Chaos knight Fleshoundin selkään?
- Osqillator
Chaos knight Fleshoundin selkään?
Olen ajatellut jospa tekisin knighteistäni todellakin Khornen merkkisiä laittamalla ne ratsastamaan fleshoundejen selkään.
Mutta olisiko jollakulla tietoa, sopiiko knight sen selkään hyvin? Esim. jääkö hirveät raot jalkoväliin ja istuuko se hyvin siihen? Onko fleshound liian matala?
Mutta olisiko jollakulla tietoa, sopiiko knight sen selkään hyvin? Esim. jääkö hirveät raot jalkoväliin ja istuuko se hyvin siihen? Onko fleshound liian matala?
Heeyee.
en oo kokeillu vaikka mulla molempia hahmoja piisaa. No ainakin kun miettis niin kyllä se warhoundin selkä on aika ohut khihtille ottaen huomioon että knihti on valmistettu istumaan opanssaroidun hevosen selkään. en suosittele laittamaan khihtjä warhoudien selkään ellet sitten kehittele jonkilaista satulaa
Tässä puhuttiin fleshoundeista, eikä warhoundeista. Ne ovat kaksi eri asiaa.Gobirin kirjoitti:en oo kokeillu vaikka mulla molempia hahmoja piisaa. No ainakin kun miettis niin kyllä se warhoundin selkä on aika ohut khihtille ottaen huomioon että knihti on valmistettu istumaan opanssaroidun hevosen selkään. en suosittele laittamaan khihtjä warhoudien selkään ellet sitten kehittele jonkilaista satulaa
Mutta sitten asiaa. Vaikka se knighti ei siihen kovin mainiosti sopisikaan niin se asia on melko helppo korjata esim. viilaamalla houndin selästä tai knightin jaloista ylimääräistä pois. Jos ongelma on päinvastainen autta varmaan jalkojen taivuttaminen yhteen ja gs.
Tuskin siinä jalata maahan ottaa, tulee korkeintaan vähän hassun näköinen. Joku jolla on flesh houndeja voinee kertoa mitat.Onko fleshound liian matala?
Matalahan se vähän on, tosin minulla on vain noita vanhempia flesh houndeja, että en mene vannomaan olivatko uudet paremmin sopivia. Pitäisin kyllä ritaria vähän turhan järeänä noiden selkään. Vastaavaa ideaa joskus mietin, ja silloin olisin toteuttanut sen maraudereilla niin ,että nuo koirien selässä olevat marauderit olisin panssaroinut kunnolla hartioista, ja laittanut kaikille knightien kypärät pääksi. Samaten ritarien hanskat käteen, ja julmetut kirveet/nuijat mukaan.
- figunarkki
- Osqillator