"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kokeillaampa shadow of the eastii 600p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Muutoksen tuoja

kokeillaampa shadow of the eastii 600p

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

hero:

easter capu kilvel 55p
suladan 90p
hasharin 90p

soltut:
10 easterling warrior kilvil 80p
5 easterling warrior keihäil 40p
11haradrim rider 121p
10 harad warrior keihäil 60p
10 harad warrior jousil 60p

pisteit 597 mahtii 6 ja ukkoi 49

oisko hyvä kun mua repii et minkä pahis jengin teen eka et oisko täl mahkui.....
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Melkein puolet figuista jousilla... :roll:
makkarafolio

Re: kokeillaampa shadow of the eastii 600p

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Elladan kirjoitti:Melkein puolet figuista jousilla...
Ei ole. Kaikilla ratsastajilla ei välttämättä ole jousia.
Feanor king of Noldor kirjoitti:oisko hyvä kun mua repii et minkä pahis jengin teen eka et oisko täl mahkui.....
Joo joo ois hyvä. Siis sinun on turha ajatella, että olisikohan juuri tämä armeija hyvä/kiva/tehokas. Tulet kuitenkin ostamaan siihen kansaan, jota alat keräämään paaaljon figuja, joten sinun on valittava kansa ennen armeijalistaa. Me foorumin lukijat emme voi tehdä päätöksiä sinun puolesta koskien omia mieltymyksiäsi. Sulla on tässä nyt muutamia kansoja[ja niiden kombinaatioita], joista valita: Rautapiha, Mordor, Moria, Harad, Itäläiset. Mieti minkä kansan yksikkövalikoimasta pidät ulkonäön/tehokkuuden/teeman/halpuuden jne. perusteella.

Sinun siis pitäisi kysyä, minkä kansan pahoilla aloitan, eikä jonkun tietyn armeijalistan toimivuutta. Itse suosittelen, että teet sen rautapihasi loppuun ja sitten nostat katseesi hyvislistaan.

Ja hei oikeasti, kyllä sun pitäisi osata jo käyttää pilkkuja, pisteitä ja isoja kirjaimia. Tekstiäsi olisi mukavampaa lukea.
Valtard

Re: kokeillaampa shadow of the eastii 600p

Viesti Kirjoittaja Valtard »

makkarafolio kirjoitti:
Elladan kirjoitti:Melkein puolet figuista jousilla...
Ei ole. Kaikilla ratsastajilla ei välttämättä ole jousia.
Yleensä niillä on jousi tai lance, lance maksaa yhden pisteen, tuohon ei ole sitä lisätty. Pelkällä hand weaponillako nuo sitten on??? :roll:
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Lista on ihan kiva, mutta ainoa mikä pistää silmääni teeman kannalta on nuo herot, rarkemmin ajatellen heroista vain Suladan ja Hasharin.Voisit vaihtaa Hashan poijesta, kun se ei ole kovin teemallinen Sulan kanssa ja tilalle vaikkapa ratsastava Haradrim kapteeni ja banneri...Sinuna odottaisin itse Shadow if the Eastia ja Itäläisratsastajia, jotka toisivat listaan aikas kovan ratsuväen.

Onhan lista hieno jo noin, mutta tuossa oli pari parantavaa ajatusta.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Ilmeisesti ovat pelkällä hand weaponilla. Mutta jos nyt listaa kommentoin...enpäs kommentoikkaan. Syy: En jaksa kommentoida listoja joiden teossa ei ole otettu yhtään huomioon toteutuksen rahallista arvoa, joita syntyy kuin sieniä sateella, joista ehkäpä yksi ihan oikeasti aiotaan toteuttaa ja joiden kielioppi on erittäin alhaista. Kannattaisi ihan oikeasti kirjoittaa kunnolla ja varsinkin armeijalistoissa esittää asiansa mahdollisimman selvästi. Jos ei ole aikaa kirjoittaa kunnolla, niin IMO viesti kannattaa jättää kokonaan lähettämättä.
Ugh, olen puhunut.
Klonkku

Laskin listan toteuttamiseen menevän rahan. Hintaa tulisi noin 215.5 euroa. Joten aikas rikas pitää olla jos aiot tuon ohella toteuttaa myös hyvisarmeijasi loppuun.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Pyh, 2 boxia haradrimeja, 1 boxi easterlingeja, sulkku ja hahsha-blisterit, sekä 2 boxia RoR:ia. RoR:eista ja haradeista konvertoidaan raiderit(mieki tein noita silleen, tosin ne meni sakcrikselle), ylimenevistä eastereista captain, ja hyvä tulee. Metalliraidereilla olisi toki tyyris.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Klonkku

Juuh, näinhän se. Konvaamalla menee ihan kohtuullisilla hinnoilla. Mutta tämä Feanor on minun kaverini ja tunnen hänet sen verta hyvin, että hän varmasti ostaa kaiken ennemmin valmiina kun alkaa konvaamaan(hah, nyt on minun vuoroni mustanmaalata).:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”