korvike figu squiggothille....
korvike figu squiggothille....
eli tuommoisia muutama pitäsi saada ,jotain halpaa vaihtoehtoo haetaan eli ei kannata ehdottaa mitään mumakiliä....
big or small,we loot it all.hmph..
- Tunkiokuningas
Pointti on tosiaan siinä, että miksi ihmeessä niitä pitäisi lyödä listaan kolme jos ei ole varaa yhdenkään kunnollisen figun hankintaan? En nyt tarkoita, että kaikki pitäisi ostaa Forgelta sadoilla punnilla, mutta en myöskään tunne yhtään kovin hääviä tuon kokoluokan figua, joka irtoaisi alle mumakin hinnan. Kaikki lelukaupasta kotiinkannettu yksinkertaisesti vain näyttää onnettomalta korvikkeelta. Niiden kanssa on hiukan vaikea uskoa, että örsöt on otettu listaan vilpittömästä rakkaudesta rodun taustaa ja edustavaa ulkoasua kohtaan.
Toinen vaihtoehto on uhrata hommaan noin 500 työtuntia per otus ja skulptata puolet elikon elopainosta itse. Se vaatii vähän taitoa ja kärsivällisyyttä kans. Silloin kannattaa tähdätä yhteen kappaleeseen ja varata aikaa muutama kuukausi.
Jospa vain tähtäät ensin korkeintaan yhteen ja hillityn kokoiseen. Eikö senkin kanssa olisi jo ihan hauskaa? Jäisi enemmän pisteitä rivimiehille ja sillai.
Toinen vaihtoehto on uhrata hommaan noin 500 työtuntia per otus ja skulptata puolet elikon elopainosta itse. Se vaatii vähän taitoa ja kärsivällisyyttä kans. Silloin kannattaa tähdätä yhteen kappaleeseen ja varata aikaa muutama kuukausi.
Jospa vain tähtäät ensin korkeintaan yhteen ja hillityn kokoiseen. Eikö senkin kanssa olisi jo ihan hauskaa? Jäisi enemmän pisteitä rivimiehille ja sillai.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
eikös stegadon kuitenkin ole aika pieni??King lizard kirjoitti:teillä ei siis ole mitään järkevää sanottavaa. Käytä stegadonia, laita vaikka kannon tai lobba siihen nuolen heittimen päälle, tai zappa niinkuin minä teen tällä hetkellä. (Nojaa feraleiden sääntöihin, menee tosin goffeile ja zappa on pakollinen näissää säännöissä.)
Onhan se. Voisi ehkä juuri ja juuri mennä pienimpänä squiggothina, mutta ei muuten. Tarpeeksi iso ja hyvännäköinen squiggoth ei halvalla lähde, joten maksa kiltisti tai ole ilman.gawd kirjoitti:eikös stegadon kuitenkin ole aika pieni??King lizard kirjoitti:teillä ei siis ole mitään järkevää sanottavaa. Käytä stegadonia, laita vaikka kannon tai lobba siihen nuolen heittimen päälle, tai zappa niinkuin minä teen tällä hetkellä. (Nojaa feraleiden sääntöihin, menee tosin goffeile ja zappa on pakollinen näissää säännöissä.)
hmm 3 tulisi maksamaan (noin) 300€ .....ehkei...pitää varmaan tyytyä siihen yhteen mikä on sieltä tulossa ja käyttää stegadonia...SamuliH kirjoitti:Onhan se. Voisi ehkä juuri ja juuri mennä pienimpänä squiggothina, mutta ei muuten. Tarpeeksi iso ja hyvännäköinen squiggoth ei halvalla lähde, joten maksa kiltisti tai ole ilman.gawd kirjoitti:eikös stegadon kuitenkin ole aika pieni??King lizard kirjoitti:teillä ei siis ole mitään järkevää sanottavaa. Käytä stegadonia, laita vaikka kannon tai lobba siihen nuolen heittimen päälle, tai zappa niinkuin minä teen tällä hetkellä. (Nojaa feraleiden sääntöihin, menee tosin goffeile ja zappa on pakollinen näissää säännöissä.)
Näyttää muuten vielä karummalta jos sulla on yks aito ja pari miniä korviketta. Jos nyt vaan tekisit listan missä on yks mörkö ja muuta vähän helpommin/halvemmalla saatavissa olevaa kamaa.gawd kirjoitti:pitää varmaan tyytyä siihen yhteen mikä on sieltä tulossa ja käyttää stegadonia...
Eipä muuta
-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
forgen dino ei maksanut kuin vähän yli 100 € posteineen joten miksi tuollainen...Teräratas kirjoitti:http://www.rackham-store.com/site/media ... cus-GD.jpg
Tuon saa 179e + postit...
gawd : siksi, että se Forgen satkun maksava dino menee keskinkertaisesta dinosta. Usko mua, mulla on niitä kaks, ja ne on aika pieniä nekin 
Jos haluat sen isoimpien 'gothien sääntöjä käyttävän kokoisen mörön, niin joko ostat forgelta sen n.300e~ maksavan gothin tai sitten mumakilin. Your call. Mumakili on melkein sen pisimmän mittainen, muttei ihan sekään, ellei kaulaa hiukan pidennä.
Jos haluat sen isoimpien 'gothien sääntöjä käyttävän kokoisen mörön, niin joko ostat forgelta sen n.300e~ maksavan gothin tai sitten mumakilin. Your call. Mumakili on melkein sen pisimmän mittainen, muttei ihan sekään, ellei kaulaa hiukan pidennä.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
joskus aikojen alussa, silon kun viellä keräsin 40k örkkejä ajattelin tehda kyseisen hebon lotrejen norsusta: olisin jättänyt vaan kärsän pois ja jotain muokkausta siihen holeen mikä siitä jää siitä kärsästä
tai voithan ostaa jonkun dinon jostain lelu kaupasta ja tehä siitä
tai voithan ostaa jonkun dinon jostain lelu kaupasta ja tehä siitä
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi