"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Dragon Vai Strigoi...

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Keisarin Tahto

Blood Dragon Vai Strigoi...

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Kysäisin tuossa vähän aikaa sitten Minkälainen olisi hyvä Verilohari Kenu mutta nyt juolahti mieleen että keräisinkö mä ensisijaisesti Verilohareita vai Strigoita... Verilohikäärmeet ovat hienoja sellaisia "Miekkamestareita" mutta toisaalta on jotenkin hieno myös sellanen "Hylätyt" "Yön Pedot" "Varjojen Saalistajat"...Olisiko Blood Dragon vai Strigoi... Ja jos Strigoi niin millainen...?
Viimeksi muokannut Keisarin Tahto, To 01.12.2005 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

No ensimmäinen ehdotus on tietysti että keräät armeijan jonka kenraalina voit pitää BD ja strigoi vampyyri miten nyt kulloinkin haluat.

Strigoista pidän enemmän kun se lyö tarpeeksi lujaa ja tarvittaessa lentää. (Tosin olen tekemässä itse Von Carstein teemaista armeijaa tällä hetkellä.)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Strigoi taikoo hyvin, lyö hyvin (ehkä parhaiten), kestää parhaiten regeneroinnilla ja wardillaan (jos ei carstein ringiä lasketa) ja omaa vielä ehkä parhaan bloodline powerin summon ghoulsin muodossa.
Lisäksi kaveriksi saa lentävän thrallin...
Jurpo

tällainen

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Strigoit ovat parempia loitsijoita kuin Drägät ja saavat kaikki re-rollia ekan vuoron iskut. Bloodlinellä saa re-rollia kaikki iskut. Niillä on enemmän hyökkäyksiä kuin perusversiolla.

Heikkoutena niillä on todella heikko save, jota ei pysty parantelemaan muulla kuin lisäwoundilla tai regeneraatiolla.

Itse käytän Lahmiaa, mutta suosittele Strigoissa samaa menetelmää: teet perkeleen kovan tappokoneen. Älä pihistele pisteissä.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

strigoi vaan.

tosin IMO gw.n strigoit on helvetin rumia.

ite tietty saa konvattua hienomman otuksen.
Keisarin Tahto

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Jos kerään Strigoita niin mitkä Bloodlinet pitäis ottaa...
Oisko: Massive Mosterity, Iron Shinews ja Infite Hatred...
Vai: Curse of Revenat ja Bat Form...
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

ota pari thrallii batfolla, niin saat welehon metsästäjiä.

kenulle sitten varmaan ainaki se regene.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Kovan strigoin saa heittämällä sille regeneraation, summon ghoulssin ja lisä strenan. Kestää, mättää ja heittää pari velhon metsästäjää/marssin blokkaajaa vihollisen selustaan ja vielä manailee raatoja ympärilleen.

Kovan blood dragonin saat heittämällä Red furyn, Whailing helmin sekä sword of srenghtin ja kilven tai GW:n ja vaikka talisman of protection. Killing blow ja sword of battle saattaisivat myös olla aika veikeä temppu kun saisit sen lyömään 6 WS 10 S 5 killing blow lyöntiä.

Itse on tullut mietittyä lahmiania strike firstillä, 5+ wardilla ja taikamiekalla X. Tämän kun iskee yksikköön saa vihollinen ikävän "yllätyksen" kun menettääkin pari lyöjää ennen omia lyöntejään. (tosin kuka tästä yllättyisi lahmian vampin läsnäollessa.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”