"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vihreitä tonttuja turnauksiin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Wompatti

Vihreitä tonttuja turnauksiin

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Tälläisella listalla olisi tarkoitus nyt vuoden viimeiset ja ensi vuoden ensimmäiset turnaukset kiertää. Eli puhtaasti turnaus käyttöön tarkoitettu lista. Tampereella ehdin eilen jo kokeilla hyvin tuloksin vaikka aluksi epäilytti. Tässäpä se:

LORD

Wood Elf Highborn - Light armour, shield, gw, Forest Dragon, Stone of the Crystal Mere, Wraithstone - 557pts.

HEROES

Wood Elf Noble - Alter ,light armour, shield gw, Helm of the Hunt, Hail of Doom Arrow - 158pts.

Wood Elf Nobe - Alter. light armour, shield, gw, Murder of Spites, The Horn of the Asrai - 158pts.

CORE

10 Glade guard - 120pts.

8 Dryads - 96pts.

5 Scouts - 85pts.

SPECIAL

8 Wardancers - 144pts.

7 Wardancers - 126pts.

5 Wild Riders of Kurnous - Musician - 130pts.

RARE

5 Waywatchers - 120pts.

Treeman - 285pts.

Total: 1979pts.
Dispel Dice: 2 Power Dice: 2

Tällaista siis. Murder of Spites ja The Horn of the Asrai lähtevät ainakin. En päässyt käyttämään niitä kertaakaan.

Parannus ehdotuksia?
Viimeksi muokannut Wompatti, Su 04.12.2005 18:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ikävää, ottaisin lisää dryadeja, mutta ei oikein muuta. Magia puolustus nyt on mitä on... ...ainakin magiattomuus toimi viimeksi minulla, mutta sitten kun tulee se green council ja stomppaa koko armeijan niin nauran itseni kipeäksi.
Wompatti

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ikävää, ottaisin lisää dryadeja, mutta ei oikein muuta. Magia puolustus nyt on mitä on... ...ainakin magiattomuus toimi viimeksi minulla, mutta sitten kun tulee se green council ja stomppaa koko armeijan niin nauran itseni kipeäksi.
Ensimmäinen pelini oli Hautakuninkaita vastaan ja viimeinen green councilia. Molemmat massacre voittoja. Alterit suorittavat samanlaisia loikka hyökkäyksiä sotakoneisiin ja maageihin kuin sinun strigoisi. Kahdella dispel dicella pärjää aivan mainiosti. Ensimmäinen prioriteetti olisi kyllä ottaa yksi yksikkö dryadeja lisää noiden taikaesineiden hinnalla.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Minun strigoi ei ikinä loikkaillut vihun sotakoneisiin tai maageihin. Ekassa pelissä jyräsin sotakoneet lähes kaikella muulla paitsi vampyyreilla (viimeisillä vuoroilla otin pois liiat pisteet re-crewed koneista vampyyreilla) ja maagit taas... ...no, 4 strigoita kirjaimellisesti murskasivat yksikön necromancerien ympäriltä jolloin ne sulivat, en minä mitään maageja metsästänyt en. ;)

Ja mitä tulee green counciliin, oliko siinä mukana 4-8 chariottia ja semmoista häiritsemässä yrityksiäsi? :P

Tai osasiko vastustaja varautua mitenkään M9 altereihin, vaikkapa Stomppaamalla nämä taivaan tuuliin? :P
Wompatti

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Minun strigoi ei ikinä loikkaillut vihun sotakoneisiin tai maageihin. Ekassa pelissä jyräsin sotakoneet lähes kaikella muulla paitsi vampyyreilla (viimeisillä vuoroilla otin pois liiat pisteet re-crewed koneista vampyyreilla) ja maagit taas... ...no, 4 strigoita kirjaimellisesti murskasivat yksikön necromancerien ympäriltä jolloin ne sulivat, en minä mitään maageja metsästänyt en. ;)
Sinun strigoi? ;) *köh köh* No joo, pahoittelen että esimerkkini olikin vahingossa tekaistu.
Nazreg Moonsinger kirjoitti:Ja mitä tulee green counciliin, oliko siinä mukana 4-8 chariottia ja semmoista häiritsemässä yrityksiäsi? :P
Kärryjä oli 4. Ja pumppari. Loput spessut sitten pulttiksia ja doom diverkin löytyi. Fanaatikkoja oli yhteensä 6, kolmessa eri blokissa. Joten kyllä niitä häröilemis yksiköitä löytyi.
Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tai osasiko vastustaja varautua mitenkään M9 altereihin, vaikkapa Stomppaamalla nämä taivaan tuuliin? :P
Jep, kyllä sitä stomppia joka vuoro tuli kohti ja mm. vuorolla yksi alterini sekä waywatcherini ja wild riderit saivat susipoika rynnäköt niskaansa waaghin avulla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”