"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gray Knight Grandmasterin Konverttaus...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Keisarin Tahto

Gray Knight Grandmasterin Konverttaus...

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Kyseiselle hahmolle ei taida löytyä modelia joten rupesin miettimään miten sen voisi konvertoida... Olin hieman aikaisemmin jo kysellytkin tätä mutta olisi kiva saada lisäideoita...
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Sille on parikin figua. GK termispaketin johtaja on täysin pätevä GM, samoin Sternia voi käyttää.

Yksi vaihtoehto on nykyinen muovinen Termispaketti. Siinä tulee mukana aika paljon erilaisia sopivia osia, koristeita voi sculptata Green Stuffista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Space marine terminator pakkaus, stern, greyknights terminator pakkaus. Hyvä tulee.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Minulla sattuu olemaan työn alla juuri kyseinen projekti. Pohjana minulla on Grey Knights brother captain stern ja siihen olen tässä green stuffia vääntänyt muutaman päivän. Laitan kuvia kun se tässä valmistuu ( luultavasti viikon sisällä)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”