Tuskin kukaan nyt on suoraan dissannut kys. pelaajakunnan ostovoimaa, enemmän vain nähnyt asiaa toiselta kantilta. Kun Raghamin pelit tukevat pienempia joukkoja, peli jonka pelaajia on aika harvassa niin ei kukaan varmaan pistäisi koko myyntivoimaansa vain tuon pelin figuureihin juuri noiden seikkojen takia.Peace kirjoitti:
Kaikille kyseisen pelin pelaajakunnan ostovoimaa dissaaville - kannattaa pitää suunsa kiinni asioista joista ei tiedä mitään.
Uusi pelikauppa Helsinkiin
- Kynä-ääliö
No jaa - kun katsoo paljonko itse ja muut tutut pelaajat ovat vuoden mittaan nappeihin rahaa pistäneet niin ei se ihan nappikauppaa ole. Se että yksi warbandi on pienempi tuntuu osalle porukasta tarkoittavan lähinnä että niitä ostetaan kokonaisina kerrallaan.Thelacan kirjoitti:Tuskin kukaan nyt on suoraan dissannut kys. pelaajakunnan ostovoimaa, enemmän vain nähnyt asiaa toiselta kantilta. Kun Raghamin pelit tukevat pienempia joukkoja, peli jonka pelaajia on aika harvassa niin ei kukaan varmaan pistäisi koko myyntivoimaansa vain tuon pelin figuureihin juuri noiden seikkojen takia.Peace kirjoitti:
Kaikille kyseisen pelin pelaajakunnan ostovoimaa dissaaville - kannattaa pitää suunsa kiinni asioista joista ei tiedä mitään.
Tällä hetkellä suurin ongelma konfropuolelle kaupallisen nenän tunkemisessa saattaapi jo olla pelaajien pakon edessä suorittama kohtalaisen korkea järjestäytymisaste ja siitä seuraavat kimppatilaukset etc. -> jos roipe ei ole suoraan hyllyssä niin sen saa kyllä helpommallakin.
Toisaalta pelaajia ei ole vielä (tuskin koskaan) samoissa määrin kuin WH puolella - mutta muita kauppavaihtoehtoja ei toisaalta ole yhtään. Jo threadissa aiemmin mainituista syistä kilpailu saattaa olla pienelle kovaa GW-puolella.
Mutta joo - ilmoitan omasta puolestani että minulla on käyttöä kaupalle joka myy Rackhamia suoraan hyllystä mutta jos homma menee postimyynniksi niin otan napit mielummin netissä maksettuina ja tiedekunnalle toimitettuina kuin vaivalloisesti kaupasta tilattuina ja noudettuina.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
tosin tuo tiedekuntatoimitus on lähinnä KSE
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
GW:n store on tylsä, koska sieltä saa vain GW:n kamoja. Käyn Fantsussa paljon mielummin kun siellä voi sitten vilkuilla roolipelejä ja kaikkea muuta friikkikamaakin. Fantsussa on myös kertaostoalennukset, parit kaverit kun ottaa mukaan niin aina heruu pari prossaa hinnasta veke. Fantsun henkilökunta on mukavempaa.Dolmot kirjoitti:Onpahan joku syy kävellä nimenomaan Arcaneen eikä aina GW storeen.]
Itse kävelin sattumalta Arcaneen kun oltiin jouluostoksilla, käytiin Kukunorista hakemassa jotain julisteita serkkupojalle ja suunnattiin rullaportaille. Siihen olikin ilmestyny joku pelikauppa =) Yllätyin positiivisesti mukavasta henkilökunnasta ja GameCuben Fire Emblemin edullisuudesta: juuri julkaistu peli 45€, kaikkialla muualla lähempänä 60€. Liekö joku luntatupaan-avajaistarjous että tulis jengi sisään? Kaikki muu olikin samoissa hinnoissa muiden kanssa, ikävä kyllä. Taitaa mennä niin nahkoineen noi pelit ja figut Suomessa, ettei paljon käy yrittäjiä kateeksi.
Vihjeenä kaikille, http://amazon.co.uk auttaa pelien hankinnassa. Figuja sieltä ei saa mutta pelejä en voi suositella ostettavan Suomesta kun saan vähänkin vanhemmat (yli 6kk) pelit käytettynä murto-osahintaan Amazonilta. Tulee neljässä päivässä kotiovelle, parhaimmillaan.
jos maastot on OK niin mielumminhan minä siellä pelaan kuin GW:n lapsimeressä
... Tehkää mieluusti vähän pienempääkin maastoa pienemmän skaalan (10mm, 15mm, 20mm) toisen maailmansodan/muille ihan mille tahansa peleille. Kai siellä saa pelata ihan milloin vaan (kuitenkin liikkeen aukioloaikojen rajoissa ). Älkääkä yrittäkö järjestää sinne jotain ilmaista maalauspöytää. Menee vaan sotkemiseksi ja varasteluksi. Jos myytte Xbox pelejä sopivan kohtuulliseen hintaan niin saatan käväistä vierailulla!
Terveisin,
Jaakko
Terveisin,
Jaakko
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Huoh.
Aika yks kantaan tuntuu tännekirjoittavien kanta olevan.
Aina pitäisi saada vain halvalla. Muilla kriteereillä on selkeästi toissijainen merkitys. Useimmille.
Jonakin päivänä kun tilille ilmestyy miljoona ylimääräistä perustan kaupan kaikille hintavonkareille. Lupaan myydä kaiken 50% halvemmalla kuin muualla. Lupaan myös että liikkeen sijainti ja sen palvelutaso tulee olemaan "hintansa arvoista". Katsotaan kuinka pitkälle suomalaista voi nöyryyttää vain siksi että sai halvemmalla.
(eikä tämä meiniki varmaankaan lopu ennenkuin saa itse kokea saman. Oman työpaikan (tai tulevan) siirtyminen Kamputseaan vain siksi koska sieltä sai työtunnit halvemmalla.)
Yrittäjä Zorroa ei käy ihan heti kateeksi tämän katajaisen kansan ostotottumukset.
Aika yks kantaan tuntuu tännekirjoittavien kanta olevan.
Aina pitäisi saada vain halvalla. Muilla kriteereillä on selkeästi toissijainen merkitys. Useimmille.
Jonakin päivänä kun tilille ilmestyy miljoona ylimääräistä perustan kaupan kaikille hintavonkareille. Lupaan myydä kaiken 50% halvemmalla kuin muualla. Lupaan myös että liikkeen sijainti ja sen palvelutaso tulee olemaan "hintansa arvoista". Katsotaan kuinka pitkälle suomalaista voi nöyryyttää vain siksi että sai halvemmalla.
(eikä tämä meiniki varmaankaan lopu ennenkuin saa itse kokea saman. Oman työpaikan (tai tulevan) siirtyminen Kamputseaan vain siksi koska sieltä sai työtunnit halvemmalla.)
Yrittäjä Zorroa ei käy ihan heti kateeksi tämän katajaisen kansan ostotottumukset.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- pikkupoika
- Agamemnon2
-
Griefbringer
Moisen maaston tekoon tuskin löytynee kovin isoa innostusta ellei firma sitten ota myös myyntiin jotakin vastaavan skaalan figusarjaa.Jazka kirjoitti:Tehkää mieluusti vähän pienempääkin maastoa pienemmän skaalan (10mm, 15mm, 20mm) toisen maailmansodan/muille ihan mille tahansa peleille.
Griefbringer
Se vain on aika puhdas fakta, että iso osa tämän foorumin käyttäjistä on alaikäisiä tai opiskelijanretkuja. Näistä kummallakaan ei ole varsinaisesti varaa maksaa tuntipalkkoja palvelusta. Useimmilla myös on enemmän joutavaa vapaa-aikaa kuin rahaa. Siksi greenstuffit korvataan sinitarralla, eliittiyksiköitä väsätään muovijämien rippeistä ja figut haetaan vaikka Italiasta jos niistä saa markan alennusta. Lisäksi useimmille foorumin käyttäjistä on aika selvää, että örkkiboksissa tulee örkkejä. Siksi hommaan ei aina edes tarvita sen kummempaa palvelua.archon kirjoitti:Aina pitäisi saada vain halvalla. Muilla kriteereillä on selkeästi toissijainen merkitys. Useimmille.
Nykyajan videopeleistä ja muista ihmeistä en sitten ymmärrä yhtikäs mitään. Pistänpä sitä korvaamaan tuoreehkon linkin. Ympäriltäkin löytyy osuvia strippejä.
Lidl näyttää tässä asiassa melko vahvaa esimerkkiä. Siinä tosin kaikkein halvimmalla ei panna asiakkaita vaan työntekijöitä.Jonakin päivänä kun tilille ilmestyy miljoona ylimääräistä perustan kaupan kaikille hintavonkareille. Lupaan myydä kaiken 50% halvemmalla kuin muualla. Lupaan myös että liikkeen sijainti ja sen palvelutaso tulee olemaan "hintansa arvoista". Katsotaan kuinka pitkälle suomalaista voi nöyryyttää vain siksi että sai halvemmalla.
Eipä ole ainoa kansa joka näin tekee. Osataan sitä muuallakin. Yksi mielenkiintoinen asia on se, miten järkyttävät määrät mainossaastaa esimerkiksi TV-ohjelmiin ja lehtiin osataan toisinaan tunkea. Ainakin minulle kymmenen minuutin välein katkeava ohjelma on käytännössä katselukelvoton, vielä enemmän jos ruudun reunoilla pyörii jatkuvasti joku animoitu sammakko. Kansan enemmistö ilmeisesti kestää silti tämänkin, kunhan vain palvelusta ei joudu maksamaan kymmentä senttiä päivässä. Mainostuettu aineisto on "ilmaista", mutta minusta sen hintana on mielenterveys ja sekös vasta tuleekin kalliiksi.Yrittäjä Zorroa ei käy ihan heti kateeksi tämän katajaisen kansan ostotottumukset.
Eksyn aiheesta. Toivon kuitenkin taas kerran, että Arcane osaa olla enemmänkin kuin pelkkä hidastava välikäsi verkkotilauksien suhteen. En tiedä nykytilanteesta yhtikäs mitään, koska en ole poikennut puodissa. Ehkä arvostelen enemmän vasta sen jälkeen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.