Kaaoksen Daemonic visage.
- Kardinaali
- Viesti:
Kaaoksen Daemonic visage.
Niin siinä sanotaan että tulee -2 ld jos on koko ryhmällä tai on greater demon.
Jos tämän pistää ic:lle/prinssille ja sillä ei ole retinueta tai vastaavaa, päteekö -2ld?
Jos tämän pistää ic:lle/prinssille ja sillä ei ole retinueta tai vastaavaa, päteekö -2ld?
Codexin mukaan, jos kaikilla yksikön vastustajilla on Visage tai yksi heistä on Greater Daemon, niin testiin tulee -2 Ld. Eikös se silloin tarkoita sitä, että jos vastustajana on vain yksi jamppa Visagella, testi on -2 Ld.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- Kardinaali
- Viesti:
Jälkimmäisestä samaa mieltä, mutta vihdoin pääsen lainailemaan sääntökirjaa sivunumeroiden kanssaZ7-852 kirjoitti:Ja nyt tullaan kysymykseen onko IC "unit", mitä se ei mielestäni ole. Eikä demoni prinssi (tai prinsessa) ole greater demon.
, sen lisäksi "characters are regarded as a separate unit in close combat" seuraavalla sivulla.Iso harmaa kirja, s50 kirjoitti:Independent characters are represented by individual models, which fight as UNITS in their own right blaa blaa blaa
Kiinnostavaa...
Itse olen pelannut tämän silleen että - 2 Ld:hen tulee ainoastaan jos siinä on enemmän kuin yksi pari "Evil Eye" katsomassa sinua, eli olen pitänyt IC "liian pienenä" aiheuttaakseen -2 Ld:hen... Greater Daemon tai suurempi määrä "ilkeitä katseita" sitten ovat niin pelottavia että tulee Ld:hen -2.
Tottahan se on että IC on unitti, mutta minusta lähärissä lasketaan kuitenkin koko ryhmän Visage-ukkeleita kun vastustajaryhmä ottaa Break testin hävitessään lähärissä. Toisin sanoen jos vain IC:llä / herkkusienellä on Visage, niin tulee vain -1 Ld:hen, mutta jos IC on yksin taistelemassa niin tulee se -2. (Mikä on aika hassua... onko se IC sitten vähemmän pelottava jos sillä on kavereita mukana?!)
Itse olen pelannut tämän silleen että - 2 Ld:hen tulee ainoastaan jos siinä on enemmän kuin yksi pari "Evil Eye" katsomassa sinua, eli olen pitänyt IC "liian pienenä" aiheuttaakseen -2 Ld:hen... Greater Daemon tai suurempi määrä "ilkeitä katseita" sitten ovat niin pelottavia että tulee Ld:hen -2.
Tottahan se on että IC on unitti, mutta minusta lähärissä lasketaan kuitenkin koko ryhmän Visage-ukkeleita kun vastustajaryhmä ottaa Break testin hävitessään lähärissä. Toisin sanoen jos vain IC:llä / herkkusienellä on Visage, niin tulee vain -1 Ld:hen, mutta jos IC on yksin taistelemassa niin tulee se -2. (Mikä on aika hassua... onko se IC sitten vähemmän pelottava jos sillä on kavereita mukana?!)
Codex Kaaos Avaruus Jägsters kertoo sivulla kahdeksantoista
"If all of unit's opponents have the ability... then the test is at -2 Leadership instead."
Tummennus omani. Tuolla sanamuodolla yksinäinen aspa/luti/Lordi visagella on pelottavampi kuin jos hänellä on mukana esim Thrall Wizard.
"If all of unit's opponents have the ability... then the test is at -2 Leadership instead."
Tummennus omani. Tuolla sanamuodolla yksinäinen aspa/luti/Lordi visagella on pelottavampi kuin jos hänellä on mukana esim Thrall Wizard.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Henri Ketonen
Sitten kun on vain se yksi apina siellä HC:ttamassa, kaikki vastustajat keskittyvät juuri siihen hirviömäiseen mörkö-luutnanttiin, joka sitäpaitsi vielä vaikuttaisi yksinään hakkaavan ne kaikki. Jos olisi luutnantti ja vaikka seitsemän kaaosmariinia, ainakin osa vastustajista keskittyisi jo vähän vähemmän pelottaviin kaaosmariineihin, mutta vielä jonkinlainen osa huomaa kuitenkin sen naaman, eli -1...Samsson kirjoitti:jos IC on yksin taistelemassa niin tulee se -2. (Mikä on aika hassua... onko se IC sitten vähemmän pelottava jos sillä on kavereita mukana?!)
zqmfgb