Xenomorphs, Genealienit valmiit.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
WarHound
Peliporukkavalvoja

Xenomorphs, Genealienit valmiit.

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Pienen tauon jälkeen sain taas jatkettua tätä parempaa projektiani, ja tällä kertaa esittäytyy...*rumpujen pärinää*...GENEALIENIDS!

Harvinaisen hyvin onnistuneita kuvia onnistuin saamaan, ja tällä kertaa genealienien vartalot heijastavat muuta väriä kuin mustaa ainoastaan omasta päästään. Nooh, mutta se siitä, katsokaa itse ja kommentoikaa.

Genealienids
koko swarmi
vasen
oikea
yläviistosta
lähikuva yhdestä
pahoittelen pientä suttuisuutta.

Ja vielä nähtäväksi jätän nämäkin.

Alienid Warriors
Edestä
Vasen
Oikea
Takaa

Swarm Aliens
*klick2*
*lähiklick*
*sivuklick*

In space, no one can hear you scream...

P.S. She is being born at the Hive, protected by her loyal bodyguard...

WarEdit : 6. Helmikuuta lisätty genealienit.
Viimeksi muokannut WarHound, Ma 06.02.2006 18:25. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Kyl on makeita ;) Pistäs vielä kuvaa isommista olioista kun valmistuu.
"If it bleeds, we can kill it."
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

VAU! Oon parantumaton Alien-leffojen fani ja toi Alien Swarmis oli aivan upea! Ja ne munat siinä oli niinku itte leffasta!

Warrioris oli aika hmm... omaperäisen värinen, vai tuleeko siitä kenties muun värinen ku vaaleenpuna-harmaa...?

Mutta hienoa työtä, jatka samaan malliin!
Suicide is the proof of life.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

HellRaizer WereWolf kirjoitti:Warrioris oli aika hmm... omaperäisen värinen, vai tuleeko siitä kenties muun värinen ku vaaleenpuna-harmaa...?
Huomaa että työ on varmaankin vielä WIP.

Mitä noihin alieneihin tulee niin ne olivat kyllä ihan hienoja mutta ehkä hieman liian yksinkertaisia ja maanläheisiä. Jotakin kontrastia voisit kokeilla jotta tulisi hieman särmää.
Mika

Viesti Kirjoittaja Mika »

Erittäin siistejä konversiota, silmättömyys todella pukee noita gauntteja, näyttää IMO paremmalta tollalailla kuin vakioasussaan.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

Tosi elokuvamaisia, mä tykkään.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Voi vitsi että on hienoja, aivan tajuttoman hienoja, mä en oikeasti missään ole nähnyt noin hienoja nidejä, kärsivät vähän kuvauksesta ja kiiltävästä pinnasta, vaikka jälkimmäinen varmasti onkin tärkeä tehokeino.
I'm back.
WarHound
Peliporukkavalvoja

kärsivät vähän kuvauksesta ja kiiltävästä pinnasta, vaikka jälkimmäinen varmasti onkin tärkeä tehokeino.
Kuvaamaan olen aika amatööri, mutta parempaan suuntaan kokoajan.
Ja se kiilto on tarkoituksellista, juuri ihan siksi, että näyttäisivät limaisilta ja siihen suuntaan.
silmättömyys todella pukee noita gauntteja
Jep, eihän alieneilla itseilläkään tietääkseni ole silmiä.
Warrioris oli aika hmm... omaperäisen värinen, vai tuleeko siitä kenties muun värinen ku vaaleenpuna-harmaa...?
Work-In-Progress, mutta eiköhän seki saa tuon mustan värinsä tässä piakkoin.
Mitä noihin alieneihin tulee niin ne olivat kyllä ihan hienoja mutta ehkä hieman liian yksinkertaisia ja maanläheisiä. Jotakin kontrastia voisit kokeilla jotta tulisi hieman särmää.
yksinkertaisuus on hyve joissain tapauksissa, tässä tapauksessa pyrin hyvin tummaan väriin, eli puhtaaseen mustaan, joka muuttuikin vielä mustemmaksi tuolla Gloss Varnishilla. Yksinkertaisena aion tuon väriteeman pitääkin, sillä olioiden pitää näyttää siltä jatkossakin, että ne pystyisivät piiloutumaan varjoihin. On niissä kyllä hitusen harmaata "poski"alueilla, mutta eipä se näy tuossa juuri mitenkään :D

Kiitos kaikille palautteesta, ja laitan kyllä lisääkin kuvia kunhan valmistuu lisää.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

Aika uniiqqi väri noilla ekoilla, tosin ne näyttää sellaselta savesta tehdyiltä. Tuosta mörköstä en pitänyt koska värit oli aika rumat.

Melko kauniita kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Mitä aika on ?
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Näyttää kyllä ihan siltä kuin leffoissakin. Ihan nättejä.

PS: Lukeeko kukaan noita tekstejä, vai kattooko vaan kuvat? Se "morkö" on vielä kesken Juicide.
Juicide

Viesti Kirjoittaja Juicide »

klonkku kirjoitti:PS: Lukeeko kukaan noita tekstejä, vai kattooko vaan kuvat? Se "morkö" on vielä kesken Juicide.
No jos nyt rehellisiä ollaan niin luen tekstin vähän tilanteesta riippuen. Jos ei millään jaksaisi alkaa lukemaan pidempiä tekstejä niin katson vain kuvia ja pari lausetta tekstistä. Toki on poikkeuksiakin. ANTEEXI
Mitä aika on ?
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Harmittaa etten itse keksinyt.....mutta mitenkäs on garnien, ja hivejen laita?
hyvää työtä!
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

OneManArmada kirjoitti:Harmittaa etten itse keksinyt.....mutta mitenkäs on garnien, ja hivejen laita?
hyvää työtä!
Kaupasta Alien Queen lelu ja siitä väsään? tai hiven iha vaa tosta viime edikan hivestä..vähä modaamalla...
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

no onpas ne hienoja....ja limaisia........ me likes..........
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
WarHound
Peliporukkavalvoja

Voi pojat ja tytöt, mulla rullaa päässä jo niin mielenkiintoisia ideoita tuohon armeijaan, ja kyllä te tulette näkemään niitä fexejä ja tyrantteja vielä tulevaisuudessa.

Mutta yksi asia on varma. Ne tulee olemaan mustia, limaisia ja pirun tappavia. ;)
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Olen kyllä sitä mieltä että musta siniseen päin vedettynä toimisi vielä paremmin, olisi vielä limaisemman näköinen. Itse luultavasti vetäisin noita jotenkin seuraavasti: Alle peittävä kerros mustaa, sitten päälle ensin hieman musta/blue ink-glaze (usko tai älä, eri väriset glazet syventävät mustaa vielä entisestään) ja sitten varovasti tekemään korostuksia mustan ja rotting fleshin sekoituksella (tuo mukavasti orgaanisempaa ja mielenkiintoisempaa sävyä kuin puhdas harmaa tai valkoinen) ja sitten vielä päälle toinen musta/blue ink-glaze ja lopuksi kiiltävä lakka. Nopeampaa ja helpompaa kuin miltä kuulostaa. Tosi smoothit blendit tossa mörkössä, me likes. ;)

E: Niin, piti baseista vielä sanoa että jotenkin sotkuisen oloiset. Voisit yrittää yksitoikkoista fikua parantaa basekikkailulla. Esimerkiksi voisi toimia kaupunkimaasto, eli vain pariin kohtaan hiekkaa ja vaikka spruerubblea ja näkyvä musta osa katua, eli tumma harmaa, ehkä vaaleanharmaita viivoja ja esimerkiksi black ink/brown ink sekoituksella likaläiskiä ja kosteutta. Semmosta tällä kertaa.
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Hyi hyi hyi hyi hyi hyi... Aivan liian aidon näköisiä. Alkaa pelottamaan, nurkan takaa hyppää joku limainen otus :S

Keep it going.
WarHound
Peliporukkavalvoja

Olen kyllä sitä mieltä että musta siniseen päin vedettynä toimisi vielä paremmin, olisi vielä limaisemman näköinen. Itse luultavasti vetäisin noita jotenkin seuraavasti: Alle peittävä kerros mustaa, sitten päälle ensin hieman musta/blue ink-glaze (usko tai älä, eri väriset glazet syventävät mustaa vielä entisestään) ja sitten varovasti tekemään korostuksia mustan ja rotting fleshin sekoituksella (tuo mukavasti orgaanisempaa ja mielenkiintoisempaa sävyä kuin puhdas harmaa tai valkoinen) ja sitten vielä päälle toinen musta/blue ink-glaze ja lopuksi kiiltävä lakka
Juu tiedän kyllä että mustasta saa vieläkin "mustemman", noissa kuvissa ei tosin näy ihan että _miten_ mustia nuo oikeasti ovat kun heijastavat kaiken valon ympäriltään. Enkä minä mitenkään niin erikoisesti noita alkanut nikkaroimaan, kunhan halusin simppelin armeijan minkä sais nopeasti pelikuntoon :D

Jos oikein pitkään ja hartaasti haluaisin tehdä oikein näyttävän figun, niin en tekisi nuin sutaistuja, vaan oikein kauan ja hartaasti maalaisin ja blendailisin.
Tosi smoothit blendit tossa mörkössä, me likes. Vinkkaus
Aistinko kenties sarkasmia? vai onko taas käynyt niin ettei ole huomattu että ei siinä warriorissa ole vielä yhtään maalia ;)
Sigge

Viesti Kirjoittaja Sigge »

Näillähän päästään ihan leffan tunnelmaan. Ovat todella hienoja.
Muta katsellessani noita huomasin että baseksi sopisi tietenkin semmoinen metalli lattia niinkuin leffassa.
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot :D" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kyllähän nuo itse konversiot ovat ihan näppäriä ja niistä näkee kyllä helposti että mitä niiden on tarkoitus esittää.
Maalauksesta on tosin aika paha sanoa mitään. Kiiltävä lakka kiiltää sen verran että ei noista valmiiden jannujen muodoista saa paikoitellen oikein selvää. Olet näköjään lakannut koko alienit kiiltäviksi vaikka itse olisi lakannut lähinnä sen pään ihan kiiltävällä.
Kuten sanoit sitä voi käyttää tehokeinona, mutta kuvia ajatellen huonompi juttu. Vallejon satiinilakalla saa kans sellasta kiiltävämpää jälkeä, mut se ei ole ihan noin kiiltävä mikä voisi olla parempi jos haluaa kuvia napsia. Tietty illuusion kiiltävästä pintasta saa maalamallakin (nmm tekniikkaa käyttämällä), mutta se onkin jo hieman vaativampi projekti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”