ny on bookki ost... ja täs ois ny harj armyja toimisko???
- Muutoksen tuoja
ny on bookki ost... ja täs ois ny harj armyja toimisko???
nää on sil oletuksella et se 600p pelit tulee voimaan
Rautapiha:
Herot:
Sharku with shield 60p
2 Uruk captainia with hevy armo and shield 120p
miekanruoka:
10 Uruk with 1hand weapon and shield 100
10 Uruk with pike 100
10 Uruk with crossbow 110
5 wargrider 60p
4 wargrider with shield
mahtii:7 43 tyyppii 602p
Elven Heavens:
herot:
Gil-gald with shield 145p
elf captain with heavy armour and shield 75p
miekanruoka:
11 elf with spear hevyarmour and shield 121p
11 elf with 1h shield and hevyarmour 110p
12 elf with elf bow hevyarmor 132p
5 mahtii 33% jousil 36 ukkoo
583p aatelin laittaa 1 ukon via mut en tia minka
antakaa mielipiteenne plz!!!
Rautapiha:
Herot:
Sharku with shield 60p
2 Uruk captainia with hevy armo and shield 120p
miekanruoka:
10 Uruk with 1hand weapon and shield 100
10 Uruk with pike 100
10 Uruk with crossbow 110
5 wargrider 60p
4 wargrider with shield
mahtii:7 43 tyyppii 602p
Elven Heavens:
herot:
Gil-gald with shield 145p
elf captain with heavy armour and shield 75p
miekanruoka:
11 elf with spear hevyarmour and shield 121p
11 elf with 1h shield and hevyarmour 110p
12 elf with elf bow hevyarmor 132p
5 mahtii 33% jousil 36 ukkoo
583p aatelin laittaa 1 ukon via mut en tia minka
antakaa mielipiteenne plz!!!
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
- makkarafolio
Eivätkä liioin haltiat.virus kirjoitti:Urukit eivät ole miekan ruokaamutta hieno lista.
Voisitko muuten yrittää kirjoittaa aiheen vähän selvemmin?:)
Saatiin sitten sustakin veikkojen puolestapuhuja? Jos en väärin muista, vielä jokin aika sitten olit kovasti niitä vastaanklonkku kirjoitti:
Itse kyllä vaihtaisin Gillun veikkoihin, atackit ja mahti tuplaantuis Gilluun nähden ja veikat ehtis kahestaan paljon paremmin apuun kovissa paikoissa. Sitten niille veikoille vois vie antaa elven cloakit suojaks nuolilta tai ehkäpä hevoset kun nyt tuntuu pisteitä olevan.
Jaaha, sain siis tittelin.makkarafolio kirjoitti:Pahislistasta peukkuja.Se on sitä aitoa oikeaa Urukkimeininkiä, eikä lähdetä pelleilemään sille Nenyen ja hänen oppipoikansa Sauronin viitoittamalle tielle.
Mutta listoihin. Pahiksille vielä örkkibanneri niin tuo 200 pts.-raja saadaan täyteen. Muuten perushyvät listat...heh!
Yhdyn Truuperin sanoihin, Gillu on tosimiehen valinta
, miehekkäämpi kuin nuo teini kaksoset, joilla ei ole edes rintakarvoija
(harvalla haltialla tuskin on, en tiedä).
Mutta itse listasta, hyvät herot ja aikas "tasainen" massa helfeillä.Pahiksilla lista näyttää yleispätevältä ja ihan toimivalta.
Aijotko ostaa nuo 10 crossaria ihan kaupasta, silläjoudut ostamaan neljä pakettia, joista yhdestä otat vain yhden crossin...Itse en tällaista hirveästi harrasta ja onhan se pikkuisen tyhmää maksaa yhdestä hahmosta 10 euroa, mutta jos ostat ne joltakulta niin silloin se on okei, koska maksat luultavasti vähemmän kuin kaupassa.
Mutta itse listasta, hyvät herot ja aikas "tasainen" massa helfeillä.Pahiksilla lista näyttää yleispätevältä ja ihan toimivalta.
Aijotko ostaa nuo 10 crossaria ihan kaupasta, silläjoudut ostamaan neljä pakettia, joista yhdestä otat vain yhden crossin...Itse en tällaista hirveästi harrasta ja onhan se pikkuisen tyhmää maksaa yhdestä hahmosta 10 euroa, mutta jos ostat ne joltakulta niin silloin se on okei, koska maksat luultavasti vähemmän kuin kaupassa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Uruks and elves
Uruk hai armeijalle hyvä loppusilaus olisi samaani, Haltia-armeija on melkein täydellinen, lipunkantaja tekisi siitä täydellisen.
Löytyy.