Miten konffaan evisceraattorin?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Miten konffaan evisceraattorin?
Olette saattaneet huomata OMV -alueen ilmoituksen. Pitäisi kuiteskin konffata yksi normaalikokoinen evisceraattori kahdelle heebolle armeijassa, mites tämä onnistuisi?
Greenstuffii löytyy kaksi pötköllistä. Arvelen tarvitsevani sitä.
Greenstuffii löytyy kaksi pötköllistä. Arvelen tarvitsevani sitä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
./]
./]
./]
./]
./]
[=]
.[]
[-]
Marinejen perus chainsword. Toivottavasti kuvasta saa selvää. Näitä tarvitaa 2 tai 4. Jos käytät kahta:
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
[=...=]
.[]...[].
[-]...[-]
Liimataan selkäpuolet vastakkain, kunhan kahvat on trimmattu mattoveitsellä niin että ne sopii vastakkain.
4:llä muuten sama, paitsi katkaistaan edellisestä mallista terien kärjet pois ja jatketaan kahdella muulla terällä. Näin miekälle tulee lisää pituutta.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
[==]
.[][].
[-][-]
Noin minä sen tekisin. Varmaan jollain pelikaverilla on ylimääräisiä SM-chainswordeja. Erilaisia variaatoita saa käyttämällä erilaisia Örkki- tai Chaos-aseita
./]
./]
./]
./]
[=]
.[]
[-]
Marinejen perus chainsword. Toivottavasti kuvasta saa selvää. Näitä tarvitaa 2 tai 4. Jos käytät kahta:
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
./]...[\.
[=...=]
.[]...[].
[-]...[-]
Liimataan selkäpuolet vastakkain, kunhan kahvat on trimmattu mattoveitsellä niin että ne sopii vastakkain.
4:llä muuten sama, paitsi katkaistaan edellisestä mallista terien kärjet pois ja jatketaan kahdella muulla terällä. Näin miekälle tulee lisää pituutta.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
./][\.
[==]
.[][].
[-][-]
Noin minä sen tekisin. Varmaan jollain pelikaverilla on ylimääräisiä SM-chainswordeja. Erilaisia variaatoita saa käyttämällä erilaisia Örkki- tai Chaos-aseita
Phil Kelly says "No!"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
taikka sitten Space örkkien chainsword jota vähän pidennetään
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Mä olen tehnyt eräälle mun mariinille sellaisen punaisen metsurin moottorisahan juuri tuolla tyylillä käyttäen mm. kahta chainswordia ja yhtä boltteria, mutta lisäksi leikkasin toisen chainswordin hammastuksen irti ja liimasin sen toisinpäin takaisin tähän tyyliin:
/]...[/
/]...[/
/]...[/
/]...[/
/]...[/
Näin se ei näytä niin joulukuuselta.
/]...[/
/]...[/
/]...[/
/]...[/
/]...[/
Näin se ei näytä niin joulukuuselta.