"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beastmen horde valmistumassa! Velhoja ja muita veijareita...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
AndreasH
Viesti:

Beastmen horde valmistumassa! Velhoja ja muita veijareita...

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Tässä on nyt aikaansaamiset! Lisää on, mutta tämä annos antanee jonkinmoisen kuvan!

Kuva
Kenraali Shamaani

Kuva
Toinen Shamaani

Kuva
Toinen Minotauri yksikkö

Kuva
Minotauri hieman lähemmältä

Kuva
Tämä on sitä leipää...

Kuva
Otin pimeiltä haltijoilta kärryn...

Kuva
Örkeiltä myös....

Kuva
Beastman Gorthor kärryn pohjalta

Mielipiteitä ja satikutia!
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

mielestäni shamaanin baseissa ym kohdissa olleet punaiset merkit eivät näyttäneet kovin hyviltä, ei sillälailla että idea olisi huono vaan että toteutus. erityisesti minotaureja kehun, varsin näteiltä ja hyvin maalatuilta nuo näyttävät :D vain shamuissa lähinnä oli häiritseviä asioita, muuten melkoisen nätisti maalattua porukkaa :P erityisesti minotaurit
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Varsin mielenkiintoista. Olet onnistunut luomaan beasteja jotka ovat vähän suttuisesti ja paikoin paksuilla maaleilla maalattu... ja se pukee niitä. Herot ovat hienoja, minot kauempaa hienoja ja kärryt hienoja.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Jees, kaukaa katsottuna kaikki näyttää ihan hemmetin hyviltä. Tykkäsin noista kärryistä, oli vähän käytetty mielikuvitusta ja tehty yksilölliset vaunut.
Kun tarkastelee läheltä, niin suttuisuus ja maalien paksuus häiritsee hieman esim. minotaurissa, mutta eipä haittaa, koska livenäkään niitä ei ihan noin suurena nähdä. Toinen shamaani oli yksittäisitä eniten mun mieleeni. Good wörk!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Aika nopealla drybrush tyylillä tehtyjä hienohkoja figuja. Kelpaa perusmassaksi ja tulee tyylikkään näköinen yleisilme tolla tyylillä mutta läheltä katottuna ei ehkä miellytä. Mikä ei mielestäni pelifigun tarkoituskaan..
Purola kirjoitti:mielestäni shamaanin baseissa ym kohdissa olleet punaiset merkit eivät näyttäneet kovin hyviltä, ei sillälailla että idea olisi huono vaan että toteutus. erityisesti minotaureja kehun, varsin näteiltä ja hyvin maalatuilta nuo näyttävät :D vain shamuissa lähinnä oli häiritseviä asioita, muuten melkoisen nätisti maalattua porukkaa :P erityisesti minotaurit
Minun mielestäni oikein onnistunutta. Muutenkin parasta ja mieleenjäävintä näissä figuissa oli juuri primitiiviset piirteet. Barbaariset likaiset/veriset kamat ja kasvomaalit/riimut. Luovat oivan teeman armeijaan. Kaikki peukut pystyyn luovuudelle!!!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Niinkuin joku sanoikin, maalaustyylisi on aika raskas ja "epämuodikas" (nykyään taitaa se Rackham tyyli rullata) jos niin voi sanoa..mutta sopii hyvin noille! Musta noi on juurikin, saastaisen ja vaarallisen näköisiä. Pointsit, hienoja figuja.
AndreasH
Viesti:

Ei siinä nyt hirveästi drubrushia ole käytetty... Lähinnä olen yrittänyt basic blendingiä käyttää vartaloihin. Drybrushia olen lähinnä kkäyttänyt Minojen aseisiin sekä puumateriaaleihin lärryissä sekä Shamaanin viittaan.

Kiitos mukavasta palautteesta.[/code]
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

mukavaa särmikkyyttä näissä. tykkäsin kaikista paitsi kärryn lipusta. se oli ruma.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

joo, kärryn lippu oli kauhea :D ja Delffi kärry on sinäänsä hieno idea, mutta liian korea karkeille pedoille.. mutta muuten hienoa jälkeä ;)
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Yksityiskohdat hyvin esillä, liian monesti pedot tyydytään coattaamaan ruskealla. Mukava kaoottisuus. Maalausjälki oli melko sekavaa ja värit ehkä hitusen levinneet, mutta hyvä värisilmä.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
AndreasH
Viesti:

Lisää kuvia!

Kuva

Lootattu Tiranoc

Kuva

Samaa

Kuva

Konffatuja Furieita
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

vau. parhaita furyja, mitä olen nähnyt. oikein vaikuttavia. hienoa työtä!
AndreasH
Viesti:

Kiitos! Konffaus meni mainiosti, mutta maalausjälki on liian suttuista. Siinä voisi ehkä palata korjailemaan.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

furyt kyllä omat paljon hienompia kuin ' workshopin omat..
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Juu kyllä ovat furyt oikein nättejä. Ainakin konffilta, on se maalauskin ihan hyvä mutta tuo musta on tuossa jo vähän liian sotkuista.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Onhan noi ihan hienoja kaikki varsinkin kun vertaa siihen tylsään ruskee/punertava väriteemaan. Varsinkin nuo zeepra furyt keinonahkasiivillä :D ovat ainakin omaperäisiä :D no joo mut on ne nekin hienoja. Puu osat on kauniita ja baset ihan jees. Ainakin pelifiguina mainioita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”