Ihmiskunta
-
Skrixqueek
mitä? en kai ole aikaisemmin mitään tekeleitäsi kommentoinut.(korjaa jos olen väärässä)
halusin vain ilmaista, että teet jotain omaperäistä ja herätät ristiriitaisia mielipiteitä molemmista ääripäistä.
en väittänyt että teksti olisi huonoa, en ollenkaan. se on vain hieman... shokeeraavaa (niinkuin narkin figut)
en tahtonut loukata, anteeksi, jos näin tein.
halusin vain ilmaista, että teet jotain omaperäistä ja herätät ristiriitaisia mielipiteitä molemmista ääripäistä.
en väittänyt että teksti olisi huonoa, en ollenkaan. se on vain hieman... shokeeraavaa (niinkuin narkin figut)
en tahtonut loukata, anteeksi, jos näin tein.
Ei. Se ei missään nimessä ollut sarkasmia. Minun mielestäni tuo tarina oli sairas, oksettava, huono, väkivaltainen, pervo.... jne. Siis yksin kertaisesti: Ei tässä olisi mitään pahaa jos sen postaisi jonnekin pervojen mielipuolin foorumeille.Älä lue jossei miellytä. Turha siitä on hikeentyä, lähinnä sinä tarvitsisit hoitoa tuon hermojen hillinnän perusteella. Vai...
...olikos se sarkasmia? Vinkkaus
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Warjo kultasein.Warjo kirjoitti:Ei. Se ei missään nimessä ollut sarkasmia. Minun mielestäni tuo tarina oli sairas, oksettava, huono, väkivaltainen, pervo.... jne. Siis yksin kertaisesti: Ei tässä olisi mitään pahaa jos sen postaisi jonnekin pervojen mielipuolin foorumeille....olikos se sarkasmia? Vinkkaus
Kunnioitan mielipidettäsi yhtä lailla, kuin muitakin. Siltikin ehkäpä jonkinlainen rakentavampi kritiikki olisi ollut suotavampaa. Mutta hyvä tuo on tuollaisenaankin tosin.
Mutta tuosta pervojen mielipuolten foorumeista, ehkäpä ihminen tekee jokaisesta foorumista pervojen mielipuolten foorumin halutessaan oman mielensä sisällä.
Niin monen muiden lailla, loppu vaikutelma oli tosiaan sairas. Hetken kuvittelin, kun kerroit kuinka kaunista kaikki oli, että olisi itse samassa paikassa elämässäsi. Vanhempi poika, vastasyntynyt tytär ja elämän ollessa muutenkin hyvin...
Sitten kuin kellon sekunttien tahdistamana tunnelma syntyi niin mustaksi kuin olla voi, kauhu-elokuvien viulunsoiton tahdistaman tai niinkuin itse kuvailit urku-tyyliseksi... Silloin tuli sairas olo, kertoiko tämä itsestäsi, ehkäpä vertauskuvallisesti... Älä ota turhan vakavasti sanojani, en arvostele tahi yritä arvailla elämänvalintojasi... Tekstistä vain jäi tälläinen maku.
-Guardsman
GuardEdit: ottakaa huomioon kirjoitus-aika, taidan jättää seuraavan osan seuraavalle päivälle...
Sitten kuin kellon sekunttien tahdistamana tunnelma syntyi niin mustaksi kuin olla voi, kauhu-elokuvien viulunsoiton tahdistaman tai niinkuin itse kuvailit urku-tyyliseksi... Silloin tuli sairas olo, kertoiko tämä itsestäsi, ehkäpä vertauskuvallisesti... Älä ota turhan vakavasti sanojani, en arvostele tahi yritä arvailla elämänvalintojasi... Tekstistä vain jäi tälläinen maku.
Tämä lainaus osui niin oikeaan kuin vain voi. Tämä on taidetta ja se miten tälläisen pystyy ja rohkenee kirjoittamaan on lahja. Ehkä tekstissä oli havaittavissa pientä turhaa pervomaisuutta, mutta jännityksen luonti ja viattomuuden muutuminen sairaaksi kontrolloiduksi teurastukseksi oli melkein käsin kosketeltavaa. Sinulla on niin hvät mahdollisuudet tulla kauhu-kirjoittajaksi, ellet sellainen ammatti mielessä ole jo... Nostan hattua, nyt vain pitää lukea seuraava osa.Scoundrel kirjoitti:Etenkin ruumiinosien, ruumiintoimintojen ja veren käsittely kerronnassa oli kirurgimaisen tarkkaa ja tehokasta. Jopa shokeeraavaa. Tähän ei kovin moni pysty.
-Guardsman
GuardEdit: ottakaa huomioon kirjoitus-aika, taidan jättää seuraavan osan seuraavalle päivälle...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
No niin.. Huussi hyvä, olen kuullut paljon sinusta ja sinun huumorisi ja juttujesi tyylistä ja olen aina arvostanut niitä, vaikkakin olen omaksunut sen näkemyksen, että ne ovat sairaita ja härskejä, melkeinpä häiriintyneitä.
Tulipahan sekin nyt todistettua.
Mutta onnitteluni (saatat tosin joutua suljetulle osastolle tämän takia, ehkäpä ei silloin pitäisi onnitella) tästä upeasta, joskun puistattavan sairaasta tarinasta! Kerronta oli mitä parhainta ja yleensäkin tämä tarina oli laadukkainta tuotantoa, mitä tältä foorumilta näinä synkkinä aikoina, kun nobot peittävät maan ja tökkivät meitä typerien kysymyksien ja kehnojen kertomusten terävillä ja hurmeen peittämillä keihäällään, on löytynyt!
Jatkakaa, pyydän! Jatkakaa!
Tulipahan sekin nyt todistettua.
Mutta onnitteluni (saatat tosin joutua suljetulle osastolle tämän takia, ehkäpä ei silloin pitäisi onnitella) tästä upeasta, joskun puistattavan sairaasta tarinasta! Kerronta oli mitä parhainta ja yleensäkin tämä tarina oli laadukkainta tuotantoa, mitä tältä foorumilta näinä synkkinä aikoina, kun nobot peittävät maan ja tökkivät meitä typerien kysymyksien ja kehnojen kertomusten terävillä ja hurmeen peittämillä keihäällään, on löytynyt!
Jatkakaa, pyydän! Jatkakaa!
Kynä-ääliö
Olipas hmm... mielenkiintoinen tarina. Aihe oli hieman outo, eikä varmasti kaikkien makuun (kuten on huomattu), mutta minä pidin tästä. Juttu oli erinomaisesti kerrottu, vaikka kuvailua oli ehkä liikaakin.Täytynee lukea muutkin tarinasi. Minulta meni myös tuo piru-juttu vähän ohi. Viitsistkö selventää?
Ja te jotka vertaatte tätä figunarkin kirjoittamaan paskaan, hävetkää.
Ah niin, vielä pari asiaa..
Warjo hyvä. Kritiikki on hyväksyttävä, peräti suotavaa, mutta tapasi ilmaista asia oli lähinnä huvittava. Varsinkin tapasi käyttää numeroa 1 huutomerkkinä aiheutti suurta hilpeyttä.
Ja kyllä, tarina oli raaka, ahdistava ja jopa pervokin, mutta jos sillä kuitenkin ajetaan jotain asiaa näin kannanottona, niin kuin nimestä voisi päätellä, se voi olla melkeinpä hyväksyttävä.
Warjo, anteeksi jos loukkaan, mutta minusta olet huvittava.
Kiitos.
Warjo hyvä. Kritiikki on hyväksyttävä, peräti suotavaa, mutta tapasi ilmaista asia oli lähinnä huvittava. Varsinkin tapasi käyttää numeroa 1 huutomerkkinä aiheutti suurta hilpeyttä.
Ja kyllä, tarina oli raaka, ahdistava ja jopa pervokin, mutta jos sillä kuitenkin ajetaan jotain asiaa näin kannanottona, niin kuin nimestä voisi päätellä, se voi olla melkeinpä hyväksyttävä.
Kiitos.
Kynä-ääliö
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Joop. Eli pirua käytin vain pienenä vertauksena (koska häntähän yleisesti pidetään pahuuden vertauskuvana yms.) niille pojan aikeille.SamuliH kirjoitti:Olipas hmm... mielenkiintoinen tarina. Aihe oli hieman outo, eikä varmasti kaikkien makuun (kuten on huomattu), mutta minä pidin tästä. Juttu oli erinomaisesti kerrottu, vaikka kuvailua oli ehkä liikaakin.Täytynee lukea muutkin tarinasi. Minulta meni myös tuo piru-juttu vähän ohi. Viitsistkö selventää?
Ah niin, vielä pari asiaa..
Ja tarina oli varsin laadukas, ei sitä huonoksi tarvitse turhaan haukkua.
Kiitos.
Ps. "Yksin kertaisesti" on yhdyssana.
Ja tarina oli varsin laadukas, ei sitä huonoksi tarvitse turhaan haukkua.
Kiitos.
Ps. "Yksin kertaisesti" on yhdyssana.
Kynä-ääliö
Kiitos, Huussi.
Ja Warjo, oletko varma, että pidät myös sen kannan, että yksinkertaisesti ei olekaan yhdyssana? Ja olen kyllä sitä mieltä, että sietäisit hävetä pahoja sanojasi! Ja pyytää anteeksi!
Häpeä, Warjo!
"Itseasiassa se oli vitsinä siellä seassa... "
Olenkin huomannut, että olet Warjo huumorimiehiä.
Ja Warjo, oletko varma, että pidät myös sen kannan, että yksinkertaisesti ei olekaan yhdyssana? Ja olen kyllä sitä mieltä, että sietäisit hävetä pahoja sanojasi! Ja pyytää anteeksi!
Häpeä, Warjo!
"Itseasiassa se oli vitsinä siellä seassa... "
Olenkin huomannut, että olet Warjo huumorimiehiä.
Kynä-ääliö