tässä muutamia night gobboja olen ylpeä ainakin lipusta ja big bossista (grogg)
edit: eihän tää oo mikään lista. jos tää ois lista tässä olisi viälä 20 gobboo lisää ja jätti
nojoo on ne vähän suttusiiJuicide kirjoitti:Lila näyttää tosi hyvältä ja big boss on kyllä komean näköinen. Mutta vähän on suttuista joissain kohtiin ja maalit on kuluneet joistakin kulmista.
Ai niin, ja tuo banneri on tosi hieno mutta se veri siinä näyttää vähän oudolta.
Tottakai se tähän kuuluu, kun se liittyy näihin kuviin, vai olisiko sinun mielestäsi pitänyt tehdä topic jossa lukee: "Onko siinä o´dogin night goblin armeijan kuvissa yheltä gobbolta keihään kärki poikki vai katoinko väärin"?gawd kirjoitti:miten tämä nyt liittyy tähän....Druchii master kirjoitti:oliko jollain gobbolla muuten keihään kärki poikki tuossa kuvassa vai katoinko väärin...?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
noku isä on valokuvaaja ja otti kuvat mun puolesta...El Capitan kirjoitti:Onhan nuo ngoblinit hienoja ja ei väritysytäsi joka paikassa näe. Ekana kyllä pisti silmään keihäs rykmentin champpa. Heh heh, tein itse noista snotlingeja ja joku tekee poulalastoman champan. Maagikin oli hieno, mutta joksenkin tylsä kun on vain yksi väri, mutta tämähän on armeijasi väri.
El edit: Hyvät kuvat kyllä otit, täytyy myöntää.