Taidetta: Marine
-
Kerosiini-KAlle
-
Arskalainen
Hienohan toi on, eikä toi pääkään mitenkään pieni ole. Ehkä ihan hitusen mutta ei muuten kun sitten kun tarkemmin katteli. Eikä toi kyllä juuri Grey Knightiltäkään mun silmiini näytä. Tai nojoo, onhan siinä samoja piirteitä kuin GK:ssa, mutta ei kai se yllätyskään ole, eikös ne Mariinit ole ihan ukot aika samanlaisia GK:n kanssa. Toi väritys ehkä enemmänkin kuitenkin muistuttaa GK:ta, Mariinithan maalataan aika usein siniseksi, tai sittenhän niitä on niitä muita mutta en mä ainakaan ole niin paljon metalliseksi maalattuja mariineja ole nähnyt..
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
-
Silver Warrior
Aivan pakko liittyä tähän hehkutusthreadiin, koska on vaan niin hieno kuva.. Itse pidin kyllä vieläkin enemmän siitä siitto-orista*. Olen itse vain kynillä piirtänyt että onkos tuollaisella piirtopöydällä vaikea tai vaikea piirtää ja menikö kauan oppia piirtämään?
* siitto-ori eli inkvisiittori
* siitto-ori eli inkvisiittori
"Luotan äijämeininkiin enkä halua söpöillä." -Idols Pete.
olisimpa minäkin yhtä kova äijä kun Pete...
olisimpa minäkin yhtä kova äijä kun Pete...
Re: Taidetta: Marine
Todella komea en ihmettele että olet piirustus kilpailun voittaja. Väritetty loistavasti piirretty loistavasti ja toi kaamos(vai mikä olikaan) tuolla alhaalla. En ole hienompaa nähnyt aika stanan hienoLordBrutalis kirjoitti:Noniin, taas vaihteeksi space marine. Ambushin mariini oli hieman köykäinen joten ajattelin tehdä massiivisemman. Tälläinen tuli, taustaa ei ole vielä tehty. ja ehkä hieman luonnosmainen.
http://www.cs.helsinki.fi/u/palkosaa/an ... arine3.jpg
Rahaa on kuin roskaa, roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan
-Galleriassa ylenpaattinen basennussia
-Galleriassa ylenpaattinen basennussia
- figunarkki
-
Grot Blasta
Tyylikäs, todella tyylikäs, tosin kaaosmarinesta vähän miinusta. Lisäksi tyyppi näyttää vähän laiskahkon oloiselta(mielipide) joka taitaa aiheutua tuosta suorana roikkuvasta kädestä, ja siitä että kasvoilta puuttuu se raivokas ilme, jonka ainakin itse kuvittelisin kaaosepeliä puukottavan marinen naamalle. Mittasuhteet on tosi hyvät. Pienehkö pää vain korostaa power armorin massiivisuutta. Erinomaista jälkeä.
Siinä on IMO enemmän asennetta ilman pupilleja että iiriksiä.Nilarakh kirjoitti:Huomasin juuri pupillittomuuden. Miksei sillä niitä ole? Iiriksetkin puuttuvat.
Mutta tosiaan tuo kaaosmariini on melko kehno
Noh, tuo johtuu taas siitä, että se on hakannut sitä mariinia ties kuinka kauan ja huokaisee helpotuksesta, koska se kuoliGrot Blasta kirjoitti:...Lisäksi tyyppi näyttää vähän laiskahkon oloiselta(mielipide) joka taitaa aiheutua tuosta suorana roikkuvasta kädestä, ja siitä että kasvoilta puuttuu se raivokas ilme...
- Co. Yarrick
lupaa...
Siis toi on todellakin hieno joten pyydän lupaa ladata sen.TankkiMies kirjoitti:WAAAUTSIII WAU!
Uskomattoman siisti marsu! Höm, kehtaisinko pyytää lupaa ladata kuvaa, tämä täytyy saada omaksi.
- Finklestein
Itse en henkilökohtaisesti arvosta ollenkaan photoshop piirtäjiä.
Siis kynähän sinulla pysyy kädessä se on selvä, mutta tuollaiset piirtopöydällä tehdyt työt ei oikein innosta.
Tämä marine on aika lame ja huonosti "väritetty". Erityisesti minua häiritsi jalkojenjuurella makaava kaamos marine. Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni ja voin vaikka puolustaa sitä lauseella "piirtäisin itse paremman öljyväreillä", jos joku käy vineemään.
Siis kynähän sinulla pysyy kädessä se on selvä, mutta tuollaiset piirtopöydällä tehdyt työt ei oikein innosta.
Tämä marine on aika lame ja huonosti "väritetty". Erityisesti minua häiritsi jalkojenjuurella makaava kaamos marine. Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni ja voin vaikka puolustaa sitä lauseella "piirtäisin itse paremman öljyväreillä", jos joku käy vineemään.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö