Noniin. palattiin ja pelattiin pitkästä aikaa fabaa, ja muutama kysymys nousi pintaan.
1) jos yksikkö oli aluksi 5x4 rank-and-file iso ja siitä on vaikka taaimmainen rivi kuollut ja siihen chargataan flankista. Voiko vapaana olevat hahmot/hahmo siirtyä tyhjään paikkaan joka flankissa on ja päästä taistelemaan?
2) vastassa on kolme 5x4 kokoista jalkaväkiblokkia ja hyökkään niihin kahteen ulommaiseen ryhmään flankeista ja yksi hyökkäys tulee edestä sitoen taistelun yhdeksi isoksi. Saako vastustaja rank bonuksia, kun keskimmäistä unittiä ei olla hyökätty flankista tai rearista, mutta kummallakin puolella olevia ryhmiä on? luulisin, että saa, mutta kunhan varmistan.
3) Yksi kysymys fearista. Jos yksi fearia aiheuttava unitti hyökkää yhdessä ei fearia aiheuttavan unitin kanssa samaan kohteeseen ja kohde epäonnistuu LD:ssä, osuvatko he vain kutosella ainoastaan fear ryhmää vastaan, vai kumpaankin hyökkäävään?
Voi olla vähän epäselviä, mutta hei, elämän on...
Muutama (epä)selvä kysymys.
kiitos. Tuosta ykköskyssäristä vielä. Kirjassahan oli tällainen tilanne ja luulen, että tarkoitit juuri tällaista tilannetta vastauksellasi, jota minä en tarkoittanut. Eli:
xx
xxxx
xxxx
xxxx
Tuohon yksikköön hyökätään flankista, joten nuo taka x:t voivat siirtyä pari tuumaa oikealle ja taas olla b-to-b:ssä flankkereiden kanssa. Mutta minä tarkoitin tällaista.
----kkkk
xxxxkkkk
xxxxkkkk
xxxxkkkk
Voiko tuosta noi vasemmassa sivustassa olevat x:t mitenkään mennä tuonne taistelemaan noita yksinäisiä k:ta vastaan?
xx
xxxx
xxxx
xxxx
Tuohon yksikköön hyökätään flankista, joten nuo taka x:t voivat siirtyä pari tuumaa oikealle ja taas olla b-to-b:ssä flankkereiden kanssa. Mutta minä tarkoitin tällaista.
----kkkk
xxxxkkkk
xxxxkkkk
xxxxkkkk
Voiko tuosta noi vasemmassa sivustassa olevat x:t mitenkään mennä tuonne taistelemaan noita yksinäisiä k:ta vastaan?
-
Skrixqueek