juustompia örkkejä 750
- Omenapoika
haha ai niitä oli 12Dark Master kirjoitti:Kröhöm... Korjaan oot tappanu 12... (miun omia nähkääs...) ja olen samalla kannalla... Pidä Night Gobbot...o´dog kirjoitti:kuule. noilla night golineilla mä oon tappanut 10 khornen chosen warrioria ampumalla. että en oo nyt vähään aikaan vaihtamassa niitä mihkään
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
No mitä örkit sitten oikein tekee jos ei vain juokse päin?ironhide kirjoitti:Talismanin voisit jättää kotiin ja kärryihin voisit ottaa keihäät mukaan ja kahteen saisit vielä extra crewin. Pidä noi bowit ne on ihan kivoja kun vastassa on vihollien joka juoksee vaan päin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tarkoitin siis vihollista en örkkejä aikasisemmin puhuttiin khornen warrioreista niin chaos ei hirveesti muuta tee kuin juoksee päin ja varsinkin khorne.Ratovaari kirjoitti:No mitä örkit sitten oikein tekee jos ei vain juokse päin?ironhide kirjoitti:Talismanin voisit jättää kotiin ja kärryihin voisit ottaa keihäät mukaan ja kahteen saisit vielä extra crewin. Pidä noi bowit ne on ihan kivoja kun vastassa on vihollien joka juoksee vaan päin.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!