itsessään kaikista blood dragon vampire lordeista...)...Haluaisin myös hieman fluffikkaan kenun...(Mielusti mahdollisimman paljon blood linessejä mutta kuitenkin että se on hyvä)... Lyhesti sanottuna mitkä olisivat hyvät upit Miekkamestari Vampirelle(Blood Dragon vampire Lord...)
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

red fury, crown of the damned, re-roll hitteihin (heart piercing?) ja great weapon käteen.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

itse käytän red fury,heart piercing,barbed nightmare,shield ja lance tai gw ja crown of the damned..toiminut suht hyvin
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Keisarin Tahto

Toi Grown of Danmned näyttää olevan aika kova nimi samoin nämä pari muuta mutta mietin että iten ois tällanen Heart Pearcin, Master Strike, Strenght of Steel ja Grown of Damned... Ja sit Barded Nightmare ja Great Weapon... Tai joku vastaava aattelin et Killing Blow Vois tehä noi monella attakilla kivaa jälkeä pullistetelviin sankareihin...(Fluffikkainhan olisi vielä vaihtaa tuo Grown of Damned Blademasteriin Mutta tuo vaikuttaa olevan sen verran parempiu ettei kannata...) Mikä muuten on Vampirecountsien paras Bloodline tai Magic Item...? (Saatte vielä vastata aiempaankin kysymykseen...)
DeadBeat

Viesti Kirjoittaja DeadBeat »

omasta mielestä Blood Dragonien hearth piercing.
Re-rollit kaikkiin atackkeihin on kyl aika kova, varsinkin kun blood dragonien pitää aina haastaa jos on mahdollista. Ei haittaa vaikka tokalla kieroksella ei voi enää rerollata, koska harvoin on enää mitä hastaa.
"Ne jotka ylenpalttiseen taikuuteen sortuvat ovat itse juustossa kieriteltyjä juuston makuisia juustopalloja justoliemessä." -Omenapoika
Pegar

Viesti Kirjoittaja Pegar »

Itse sanoisin, että Kruunu on huono idea jopa BD Vampire Lordille, sillä se yksikin missattu Ld-testi saattaa tietää häviötä pelissä.

Itse varmaan käyttelisin jompaa kumpaa versiota näistä ihan sooloilemassa. Ritari yksikössä voisi pitää ensimmäistä vaihtoehtoa:

Koodi: Valitse kaikki

Blood Dragon Vampire Lord @ 454/444 Pts
     Barded Nightare; Level 3 Wizard; Great Weapon; Full Plate Armour
     Red Fury 
     Heart Piercing
     Ring of the Night / Wristbands of Black Gold
     - /Enchanted Shield
Jalkapatikkayksikköönkin tämän voi muokata pelkän hepan poistamisella, mutta se tiputtaa tehoja varsin epämukavasti, kun lähtee liike.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
Keisarin Tahto

Jos ajatellaan Fluffikkaita Vampire kenuja niin kumpi olisi parempi...?

Blood Dragon Vampire Lord: Great Weapon, Full Plate, Blademaster, Master Strike, Heart Pearsing ja Strenght of Steel(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...

Vai...

Blood Dragon Vampire Lord:Addional Hand Weapon, Full Plate, Red Fury, Master Strike, Heart Pearsing ja Strenght of Steel...(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...

Vai...

Blood Dragon Vampire Lord: Hand Weapon, Shield, Full Plate, Red Fury, Blademaster, Heart Pearsing, Strenght of Steel...(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...

Mountteihin voisi ottaa Bardings...
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Spacemursu kirjoitti:Jos ajatellaan Fluffikkaita Vampire kenuja niin kumpi olisi parempi...?

Blood Dragon Vampire Lord: Great Weapon, Full Plate, Blademaster, Master Strike, Heart Pearsing ja Strenght of Steel(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...
Ehkä. Ehkä ei. Minun mielestä GW ei ole niin BD. Miekka enempi. Mutta se on vian miun mielipide.
Spacemursu kirjoitti: Vai...

Blood Dragon Vampire Lord:Addional Hand Weapon, Full Plate, Red Fury, Master Strike, Heart Pearsing ja Strenght of Steel...(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...
Ei. Mie en tykkää. Ei... Ja jos on mountti, niin Addu ei toimi.
Spacemursu kirjoitti: Vai...

Blood Dragon Vampire Lord: Hand Weapon, Shield, Full Plate, Red Fury, Blademaster, Heart Pearsing, Strenght of Steel...(Mountilla tai ilman...)...(Ja ehkä taika uppi Dispellin vuoksi...)...

Mountteihin voisi ottaa Bardings...
Tämä viimeinen jotenkin tuntuu eniten Blood Dragonilta. Minun mielestä. Mutta jos jantteri on mountilla, niin lance ennemmin käteen. Siitä se voisi vamppyyrikin tykätä. Eikä menisi Ini gaziljoonakaan hukkaan, jos taistelu jatkuu pidemmälle.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

itse pidän kans eniten tuosta viimeisestä...se on ehkä eniten BD-mainen
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Keisarin Tahto

Oisko just noi Blood Linet hyvä vai oisko toi Killing Blow hyvä erikoiskyky...?(Tolle vikalle...vaihtaa Blademaster tai Red Furry Masterstrikeksi...Tappais paremmin uhoavat sankarit...joskaan siinä ei muutenkaan ole suurta ogelmaan mutta moisi saada enemmän compat resoja kun jäisi vähän attackeja muillekkin kuin kenulle...)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”