Mielipiteeni miksi 40k on parempi kuin faba.
-
BioHazard
Mielipiteeni miksi 40k on parempi kuin faba.
Teen tämän ranskalaisittain viivoin, my bad:
-40k:oossa lähes jokainen yksikkö ampuu.
-aseiden kantama on parempi kuin archereiden.
-pääsee nopeammin ottamaan pisteitä vastustajalta
-Kulkuneuvot
-40,000ssa on parempi fluffi.
Ja omia mielipiteitä ja vastaväitteitä kiitos....
-40k:oossa lähes jokainen yksikkö ampuu.
-aseiden kantama on parempi kuin archereiden.
-pääsee nopeammin ottamaan pisteitä vastustajalta
-Kulkuneuvot
-40,000ssa on parempi fluffi.
Ja omia mielipiteitä ja vastaväitteitä kiitos....
Tol Cormp Norz Norz Norz
Re: Mielipiteeni miksi 40k on parempi kuin faba.
Saa nähdä miten tälläiselle topicille käy.
Tämä on juuri se syy miksi peliporukkamme päätyi 40k:hon eikä fabaan. Pitäähän sotapelissä olla tankkeja. Muutenkin plasmakanuunat ja raidetykit vetoavat minuun enemmän kuin jousipyssyt tai haltioiden taikamiekat.King lizard kirjoitti:
-Kulkuneuvot
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
No sitten jousi aseet, kanuunat ja SAD ovat jonkin sortin illuusioita jotka lienenvät minun häiriintyneen mielikuvituksen tuotetta.
Ai niin ihan BTW
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... t=faba+40k
Nopea haku, josta on jäänyt ties kuinka monta aihetta poies. Tätä aiheesta on jo riidelty ihan tarpeeksi. Ja sellainen sivuseikka vielä että KAIKKI edelliset aiheet ovat menneet lukkoon.
Edit:\\ Toivottavasti en käyttäjä moderoi?
Ai niin ihan BTW
Nopea haku, josta on jäänyt ties kuinka monta aihetta poies. Tätä aiheesta on jo riidelty ihan tarpeeksi. Ja sellainen sivuseikka vielä että KAIKKI edelliset aiheet ovat menneet lukkoon.
Edit:\\ Toivottavasti en käyttäjä moderoi?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
hyytelöperuna
Imho Confrontation hakkaa miniatyyripelinä faban ja 40k:n. Pitkälti sen takia, että säännöt ovat vain paremmat. Ja pelaajakunta vielä mukavaa porukkaa.
Mutta jos jompikumpi noista kahdesta, niin ottaisin 40k:n. Fabaa pelasin joskus eikä ihmeempi ollut. Lisäksi aseet on kivoja.
Mutta jos jompikumpi noista kahdesta, niin ottaisin 40k:n. Fabaa pelasin joskus eikä ihmeempi ollut. Lisäksi aseet on kivoja.
Viimeksi muokannut hyytelöperuna, Ma 05.12.2005 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Tunkiokuningas
40k:ssa tosin on tämmöinen pieni "jee, mennään ja ammutaan, missäs se saavi on? Aha, tässä. Nopat sisään...
Oho! Siinä menikin jo puolet vastustajan armeijasta... ei voi mitään sitten kähistään" meininki, minkä vuoksi ainakin omasta mielestäni FaBa on parempi, tosin on 40k:ssa omat hyvätkin puolensa.
Tämä on aika pitkälti vain mielipidekysymys, joten oikeaa vastausta ei oikeastaan ole, ihmiset ovat erilaisia.
Oho! Siinä menikin jo puolet vastustajan armeijasta... ei voi mitään sitten kähistään" meininki, minkä vuoksi ainakin omasta mielestäni FaBa on parempi, tosin on 40k:ssa omat hyvätkin puolensa.
Tämä on aika pitkälti vain mielipidekysymys, joten oikeaa vastausta ei oikeastaan ole, ihmiset ovat erilaisia.
Pelinähän 40k on ihan aivovammaistenpeli, ilman juuri minkäänlaista psykologiaa ja ampuminenkin on sitä samaa ilman juuri mitään muutosta. Mutta kivahan sitä on pelata.
Faba vaan on pelinä parempi.
Kuka mistäkin tykkää. Itse pidän molemmista mutta on faba vaan parempi. Tosin fabaa olenkin pelannut viisi vuotta kaummin kun ookoota.
Faba vaan on pelinä parempi.
Kuka mistäkin tykkää. Itse pidän molemmista mutta on faba vaan parempi. Tosin fabaa olenkin pelannut viisi vuotta kaummin kun ookoota.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Kompataan Hyytelöä...
Corfrossa figut pieksevät GW:n pelien vastaavat ulkonäöllään mennen tullen ja kyseisessä pelissä oman näiköisensa ja siltikin toimivan listan tekeminen on omasta mielestäni huomattavasti helpompaa kuin FB:ssä tai 40k:ssa. Sääntösysteemi nyt vain yksinkertaisesti pyyhkii useimmilla GW:n tuotoksilla lattiaa mennen tullen.
Fluffillisesti on mielestäni paljon mukavampi taistella koko maailman tulevisuuden suunnasta, kuin GW-mäisesti hyvin geneerisiä taisteluita ilman mitään selkeää isoa juonta taisteluiden taustalla.
"At the dawn of the last age, every confrontation counts!"
Yrska
Corfrossa figut pieksevät GW:n pelien vastaavat ulkonäöllään mennen tullen ja kyseisessä pelissä oman näiköisensa ja siltikin toimivan listan tekeminen on omasta mielestäni huomattavasti helpompaa kuin FB:ssä tai 40k:ssa. Sääntösysteemi nyt vain yksinkertaisesti pyyhkii useimmilla GW:n tuotoksilla lattiaa mennen tullen.
Fluffillisesti on mielestäni paljon mukavampi taistella koko maailman tulevisuuden suunnasta, kuin GW-mäisesti hyvin geneerisiä taisteluita ilman mitään selkeää isoa juonta taisteluiden taustalla.
"At the dawn of the last age, every confrontation counts!"
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
No oikeasti, mielipiteeni tästä aiheesta on seuraava: Paska aihe, eihän mielipide asioille voi mitään. Ja useimpia tämmösetkin aiheet kiinnostavat yhtä paljon kuin kilo paskaa.
Oikeasti ei enään näitä aiheita joissa ei ole päätä eikä häntää, päähän jo tässä hajoaa.
Toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä tjsp.
Turha sitä täällä on kiistellä siittä kumpi on parempi.
Hakua käyttämällä löytyy se plus sata näitäkin aiheita.'Ja suurin osa on saanut lukkoa niistä.
sitten nämä viestit perustellaan huonosti ja useimmin menevetä tyyliin - "jOo 40k on parempi, faba on ihjan påaska hEhEhEhEh", Semmosta keskustelua on mukava seurata?
Ja 40k on parempi.
Ja anteeksi kun nyt leikin modea mutta aiheitten taso on laskenut paljon kun ihmiset kysyvät itsestäänselvyyksiä ja tyhmiä yleensäkin.
Oikeasti ei enään näitä aiheita joissa ei ole päätä eikä häntää, päähän jo tässä hajoaa.
Toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä tjsp.
Turha sitä täällä on kiistellä siittä kumpi on parempi.
Hakua käyttämällä löytyy se plus sata näitäkin aiheita.'Ja suurin osa on saanut lukkoa niistä.
sitten nämä viestit perustellaan huonosti ja useimmin menevetä tyyliin - "jOo 40k on parempi, faba on ihjan påaska hEhEhEhEh", Semmosta keskustelua on mukava seurata?
Ja 40k on parempi.
Ja anteeksi kun nyt leikin modea mutta aiheitten taso on laskenut paljon kun ihmiset kysyvät itsestäänselvyyksiä ja tyhmiä yleensäkin.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
-
Skrixqueek
fb on (laitan tämän ny franssilinjoin)
-strategisempi
-hienompi (figut siis, lisäksi vaikeampi maalata)
-mielenkiintoisempi (misfire, magia)
-tasapainoisempi
-fiksumpi
-arvokkaampi
-monipuolisempi
-värikkäämpi
-loogisempi
-pelattavampi
-jännittävämpi
-haastavampi
-hauskempi
-kekseliäämpi
-onnistuneempi
-ovelampi
-kaikin puolin parempi. 40k kadotkoon voidiin. gw.n vikatikki koko peli. melkein yhtä kamala kuin supersankarit.
-strategisempi
-hienompi (figut siis, lisäksi vaikeampi maalata)
-mielenkiintoisempi (misfire, magia)
-tasapainoisempi
-fiksumpi
-arvokkaampi
-monipuolisempi
-värikkäämpi
-loogisempi
-pelattavampi
-jännittävämpi
-haastavampi
-hauskempi
-kekseliäämpi
-onnistuneempi
-ovelampi
-kaikin puolin parempi. 40k kadotkoon voidiin. gw.n vikatikki koko peli. melkein yhtä kamala kuin supersankarit.
Confrontation on
-strategisempi
-hienompi (figut siis)
-mielenkiintoisempi
-tasapainoisempi
-fiksumpi
-arvokkaampi
-monipuolisempi
-halvempi
-värikkäämpi
-loogisempi
-pelattavampi
-jännittävämpi
-haastavampi
-hauskempi
-kekseliäämpi
-onnistuneempi
-ovelampi
-kaikin puolin parempi. Faba ja 40k kadotkoon voidiin. GW:n vikatikkejä koko pelit.
-strategisempi
-hienompi (figut siis)
-mielenkiintoisempi
-tasapainoisempi
-fiksumpi
-arvokkaampi
-monipuolisempi
-halvempi
-värikkäämpi
-loogisempi
-pelattavampi
-jännittävämpi
-haastavampi
-hauskempi
-kekseliäämpi
-onnistuneempi
-ovelampi
-kaikin puolin parempi. Faba ja 40k kadotkoon voidiin. GW:n vikatikkejä koko pelit.
Viimeksi muokannut Avenger, Ma 05.12.2005 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Spongebob-Väyrynen
40k:n ja faban morkkaamista ja confron promottamista, enkä ole itse tähän ketjuun osallisena?
Oikein vanhan sydän pakahtuu tässä onnesta ja kyynel tulee silmään. Ainakin melkein.
Oikein vanhan sydän pakahtuu tässä onnesta ja kyynel tulee silmään. Ainakin melkein.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Siniset nallekarkit ovat parempia kuin punaiset, sillä punainen on tyttöjen väri. Kaikkein parasta kuitenkin on, kun laittaa punaisen, keltaisen ja vihreän nallekarkin päällekäin, katsoo niiden läpi taivaalle ja kuvittelee liikennevalot.
Unohtakaa pelien paremmuusjärjestys. Se on täysin subjektiivista. Pääasia on että itsellä (ja muilla) on kivaa.
[edit] Minkähän ihmeen takia minun tähänkin piti tuhlata kallisarvoista aikaa, mutta periaatteen vuoksi en deletoi postaustani. Eips. [/edit]
Unohtakaa pelien paremmuusjärjestys. Se on täysin subjektiivista. Pääasia on että itsellä (ja muilla) on kivaa.
[edit] Minkähän ihmeen takia minun tähänkin piti tuhlata kallisarvoista aikaa, mutta periaatteen vuoksi en deletoi postaustani. Eips. [/edit]
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga