2000pts Lizardmen Heavy Magic
================================
Lord
Slann Mage-Priest 460
2nd Spawning
Armystandard 25
Warbanner 25pts
Plaque of Tepok 15
Plaque of Dominion 50
Diadem of Power 35
= 610
Skink Priest 65
2nd Wizard 35
-Cube of Darkness 40
-BMOTOO
= 175
Skink Priest 65
2nd Wizard 35
Dispel Scroll 25
Dispel Scroll 25
= 150
HEROT JA LORDIT
= 935pts
11 Skink Skirmisher
=66
11 Skink Skirmisher
=66
10 Skink Skirmisher
=60
SPECIALS:
-----------
3x Kroxigors 174
3x Kroxigors 174
20 Saurus Warriors 240
Musician 6
Standardi 12
Champion
-BS: TLAZCOTL
= 300
RARE:
-----------
Stegadon 235
Jeps, joku oli upannut Lizardmen Heavymagicin ilman 2nd Generaation slannia, niin aattelin itse sitten tehdä sellaisen listan.
Kommentteja jne. kaivataan, kiitti.
Lizardmen HM 2000pts
- DJ_Silverpig
Ihan toimivalta listalta näyttää. Slannin hyvä puoli on siinä, että sen heknivartijakaarti voi rauhassa edetä taisteluun itse sammakkoa vaarantamatta tai häiritsemättä.
Kuutio-BMOTOO-combo on näppärä, käytän tätä joskus itsekin, vaikka onhan tuo kallis... Voi niitä re-rolleja muuhunkin tietenkin käyttää.
Rullia ei välttämättä tarvitsisi noinkaan paljoa, mutta mikäpäs siinä.
Tuollaisenaan lista toimii ihan hyvin. Muutokset eivät sinänsä parantaisi sitä, vaan muuttaisivat sen eri listaksi. Saurusten Tlazcotlin vaihtaisin kyllä minä Quetzliksi, sillä slannin vartioiminen ei ole ihan vähäpätöinen tehtävä. Suuri voima (tässä pistehinta) tuo suuren vastuun ja sauruksia kun ei saa Nehekillä herätettyä henkiin.
Kuutio-BMOTOO-combo on näppärä, käytän tätä joskus itsekin, vaikka onhan tuo kallis... Voi niitä re-rolleja muuhunkin tietenkin käyttää.
Rullia ei välttämättä tarvitsisi noinkaan paljoa, mutta mikäpäs siinä.
Tuollaisenaan lista toimii ihan hyvin. Muutokset eivät sinänsä parantaisi sitä, vaan muuttaisivat sen eri listaksi. Saurusten Tlazcotlin vaihtaisin kyllä minä Quetzliksi, sillä slannin vartioiminen ei ole ihan vähäpätöinen tehtävä. Suuri voima (tässä pistehinta) tuo suuren vastuun ja sauruksia kun ei saa Nehekillä herätettyä henkiin.
Possu
Noppia voi tälläisessä kombinaatiossa olla josskus liikaakin, aina ei slannikaan saa kuutta hyvää loitsua.
En kyllä uskalla edes kuvitella kuinka kauhea tämän armeijan magic phase on, itse olen pelkällä diademillisella 2nd gen. slannilla kyykyttänyt lähes kaikki vastustajat magic phasella ja tuossa on melkein tuplamäärä noppia siihen verrattuna :P
En kyllä uskalla edes kuvitella kuinka kauhea tämän armeijan magic phase on, itse olen pelkällä diademillisella 2nd gen. slannilla kyykyttänyt lähes kaikki vastustajat magic phasella ja tuossa on melkein tuplamäärä noppia siihen verrattuna :P
Hyvä tapa saada "käytännöllisiä" loitsuja, on tehdä näin.
Itse haen loret seuraavasti.
1 Shadowssia, haetaan Unseen Lurkeria 2-3 ovat huonoja nakkeja mut niille ei voi mitään.
1-2 Fireä, haetaan tietysti Configration of Doomia
1-2 Heavenssia, no eiköhän tää oo iha selvä :>
Ja jos pelikentältä löytyy vettä, niin ainakin 1noppa Lifeen.
Eli reilusti yritetään hakea niitä parhaimpia "nukeja", amulia unohtamatta.
Ja itsellä on aina käynyt niin, että häviän combatin jollakin ihmeen takia aina yhdellä, ja tietty siellä on vastassa VC/TK jolloin siitä seuraa Fear autobrake ja häviö.
(Oon kahdesti hävinnyt "onnekkaasti" pelin yhdellä ainualla silmäluvulla, koski se sitten yhtä Unit Strenghtia, combat resoa tai flee heitto)
Eli Tlazcotl on tästä lähtien ollut Slannin ryhmälle minun valinta.
Ja jooh, ajattelin että noi kaksi Dispel Scrollia voisi vaihtaa vaikka Rod of Stormiin + -johonkin muuhun-.
Kaikkien noppien käyttäminen onnistuu helposti, kun jakaa jokaiselle spellille ennen taikomista oman määränsä, jotta niitä varmasti riittää ;>
Itse haen loret seuraavasti.
1 Shadowssia, haetaan Unseen Lurkeria 2-3 ovat huonoja nakkeja mut niille ei voi mitään.
1-2 Fireä, haetaan tietysti Configration of Doomia
1-2 Heavenssia, no eiköhän tää oo iha selvä :>
Ja jos pelikentältä löytyy vettä, niin ainakin 1noppa Lifeen.
Eli reilusti yritetään hakea niitä parhaimpia "nukeja", amulia unohtamatta.
Ja itsellä on aina käynyt niin, että häviän combatin jollakin ihmeen takia aina yhdellä, ja tietty siellä on vastassa VC/TK jolloin siitä seuraa Fear autobrake ja häviö.
(Oon kahdesti hävinnyt "onnekkaasti" pelin yhdellä ainualla silmäluvulla, koski se sitten yhtä Unit Strenghtia, combat resoa tai flee heitto)
Eli Tlazcotl on tästä lähtien ollut Slannin ryhmälle minun valinta.
Ja jooh, ajattelin että noi kaksi Dispel Scrollia voisi vaihtaa vaikka Rod of Stormiin + -johonkin muuhun-.
Kaikkien noppien käyttäminen onnistuu helposti, kun jakaa jokaiselle spellille ennen taikomista oman määränsä, jotta niitä varmasti riittää ;>