"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaospredator

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
pokka

Kaaospredator

Viesti Kirjoittaja pokka »

Eli viimeinkin sain tuon predan maalattua loppuun. 'Conissahan tuo hinasi puolimaalattuna. Kuvia piti ottaa kun digikamera saatiin ja eihän sitä tietenkään kunnolla osattu tehdä.

http://koti.welho.com/rpoylio/WH/tank.jpg
http://koti.welho.com/rpoylio/WH/tank2.jpg
No joo, myönnetään, veren kanssa mentiin liiallisuuksiin.

Boonuksena vasta valmistunut marinekin!

http://koti.welho.com/rpoylio/WH/mara.jpg
Samsson
Valvoja

Re: Kaaospredator

Viesti Kirjoittaja Samsson »

pokka kirjoitti:No joo, myönnetään, veren kanssa mentiin liiallisuuksiin.
Ei mun mielestä, ellet ole sitä mieltä että pojat käyttivät oikeata verta ton maalaamiseen (siis ne punaiset osat), ja silloinkin niin jos fluffi tukee heidän "verihimonsa" niin mikä ettei... Ainakin sopii väriteemaksi, sekä tankille että marineille. Toi veriroiske sopii vaan Kaaokselle kuin nyrkki silmään! ;)

Jos on pakko sanoa jotain rakentavaa (eli negatiivista :)) niin vaaleat highlightit tekevät tosta tankista melkein "hilpeän värikäs"... Eihän se huono juttu ole, mutta mun kaaokset ovat aina olleet niin tummia kuin mahdollista.
(Kyllä, pelaan Mustalla Legioonalla)
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Samsson kirjoitti:Ei mun mielestä, ellet ole sitä mieltä että pojat käyttivät oikeata verta ton maalaamiseen (siis ne punaiset osat), ja silloinkin niin jos fluffi tukee heidän "verihimonsa" niin mikä ettei... Ainakin sopii väriteemaksi, sekä tankille että marineille. Toi veriroiske sopii vaan Kaaokselle kuin nyrkki silmään! ;)

Jos on pakko sanoa jotain rakentavaa (eli negatiivista :)) niin vaaleat highlightit tekevät tosta tankista melkein "hilpeän värikäs"... Eihän se huono juttu ole, mutta mun kaaokset ovat aina olleet niin tummia kuin mahdollista.
(Kyllä, pelaan Mustalla Legioonalla)
Hehe, joo. Verta on tiedossa vielä lisää lähitaisteluchoseneiden merkeissä, veripärskeet moottorisahamiekassa ja muu törky panssarissa näyttävät vain mukavilta näin vaaleaa pääväriä vasten. Niistä tulee kaikessa psykoottisuudessaan jopa khornemaisia. Seuraavasta predatorista tulee bitsboksintyhjennyksen ja gs:n riemuvoitto. Tietty armeijan vaalea väri voidaan selittää sillä, että kaaoksen puolelle kääntyessään väriä ei vaihdettu.

Lisäksi näistä nyt valmistuneista marineista on tullut liian puhtoisia. Niinpä olen veitsellä ja poralla tehnyt boltterinreikiä ja halkeamia vielä maalaamattomien marineiden panssariin.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

hyvän näköinen.....noista veriroiskeista,että niitähän on liian vähän,itellä joukot tulee kylpemään veressä
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

aivan mahtava. Tuota verta oli juuri sopivasti. Et uskoisi minkälaista splatteria olen nähnyt....
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Veri on hianoo. Miten olet sen tehnyt?
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

HYYYYYYYYYYYYYYYVÄÄÄÄÄ JÄLKEÄ!!!!!!
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Upeaa jälkeä, suorastaan fantasista. Lievästi sarjakuvamainen maalaus kyllä iskee. Tuo luukku katolla sai kertakaikkiaan kuolan valumaan. Lisää tätä.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Aah, todella nätti. Suorastaan upea, kulta ja metallit taisivat olla parhaimmat osat koko figussa. Ohjeet niihin niin kaikki olisivat onnellisia.
Nyt en mitään valitusta jaksanut alkaa keksimään, figu on kerrassaan upea.
Lisää jalkaväkeä kehiin varsinkin chosenit alkoivat kovasti kiinnostamaan.

Offtopikkia/ Tietääkös kukaan kuinka monta parrallista sekä kypärätöntä päätä tulee Faban Marauders laatikossa? Laittakaa Yv:tä/Offtopikkia
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Aivan Loistavaa! ihania highlaitteja, ehkä vähän liikaa verta, mutta osasit valita hyvät kohdat ;). Marine myös oli aivan loistavaa työtä, olet eittämättä yksi sotavasaran parhaista maalareista loistavaa työtä :).
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

No joo, myönnetään, veren kanssa mentiin liiallisuuksiin. Näkisit mun örkit!jos tossa likkaa verta ni..hihhih..mun örkit pursuaa verta :P
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
spray

Viesti Kirjoittaja spray »

Tosi hieno.Aika vaalea aika vaalea kaokseksi,mutta silti hieno.Loistavaa työtä.
Aivan mahtava.WAU!!
Only Dead WarriorWill Live
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

minä kehun mutta mun kamu sano että noi on aika rumia mutta olen toista mielta (siis se mun kavari ei tiedä hammereista oikeestan mitään siis ei oo kiinostunut eli älä välitä) aika nättejä
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Atsku

Viesti Kirjoittaja Atsku »

Todella hieno ja juhlallisen näköinen. Veri on tehty juuri sopivan hillitysti, sitä ei todellakaan ole liikaa. Vaivaa on nähty ja värivalinnat ovat ystävällisiä silmälle.
Dorunius

Viesti Kirjoittaja Dorunius »

Namm... Mulla tulee mieleen toffee tosta jostain kumman syystä :D älkää välittäkö xD

Nätti preda... Ittelläki ois käyttöö tollaselle ja varmaankin vaivaa nähty että eiköhä se oo iha huipputankki. Jatka samaan malliin.
Daemon Prince = Demoni Rinsessa = Oni Hime?
Castellan

Viesti Kirjoittaja Castellan »

Toffee kaaosta.!!! nam nam.!! Puinanen väri oli hieno metalli oli hieno .!!! hieno

- Imperial marine
FOR (INSERT LEADERS NAME)!
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

pokka kirjoitti: No joo, myönnetään, veren kanssa mentiin liiallisuuksiin.
Ei. Tuo on mielestäni pikemminkin liian steriili.

Onko tuo ruiskulla maalattu vai käsin tuherreltu. Ei näytä laisinkaan maalatulta, vaan Mattelin valmiilta lelulta, johon on maalattu viivottimella korostukset.

Ainoa miinus on kaaosmaisuuden puuttuminen, mutta se ei ole varsinaisesti maalaustekninen juttu.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Minusta tuo väriteema on ihan älyttömän hieno. Harvemmin on tullut näitä sävyjä vastaan. Maalausjälki tietysti lähes showcasea.

Veri voisi olla tummempaa ja vieläkin ohempaa. Kuivahtanut veri sopii kauniisti metallisävyjen kanssa. Toisaalta jos se on juuri jyräämässä grottiparven läpi, niin voisi tuon uskoakin. Eikä tuossa minusta liikaa verta ole, itse asiassa ihan sopivasti.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Hullu penissymboli toi valkoinen kaaosmerkki tossa ;-)
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Bondage kirjoitti:Hullu penissymboli toi valkoinen kaaosmerkki tossa ;-)
Mitään muuta ei tullut mieleen? :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”