Black Templars
Black Templars
Olen just alottanut keräämään black templarseita.Elikkä mitä kannattais hankkia vaikka 500pisteen armejjaan.Niin että pääsee alkuun näitten kannssa.
-
world eater
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Saavatko Black Templarit ihan tavallisia Tactical squadeja Crusader squadien lisäksi?
Kun tuossa Black Templar Battle-forcessa näyttäisi ainakin tulevan Black Templar Tactical squad. Linkki:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Kun tuossa Black Templar Battle-forcessa näyttäisi ainakin tulevan Black Templar Tactical squad. Linkki:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
No tuo GW:n Online storen teksti on sitten vähän hämäävä:
'The Black Templars Battleforce is a great starting point for Black Templar players. Alternatively it can be used to expand an existing force. The Battleforce contains: a Black Templars Command Squad (5 figures), Black Templars Crusader Squad (10 figures), Black Templar Tactical Squad (5 figures) and a Space Marine Rhino. This deal is made up from the indicidual boxes.'
'The Black Templars Battleforce is a great starting point for Black Templar players. Alternatively it can be used to expand an existing force. The Battleforce contains: a Black Templars Command Squad (5 figures), Black Templars Crusader Squad (10 figures), Black Templar Tactical Squad (5 figures) and a Space Marine Rhino. This deal is made up from the indicidual boxes.'
Se black templar on vain lisätty sinne perään. Ei se sisältöön vaikuta ja BT voi kyllä käyttää perinteisiä boltterimarsujakin crusader squadissaan. Useimmat vaan käyttää bolt pistooleita ja jättää ne boltterit niille harvoille tukisquadeille(se perinteinen lasse&plasma, tai BT:n/DA:n kohdalla plasma&plasma).
- Synnin niittäjä
- Viesti:
En nyt toimivasta tiiä mutta itelläni on kaksi rhino ryhmää, yksi hyppyreppu ryhmä ja infiltroivat veteraanit olleet vakoina mukana.
Assault terminatorin voisivat toimia land riderilla kuskattuna hyvinkin.
Assault Cannon landspeederit on ihan ok. Itse käytän multimeltallista kylläkin, koska se on kova ampumaan ohi
.
Lanttu Crusader on oiva kulkuneuvo bteille. Iso ryhmä crusadereita vaan kyytiin ja huristelemaan.
Jos olen puhunut hölmöjä se vaan johtuu kellonajasta ja liiasta kofeiinista. :o
Assault terminatorin voisivat toimia land riderilla kuskattuna hyvinkin.
Assault Cannon landspeederit on ihan ok. Itse käytän multimeltallista kylläkin, koska se on kova ampumaan ohi
Lanttu Crusader on oiva kulkuneuvo bteille. Iso ryhmä crusadereita vaan kyytiin ja huristelemaan.
Jos olen puhunut hölmöjä se vaan johtuu kellonajasta ja liiasta kofeiinista. :o
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Kaikki toimii millä voitetaanJmM kirjoitti:Minkälainen on sitten toimiva Black Templar armeija? Onko Assault Terminaattorit hyvä valinta BT armeijaan? Entä Land Speederit tai Land Raider Crusader?
Eli itse yritän käyttää mahdollisimman monipuolista armeijaa, joka pystyy ampumaan vihukin pelottavimmatkin yksiköt alas ja silti pärjää hyvin lähietäisyydeltäkin. (Näin niitä pelejä viedään.)
PS: Lähitaistelu termostaatteja ehtinyt hankkia, mutta miksi eivät toimisi?
Good bless deep strike
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Jaa-a.. Miksikä ei deep strikettää niitä jonkun läheisen suojan taakse josta ne tulevat seuraavalla vuorolla lähikseen?attor kirjoitti:Lähistely termikset eivät ehdi kyllä deep strikellä ihan heti lähikseen, mielummin lantikalla perille.
On lantikkakin hyvä vaihtoehto, mutta sen hinnalla saa lisää 6 terminaattoria.
Noinkin voi käydä, mutta tuossa ei ole kovin suuri mahdollisuus jos et lyö niitä ihan maaston kappaleen viereen. Ota riski. Ja onhan tuossa deep striketyksessa toinenkin huono puoli. Se, että voit joutua odottelemaan niiden deeppausta iät ja ajat. Eräällä ytävälläni meni monta vuoroa ennen kun hänen terminaattorinsa pääsivät deepaamaan.JmM kirjoitti:No suojan taakse deep strikettäminen on muuten hyvä vaihtoehto, mutta jos scatterointi menee huonosti, niin terminaattorit rysähtää johonkin maastoon ja tuhoutuvat.east kirjoitti:Jaa-a.. Miksikä ei deep strikettää niitä jonkun läheisen suojan taakse josta ne tulevat seuraavalla vuorolla lähikseen?
No noin nyt käy kaikille, joilla on deep strikeä odottamassa porukkaa. Vielä pahempaa olisi, jos olisi enemän väeä siellä ja ne tulisivat unitti kerrallaan
Teleport homerit ovat space mariineille varteenotettava vaihtoehto(perunahana kun ne saa niitä halvalla, DH tahtoo kanssa 5pts homereita!) ja suojan taakse deeppaaminen on tietty turvallisempaa.Ja deep strikessä EI kuole, jos joutuu maastoon, vain jos joutuu läpipääsemättömään(impassable) maastoon. Sitä harvemmin kentällä on. Minä ainakin DH:llani aina ennen peliä ohjailevasti kyselen että"ja tämäkään ei kai sitten ole impassablea, vaan ihan difficultia?" Näin ei menetä GK termiksiään ihan niin helposti