"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huoh...Mordoria...mutta 600p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Klonkku

Huoh...Mordoria...mutta 600p

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Niin täytyyhän sitä nyt 600p listakin tehä. Tässä olis, eliittiä ei ole eikä tule mutta mahtia ainakin on muutaman prion hallintaan.:)

Shagrat with shield 60p

Gorbag with shield 50p

2 Mordor Uruk captain with shield 110p

2 Orc captain with shield 90p

22 Orc with shield 132p

21 Orc with spear 126p

Orc with banner 30p

598p 50figua 14mahtia.

Massaa löytyy, mahtia on, mutta eliittiä ei. Kommenttia, please.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Shagrat with shield 60p

Gorbag with shield 50p

2 Mordor Uruk captain with shield 110p

2 Orc captain with shield 90p
jaa ei eliittiä....
big or small,we loot it all.hmph..
Klonkku

Ei peruskauran seassa. Toki heroja on aika riittävästi.:)
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Minusta ainakin teemapisteet laskee, kun on 2 urukki kapteenia, mutta ei yhtään urukki rivimiestä.
Klonkku

Enpäs muuten tuota ole ottanut huomioon... no en nyt enää jaksa muuttelemaan alkaa. Tarkoitushan oli saada S5 kavereita kaatamaan porukkaa.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Eiköhän mordor urukit kuulunu ihan mordor listaan, eikä sinne allies puolelle? En tosin muista kun ei kuulu mun figuihin noita mutta silti.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Mestari Samvais

Viesti Kirjoittaja Mestari Samvais »

Mun mielestä ainakin hyvä lista. Mahtia ja kapuja löytyy.:)
Kerään Rautapihaa
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Hmm...Lista on harvinaisen mahdikas, mutta muuten erittäin yksitoikkoinen.Ota örkki ja urukkikapu pois sekä joitaikin örkkejä ja tilalle jotakin eliitti.Valitse itse mitä.Ohan tuo jo nyt hyvä lista varsinkin herojen kannalta, mutta haltsu sankareilla olisi nuita kiva lahdata.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

"Yksitoikkoinen"?? Enemmänkin hemmetin outo eli ainutlaatuinen. Kun ei ole rahaa niin ei ole rahaa, uskokaa jo. Musta lista on perusmassaltaan tietenkin tasapaksu ja yksitoikkoinen, mutta sankarit ja niiden sankarien massa on tässä se juttu.

Tässä on kuitenkin tehtävissä muutamia muutoksia. Ottaisin yhden örkkikapteenin pois, sillä kahdellatoista mahdilla pärjää yhtä hyvin kuin neljällätoista. Niillä pisteillä vaihtaisin örkkikaput[Myös gorbagin] Urukkikapuiksi ja ottaisin yhden bannerin lisää. Tarvitset noin suurelle massalle pari. Ainoastraan urukkeja johtamassa örkkiarmeijaa on niin kornia, että toteuttaisin sen. Se on myös tehokasta.
Elrohir

Yksitoikkoisuudella tarkoitin lähinnä massaa, mutta sitä en tietenkään saanut selville aiemmasta viestistäni...Olen makkaran kanssa samaa mieltä ja örkkikapujen figut käyvät hyvin urukkikapuista ja se on ihan teemallista, että urukkeja on pelkästään johtajina.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Elrohir kirjoitti:Olen makkaran kanssa samaa mieltä ja örkkikapujen figut käyvät hyvin urukkikapuista ja se on ihan teemallista, että urukkeja on pelkästään johtajina.
Hmm. Kyllähän tuollainen ns. proxyttaminen on hädän edessä ookoo, mutta perusurukkejahan saa parilla markalla konvaustavaraksi kapteeneita varten. Kyllä Urukkikaput on hankittavissa. Urukkikaput teemallisia örkkilauman johdossa..? En nyt niinkään sanoisi. Pikemminkin ei ainakaan ei-teemallisia ja tarpeeksi kummallisuus ja ainutlaatuisuus, jottei paljon haittaa.
Elrohir

Urukkeja käytettiin yleisesti örkkijoukkojen johtajina ja ne olivat aikas harvinaisia, mutta myöhemmin niitä käytettiin ihan joukkoina.
Muutoksen tuoja

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

hmm komee lista ja hyvin migthii ite suosisin mordorin urukkei ja morannoneja et jos jompia kumpia sais mut tää on mun mielipide ja oon viä alottelija
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Klonkku

Feanor king of Noldor kirjoitti:hmm komee lista ja hyvin migthii ite suosisin mordorin urukkei ja morannoneja et jos jompia kumpia sais mut tää on mun mielipide ja oon viä alottelija
Kieliopin perusteella olet myös aloittelija äidinkielessä. Sen toki jo tiesinkin.:P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”