niin oisko teillä vinkkejä hyviin dark eldareiden rakennuksiin. GW:n sivuilta löysin yhden tornin ja teinkin sellaisen. ihan kohtalainen tuli.
mutta pelikenttähän näyttää aika yksitoikkoiselta jos siellä on vaikka 5 samanlaista tornii, nii arviisin ideoita.
kiitos etukäteen
dark eldar rakennuksiin apuja
Dark Eldarien kaupungista ja sen rakennuksista ei ole kovinkaan paljoa tietoa... Ei oikeastaan muuta kuin Codex: DE:n kannessa ja sitten loppupään fluffin vieressä oleva kuva...
Voit tehdä niitä torneja useita ja silti maasto saattaa olla ihan tyylikästä: Muuntelet vain tornien mittasuhteita.
Dark Eldar maastolla pelaaminen saattaa olla hieman turhauttavaa, ainakin ennen kuin Cityfightista tulee uudelle edikalle oma versio; Dark Eldarien ainoa alue, josta torneja luulisi löytävänsä on Commoragh, planeetan kokoinen kaupunki...
Itse olin suunnitellut tekeväni "DE-maaston" tummasävyisenä autiomaa/taistelutanner maastona jossa olisi hyvin runsaasti luurankoja, ilman pääkalloja...
Voit tehdä niitä torneja useita ja silti maasto saattaa olla ihan tyylikästä: Muuntelet vain tornien mittasuhteita.
Dark Eldar maastolla pelaaminen saattaa olla hieman turhauttavaa, ainakin ennen kuin Cityfightista tulee uudelle edikalle oma versio; Dark Eldarien ainoa alue, josta torneja luulisi löytävänsä on Commoragh, planeetan kokoinen kaupunki...
Itse olin suunnitellut tekeväni "DE-maaston" tummasävyisenä autiomaa/taistelutanner maastona jossa olisi hyvin runsaasti luurankoja, ilman pääkalloja...
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...