"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Carnifex

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
QQ3

Carnifex

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

mun kaverini väittää että carnifexista saa S10 T10 W10 WS 5 save 2+ otuksen biomorphien avulla niin että onko tämä totta
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

S10, T7, W5 tai 6, 2+ save kyllä, enempää ei pitäisi tulla mutta eikö tuo muka jo riitä? ;)
EDIT:Ovela tapa kalasta sääntöjä muuten: "kaveri sano blaalaablaablaa, onko näin?" :)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
QQ3

Carnifex

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

En kalasta sääntöjä voiko biomorpheja laittaa niin monta kuin haluaa vai onko siinä joku rajotus
Jake

Re: Carnifex

Viesti Kirjoittaja Jake »

QQ3 kirjoitti:En kalasta sääntöjä voiko biomorpheja laittaa niin monta kuin haluaa vai onko siinä joku rajotus
On. Samaa 'morphii ei voi laittaa kahdesti...
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

As many times as you want......(as long as you want them only once)
Nacht

Viesti Kirjoittaja Nacht »

Minun hyvin epä luotettava kaveri(osaa puhua myös totta) väittää että carni-sedällä on jotkut ihmeen "standart" suojat jotka pitää tuhota ensin että päässee itse otukseen käsiksi. Ja minä sitä vähän ihmettelin ja tulin lopputulokseen että pitää kysyä joltain. Sattumoisin en tunne ketään kuka tuntee hyvin tyriksiä joten päätin kysyä täältä. VASTATKAA KIITOS!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kuullostaa massa-pisteiltä. Näitä ei ole Carnifexillä tai millään muullakaan codexista löytyvillä ötököillä, vasta Forge-Worldin todella isoilla ötököillä näitä massa-pinnoja alkaa olla.

Massa-pinnat ovat juuri sellaisia, että ne pitää ensin saada kulutettua isolta ötökältä, ennen kuin se alkaa normaalisti menettää woundeja.
Nacht

Viesti Kirjoittaja Nacht »

HAHAHAA!!! kaverini saa pitkän nenän
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”